Başlığı açan arkadaşın değindiği; ortalıktaki "Kral SEO Uzmanları" konusuna hak vermemek elde değil elbette ama kopyala yapıştır veya özgün olsada fikir beyan etmek önemlidir, sonuçta intenette bilgi kirliliği önüne geçmek mümkün değil, kendin için doğru olanı ayıklayıp ona itibar etmelisin. Güncelleme konusuna hiç girmiyorum ama bu konuda Türkçe kaynak sıkıntısı olduğuda doğrudur.

Fakat bu güncelleme konularını dönüp dolaşıp "Adwords geliri düştü" nedenine bağlayıp komik olmayın arkadaşlar :) E madem Google firmasının finansal değerlerini bu kadar detaylı biliyorsanız yazınıza ekleyinde bizde öğrenelim.

Adwords Google'ın gelirlerinin %98'ini oluşturuyor doğru, ama bırakın düşmeyi 2012 yılı sonunda toplam gelirini bir önceki seneye göre %10-15 artırarak 50 milyar dolar olarak açıkladılar. Ayrıca her sene Adwords kullanım sayıları artıyor ve Google, Apple'dan sonra en değerli firma şuan, yani destekli yazın arkadaşlar.

Bunun yanında SEO ile uğraşanlar için her zaman en büyük risk Adwords olduğundan böyle yaklaşmak çok normal, hele ki bizdeki gibi hala SEO kavramına doğru düzgün değer verilmediği bir ülkede. Ancak şunu unutmayalım ki ikisini birbirine doğrudan bağlamak veya eşleştirmek çok doğru değil, ikiside ayrı olarak ele alınmalı. Hem Adwords sadece "Google Arama" reklamlarından oluşmuyor Adwords Display Network, Remarketing, Google Blast vb. SEO ile doğrudan alakası olmayan Adwords özellikleri. Ayrıca Online pazarlama sektöründe vakit geçirdiğinizde göreceksinizki Google Adwords diğer tüm internet reklam araçları arasında çok önemli bir yere sahip, eleştirecek çok noktası olsada bazı nedenlere bağlayıp körü körüne kötülemeyi doğru bulmuyorum.