Byboo adlı üyeden alıntı

O Firmadan Aldığına dair fatura olması gerekiyor, Fatura olsaydı Bulunduğun il / ilçe de tüketici hakları var, oraya dilekçe ile başvurman yeterlidir, Konu ile ilgili dilekçeyi e devlet üzerinden alabilirsiniz, Ancak Gerçek bir firma ise fatura kesmek zorunda, fatura kesmediyse işin biraz daha zor, ancak elinde bulunan bütün bilgi ve belgeler ile tüketici haklarına gitmelisin,


TEŞEKKÜRLER cevap için.Şöyle firmanın adresi falan var.Aldıgım ürünün ödemesini yaptıgım fişrmadan vergi no falan herşeyi var.Fakat işte böyle firmalardan sipariş verdiğim güne lanet olsun diyorum artık.Telefon bugün kargoya verdiler.Yarın aynı saatte geldi.Fakat benim gönderdiğim ürün nedense 2 gündür ulaşmadı.Geri arıycaz sizi diyorlar ama arayan yok.Ben aramasam bukadar ilerleyemezdim.Hatta firma 7 gün içinde para iadeside yapıyor.Ama sanırım kesyorlar paranın bir kısmını.Ben şunu gördüm.Bozuk,hatalı ürün gelir ama yanlış ürün gelir mi üstelik çin malı bozuk,kullanılmış bir ürün.Şimdi burdan firmanın ismini falan vermek istemiyorum.Belki bir umud bekliycem haftaya kadar gelir.Olmadı savcılıga gidicem.Paramı yada doğru ürünü aldıktan sonra forumda firmanın adını vererek şiaket konusu açıcam ki kimse güvenip birşey almasınlar.