1- lisans ve master için olanları ya da almanca için olanını hepsine ayrı kampanya açıp kendine özel anahtar kelime mi vermek mantıklı yoksa tek kampanya altında tüm anahtar kelimeleri mi girmek gerekiyor?

Tüm kategori ve dilleri ayrı kampanyalar ile oluşturmanız reklamlarınızın başarı oranını arttıracaktır. Bu sayede hem sizin için anahtar kelime ekleme/çıkarma işlemi kolay olacak hem de kalite puanınız (reklam metinlerini de doğru oluşturursanız) yüksek olacaktır.
Özet: Ayrı ayrı :)

2- misal, berlin'de eğitim anahtar kelimesi muhtemelen sadece "berlin" kelimesinde de çıkıyor, bunu engellemek için negatif anahtar kelime mi yapmalı yoksa tam eşleşme/sıralı eşleşme mi kullanmalı? tam eşleşme olduğunda adam berlin ya da eğitim kelimesini yanlış girerse misal "berln" ya da "egitm" gibi o zaman reklam görünmez mi?
anahtar kelimelerinizi eklerken çift tırnak içinde yazın ya da köşeli parantez içinde yazın. sadece berlin kelimesini de köşeli parantez için [berlin] şeklinde negatif anahtar kelimelerinize ekleyin.
Sorun çıkmayacaktır.

Ek Olarak:

julw adlı üyeden alıntı

"adana evden eve nakliyat" ve "adana evden eve taşımacılık" gb. kelimelerinden max fiyatı 2,40TL olmasına ragmen ben 3,00TL veriyorum yine sitem 2 sayfada çıkıyor neden olabilir? bunun hakkında bana yardım edebilirmisiniz?


Sebepleri birden fazla olabilir.
1. Site içeriğiniz Google tarafından kötü içerik olarak algılanmış olabilir.
2. Anahtar kelime puanlarınız düşük olabilir.
3. Reklam metinleriniz başarısız olduğu için TO düşük olabilir. Bu da sıralamayı etkileyecektir.
4. Açılış sayfası deneyiminiz başarısız olabilir.