Düşüncenize ben katılmıyorum. Öncelikle şunu belirtmek isterim ben ozkula ile hiç çalışmadım ama ilginç bir sempatim var firmaya karşı seviyorum ama nedense çalışmadım hiç neyse..
Bir firmayı eleştirmek için çalışmak gerekmiyor illaki çünkü bazı şeyler görülebilmekte.
Örneğin domain açılmama mevzusu.
1) Piyasada o kadar çok bu hizmeti veren yer var ki 24 saatte açılmaması bence büyük bir problem
2) Farklı bir konu da bir arkadaşında sitesi 1 gün kapalı kalmış (onun lafına göre) bir gün kapalı kalması kabul edilemez. (Haber verilmişse bu tür bir aksaklık o ayrı konu)
Hosting firmaları büyük sorumluluk isteyen bir iş aslında o kadar da kolay bir iş değil teknik bilgin olması lazım anında müdahale etmek lazım müşterilerin derdi ile uğraşmak lazım güvenliklerle uğraşmak lazım vs vs vs.
Şayet 1 gün boyunca kapanan bu sitenin hiti günlük 30bin 40bin ise hizmet alanın mağduriyeti ne olurdu? Bunlar ince detaylardır hele bu kapanmadan hizmet alanın bilgisi olmayıp birde + ulaşamıyorsa bu durum 1 kere olur 2 kere olur belki hiç olmaz onlar ayrı konu ama ne olursa olsun böyle bir durum var ise her şeyi bırakıp mağdur olan kişilere anında bilgi verilmesi gerekir, gerek telefon ederek gerek mail atarak artık nasıl çalışıyorsa.
Kısaca hizmet vermek zor iştir bu yükü kaldırmak büyük sorumluluk ister ama her iş kuralına göre yapılırsa. Kuralına göre yapılmaz ise 1 dk lık kesinti bile insanın midesini bulandırır sinek misali.
Ozkulanın önü açık bir firma olduğuna inanıyorum iyi işler yapıyorlar gözlemlediğim kadarı ile düşe kalka düşe kalka koşmayı öğrenecek bir firma olacağına inanıyorum büyük adımlar atıyorlar önleri açık olsun inşallah.