lostyazilim
tr.link

Notebook şarj almıyor kritik durum var YARDIM!!!

17 Mesajlar 3.885 Okunma
acebozum
tr.link

saydek saydek Saydek.NET Kullanıcı
  • Üyelik 26.11.2011
  • Yaş/Cinsiyet 39 / E
  • Meslek Serbest
  • Konum Ordu
  • Ad Soyad E** A**
  • Mesajlar 673
  • Beğeniler 36 / 197
  • Ticaret 1, (%100)
arkadaşım senin problemin donanımsal yazılımsal bir problem değil o yüzden tek. serv. ürünü panoya bağladığında lehim müdahalesi yapacaktır, diğer husus şirket ilkeleri ve yasaları vardır hiç bir teknik eleman o riski alıp müşterinin kişisel dökümanlarını yedekleyemez farzetki oldu şirket büyük bir zarar görür ve hesabını vermez. içiniz rahat olsun vakit kaybetmeyin hemen ürünü teknik servisine verin.
KTB

kişi bu mesajı beğendi.

telegram: saydekofficial

elektronikssl
webimgo

KTB KTB xxxx Kullanıcı
  • Üyelik 25.11.2012
  • Yaş/Cinsiyet 35 / E
  • Meslek
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad Ö** K**
  • Mesajlar 1233
  • Beğeniler 133 / 331
  • Ticaret 249, (%100)
Teşekkür ederim hocam bana böyle cevaplarla gelin için rahatlasın yahu. Peki hocam bu bilgisayarı garanti dışı bırakmadan izmir'de bir yerde açtırıp verilerimi almamın bir yolu yok mu garanti dışımı kalır vidalar oynanırsa bunun bir yolu vardır belki?
 

 

saydek saydek Saydek.NET Kullanıcı
  • Üyelik 26.11.2011
  • Yaş/Cinsiyet 39 / E
  • Meslek Serbest
  • Konum Ordu
  • Ad Soyad E** A**
  • Mesajlar 673
  • Beğeniler 36 / 197
  • Ticaret 1, (%100)
büyük ihtimal emniyet bandı vardır kesinlikle hiç bir yerde açtırma garanti kapsamı dışına çıkman kaçınılmaz olur dediğim gibi çalışma ilkeleri ve yasaları var (tüketicinin gizliliği esas dır) bu kapsamda her firma buna riayet etmek zorundadır. Teknik servise verdiğinde kişisel kayıtlarım mevcuttur ve yazılımsal müdahale istemiyorum dersen dikkate alınacak veri kaybı yaşamayacaksın. Yukarıda da dediğim gibi yasalar senden yana kişisel kayıtlarına dokunamazlar cesaret edemezler
KTB

kişi bu mesajı beğendi.

telegram: saydekofficial

KTB KTB xxxx Kullanıcı
  • Üyelik 25.11.2012
  • Yaş/Cinsiyet 35 / E
  • Meslek
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad Ö** K**
  • Mesajlar 1233
  • Beğeniler 133 / 331
  • Ticaret 249, (%100)

saydek adlı üyeden alıntı

büyük ihtimal emniyet bandı vardır kesinlikle hiç bir yerde açtırma garanti kapsamı dışına çıkman kaçınılmaz olur dediğim gibi çalışma ilkeleri ve yasaları var (tüketicinin gizliliği esas dır) bu kapsamda her firma buna riayet etmek zorundadır. Teknik servise verdiğinde kişisel kayıtlarım mevcuttur ve yazılımsal müdahale istemiyorum dersen dikkate alınacak veri kaybı yaşamayacaksın. Yukarıda da dediğim gibi yasalar senden yana kişisel kayıtlarına dokunamazlar cesaret edemezler


Bende bu verilerin yedeği var zaten notebooktakiler silinse de olur. Aslında tam tersi olarak format atılması uygundur ibaresiyle göndermeyi düşünüyorum ki içlerinde meraklı biri varsa atlamasın diye. Veriler kurtarılmasa da olur fakat benim kafama takılan değişik raporu verirlerse yeni cihaz alcam eskisi bu ilk satın alınan yere çine kadar gidiyormuş sanırım orada ne oluyor cihaza onu da düşündüm.
 

 

wmaraci
wmaraci

RenkSoft RenkSoft Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 10.07.2013
  • Yaş/Cinsiyet 35 / E
  • Meslek Öğenci
  • Konum Gaziantep
  • Ad Soyad ** **
  • Mesajlar 50
  • Beğeniler 4 / 6
  • Ticaret 1, (%0)
Hocam degisim durumunda urun formatlanir, ici acilir diger urunlerde de olabilir mi diye hasarin sebebiyeti arastirilir, ardindan firma urunun saglam parcalarini alip tekrar kullanir, hic bir sekilde sizin verilerinizi alamazlar, gonlunuz ferah olsun :)
KTB

kişi bu mesajı beğendi.

abdullahdemir abdullahdemir WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 02.06.2011
  • Yaş/Cinsiyet - / E
  • Meslek Serbest meslek
  • Konum
  • Ad Soyad ** **
  • Mesajlar 53
  • Beğeniler 47 / 7
  • Ticaret 0, (%0)
Merhaba;

Öncelikle Geçmiş olsun farklı bir marka ile benzer bir sorunu bende yaşadım.Sakın yetkili servis dışında mudahale ettirmeyin emniyet bandı mevcut bu yeni cihazların ürünün garanti dışı olmasına sebebiyet verebilirsiniz.Size değişim olarak dönmez bu tür hatalar sadece hata kaynakları araştırılır.Cihazınız içerisinde yer alan verileri kesinlikle sizin izniniz olmadan görüntüleyemezler, çünkü olması gereken ve yapılan emniyet bandı pc üzerine yapıştırılıyor yani açılsa dahi siz fark edersiniz.
KTB

kişi bu mesajı beğendi.

...

KTB KTB xxxx Kullanıcı
  • Üyelik 25.11.2012
  • Yaş/Cinsiyet 35 / E
  • Meslek
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad Ö** K**
  • Mesajlar 1233
  • Beğeniler 133 / 331
  • Ticaret 249, (%100)

RenkSoft adlı üyeden alıntı

Hocam degisim durumunda urun formatlanir, ici acilir diger urunlerde de olabilir mi diye hasarin sebebiyeti arastirilir, ardindan firma urunun saglam parcalarini alip tekrar kullanir, hic bir sekilde sizin verilerinizi alamazlar, gonlunuz ferah olsun :)



abdullahdemir adlı üyeden alıntı

Merhaba;

Öncelikle Geçmiş olsun farklı bir marka ile benzer bir sorunu bende yaşadım.Sakın yetkili servis dışında mudahale ettirmeyin emniyet bandı mevcut bu yeni cihazların ürünün garanti dışı olmasına sebebiyet verebilirsiniz.Size değişim olarak dönmez bu tür hatalar sadece hata kaynakları araştırılır.Cihazınız içerisinde yer alan verileri kesinlikle sizin izniniz olmadan görüntüleyemezler, çünkü olması gereken ve yapılan emniyet bandı pc üzerine yapıştırılıyor yani açılsa dahi siz fark edersiniz.


Çok sağolun arkadaşlar o zaman en son kararım bu yönde olacak. İçinde önemli bir verim olmadığını belirterek Vatan'ın servisine vereceğim onlar istanbuldaki servise gönderiyorlarmış 20 gün içinde. Formatlanması uygundur seçeneği ile göndereceğim dikkat çekmemesi için. Var mı başka tavsiyeniz. Görüşleriniz için çok sağolun içim rahatladı birazda olsa =)
 

 

wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 2 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 2 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al