Aynı şeyi söylüyoruz işte hocam Amerika'yı keşfeden Türk değildi, o yüzden adı Türk ismi yada Türkiye'de alışagelmiş kullanılan bir isim değildi.
Dünyanın yuvarlak olduğunu bulan, döndüğünü bulan, yer çekimini bulan Türk müydü? Ek olarak bunları bulan da Türk değildi.
Değişmeyen tek gerçek sanırım bu bu oyunu yapan Türk.
Ayrıca benim takıldığım nokta da bu değil, neden ne yani ”Mark Jusserl” bu isim yerine Ahmet Ayşe Fatma olsa tutmaz mı proje sırf bu yüzden batacaksa batsın zaten :)
Dünyanın yuvarlak olduğunu bulan, döndüğünü bulan, yer çekimini bulan Türk müydü? Ek olarak bunları bulan da Türk değildi.
Değişmeyen tek gerçek sanırım bu bu oyunu yapan Türk.
Ayrıca benim takıldığım nokta da bu değil, neden ne yani ”Mark Jusserl” bu isim yerine Ahmet Ayşe Fatma olsa tutmaz mı proje sırf bu yüzden batacaksa batsın zaten :)
Cevabı gayet basit. 2008 yılında Karadiyar diye bir oyun yapmıştım. Belki oynayan olmuştur bu forumdan da. Türkiye gelirlerim aylık 5$ civarındaydı. Yurt dışı gelirlerim bunun 100 katıydı. Donate ve market gelirlerimden bahsediyorum.
Ben olsam, böyle bir oyun yapsam 100% Türk yapımı diye lanse etmem çünkü biz Türkler kıskanç, başkalarının iyiliğini istemeyen, emeğe saygı göstermeyen bir toplumuz. Foruma bakarsan herkes illegal dizi siteleri, mp3 siteleri, warez linkleri üzerine tasarımlar paylaşıyor. Sanata hukuka saygımız yok.
Özet olarak, oyuna kazancı sadece yabancı oyuncular sağlayacağı için oyunun İngilizce, isimlerinde yabancı olması taraftarı olurum her zaman. M&B'e Türkler ne verdi? Anca forumlarda M&B full crackli serial key cart curt linkler paylaşıldı.
https://www.google.com/search?q=mount+%26+blade+full+indir&oq=mount+%26+blade+full+indir&aqs=chrome..69i57j0l5.4617j0j7&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8
Al üstteki güzel bir örnek. Ayrıca Türk oyunlarına Kickstarter ne kadar bağış geldiğini izle Türkiye lokasyonundan. Profesyonel, büyümek isteyen yapımcı Türkiye pazarıyla sınırlı kalırsa boğulur. İhanetin ne olduğunu daha Türkiye'de anlar.