Mukim adlı üyeden alıntı

Yasal bir dayanağın olması imkânsız ama kılıfını bulmuşlardır Türkiye'de bu işin. Sözleşmenin altına dahi eklenmiş olabilir göz ardı edilen bir madde. Böyle bir durum, yasal yollara başvurabilmeniz için geçerli bir sebep hatta.


Yasal bir boşluk olduğu kesin diye düşünüyorum. Cep Şubesi'nde ki personelde yaptıkları işin hassaslığı konusunda farkındaydı ne yaptığını.

s3rhat adlı üyeden alıntı

Bende aynı şekilde geçtim ve ben oradayken bu işlemler yapıldı ve fatura yoksa kredi kartından otomatik ödeme verelim ilk aydan sonra geri kaldırabilirsiniz dendi ve bende üzerime fatura olmadığı için kabul ettim. Orada otomatik ödeme verildi ve işlem sonuçlandı. İlk aydan sonra da otomatik ödemeyi kaldırdım. :)

Sizin sorununuz anlattığınız gibi Cep Merkezi kaynaklı olmuş. Size bir geri dönüş yapmasalar dahi o cep merkezi uyarı ya da ceza alıyor Vodafone tarafından o yönden bir sıkıntınız olmasın.

Ülkede o kadar çok telefoncu, cep merkezi vs. açıldı ki ben 3 operatörünün üst üste tabelasını koyan, kendilerine cep merkezi diyen telefoncular gördüm :) ! Bir dahaki işlemleriniz de işini ilgiyle ve açıklamalı bir şekilde yapan merkezleri tercih etmeye özen gösterin. Direk geçişten önce biraz konuşturup bilgilerini sınayın derim. :)


Avcılarda'ki şubeden bilgi almak amaçlı işlemlerin nasıl olduğunu sorduğumda o aynı şekilde beni teyid etti. İmzaladığınız kadığı okudunuz mu orada yazıyor dedi. Bende bana sözlü olarak kartla kesinlikle hiç bir işlem yapılmayacağına dair bilgilendirildim dedim. O zaman farklı konuşmaya başladı. Bilmiyorum bakalım nasıl sonuçlanacak.