Bir firmadan telefon siparişi verdim.Telefonum pttye geldi aldım ve parasını ödedim.Ödedikten sonra ürünün yanlış oldugunu gördüm.Hem 2.eldi hemde çin malı telefondu.Hemen firmanın telefon numarasını aradım.Bana kontrol yapacaklarını ve arayacakalrını söylediler.Fazla uzatmıycam.Gönderdikleri yanlış ürünü geri göndermem istediler gönderdim.2 gün oldu.Tekrar aradım ve durumu sordum.Telefonu açan kişi sürekli aramamdan dolayı biraz kızar bir tavırla yanında olsam dövecekmiş giib konuştu ve sürekli aramayın durumla ilgili biz arıycaz saten dedi ve yüzüme kapattı.

Bu duruma göre dolandırılmış hissediyorum kendimi.Ne yapmalıyım.Bir fikir verin.Ödemeyi yaptıgıma dair vs kanıtlar nitelikte belge falan mevcut.