Süha Mete adlı üyeden alıntı

Tabiki öyle de akşam yok bir sorun sitenizde size öyle gözüküyor deyip de sabah "akşamdan beri saldırı oluyor" cümlesinin içerisine bir kusura bakmayın. Bir özür dilerim demek müşteriyi o firmada tutmaz mı?

Ben bana haber verilsin isterim biliyorum pahalı olduğunu. Cloudflare de ücretler var isteyen baksın ya da gitsin sunuc fiyatlarına baksın. Yani boş beleş müşteriye de, işine önem veren bilgili site sahibine de böyle yapıyorlarmış demek ki.

Hostumu yükseltmeyi bile planlıyorum fakat tek ve kötü bir olay yaşadım 5 aylık hosting hizmeti boyunca. Birbirinden habersiz destek birimi. Sormasak söylenmeyecek ya orasına ayar oluyorum hala kullanıcı odaklı sorun diye ....layacaklar.


Ben genelleme yapmak istedim adı geçen firmayı savunma gibi bir durumum olamaz. Saldırı sorunları dünde vardı bugünde var yarında olacak çoğu firma bu soruna henüz net bir çözüm üretmiş değil

Sunucusu saldırı alan hosting firması kötü bir ruh hali içerisine girer verdiği cevaplar'da çelikili olabilir bunları yaşadığım için biliyorum siteniz saldırı alan bir sunucuda ise ve bu yüzden kapalı ise firmanızın üstüne çok varmayın saldırı sorunu mutlaka çözümlenir