Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı), paylaşımın, tartışmanın esas olduğu bir insanî iletişim şeklidir. Sosyal medya platformlarında insanlarla buluşur ve iletişimde bulunursunuz. İnsanlara yardım eder, yardım alır, sorularına cevap verir ve kendi sorularınızı sorarsınız. Bu bakımdan sosyal medya informal eğitim yollarından da bir tanesidir.
olarak tanımlıyor vikipedia...
Peki bu tanım Türkiye'deki sosyal medya tanımına uyuyor mu? Bence HAYIR! Türkiye'deki sosyal medya anlayışı aynı Fatih Güner'in dediği gibi sadece içeriği yaymaya odaklı.
Diğer yandan Comscore'un 4. dalga raporuna göre sosyal medya'nın Türkiye'de geleceğinin parlak olduğunu gösteriyor. Türkiye'nin genç nüfusu ve hızlı internet adaptasyonu en büyük avantajımız. Avrupa’da ilk onda yer aldığımız ender konulardan bir tanesi internet ve sosyal medya.