Servisi şikayet et hocam tüketici hakları kuruluna. normalde fatura fiyatının 3te 2sinden fazla servis ücreti çıkaramaz. ürün 20gün ile 30 gün arası serviste kalacaksa aynı özellikteki bir ürünü sana tamir süresince kullanman için vermek zorunda. 30 günden fazla kalırsa yenisini vermek zorunda.
Denetim mekanizması düzgün çalışmıyor demiş birisi. sen gerekli yerlere şikayet etmezsen denetim mekanizmasının bundan haberi olmaz.
sen şikayetini yap, ürünün yenisinide alırsın.
Denetim mekanizması düzgün çalışmıyor demiş birisi. sen gerekli yerlere şikayet etmezsen denetim mekanizmasının bundan haberi olmaz.
sen şikayetini yap, ürünün yenisinide alırsın.
Hocam sanırım denetim mekanizması cümlesi bana geldi.
Ben ikinci servise verdiğim telefonu internetten gördüm 800tl yazıyor nedeni ise yetkisiz işlem yapılması benim ilk gönderdiğim servis ise bunların alt bayiisi gibi bir şey fakat bir birlerinden haberleri yok.Arayıp söylediğimde biraz bağrındım neden haberiniz yok, kazık mı atacaksınız şundan şunu koparsam kardır hesabımı yapıyorsunuz dedim bağrındım, biraz bakar gibi yaptı pardon beyfendi fiyatı düşürüyorum dedi ki onun fiyatınıda yine internetten öğrendim 677tl olduğunu bekletmeleri de cabası.