-
Üyelik
29.01.2016
-
Yaş/Cinsiyet
38 / E
-
Meslek
Wordpress Developer
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
T** Y**
-
Mesajlar
909
-
Beğeniler
394 / 399
-
Ticaret
3, (%100)
Hizmet sektörü arkadaşlar... Eşimin butiği var ve bazen orada vakit geçirebiliyorum ve şahit olduklarımı yazsam halinize şükredersiniz :) Kapıdan bakıp daha içeri girmeden geri dönenlerden merhaba dediğinde arkasını dönüp çıkanlara kadar :)
Saffet
Web Hizmetleri
Kullanıcı
-
Üyelik
31.10.2015
-
Yaş/Cinsiyet
26 / E
-
Meslek
Webmaster
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
S** Ö**
-
Mesajlar
966
-
Beğeniler
198 / 326
-
Ticaret
0, (%0)
Çoğu kişide "Nasıl olsa ..." kafası var hizmet sektöründe normal.
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
23.10.2016
-
Yaş/Cinsiyet
25 / E
-
Meslek
Girişimci
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
M** K**
-
Mesajlar
905
-
Beğeniler
198 / 255
-
Ticaret
30, (%100)
Aynı şekilde bende de şu oluyor merhaba bilgi alabilir miyim uygunsa alacağım bilgi veriliyor geri dönüş bile yok insan nezaketen teşekkür ederim falan der yada konuya PM alabilir miyim diyorlar sonra bir daha geri dönüş falan yok çok sinir bozucu bir durum
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
09.08.2019
-
Yaş/Cinsiyet
33 / E
-
Meslek
Seo Uzmanı
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
T** S**
-
Mesajlar
158
-
Beğeniler
4 / 79
-
Ticaret
2, (%100)
Hocam kimin ne müşteriniz olup olamayacağını ne yazıkki kestiremezsiniz.
Şu şekilde izah etmek istedim.
Size bir kişi skypedan merhaba yazdiginda skype merhaba lütfen isteğinizi birkaç kelime ile bildirir misiniz dese sizde size yazan kişinin amacını otomatik olarak anlamış olursunuz.
Aktif olarak skype kullanmıyorum ama ve size ilk defa msj atacak kişiler için skype ta böyle bir özellik varmı onuda bilmiyorum. Siz yaşadığınız problemi yazmışsınız bende sizi bu problemden kurtarabilmek ve bir nebze yardımcı olabilmek için kendi düşünce ve fikrimi yazdım..
Bence mantıklı bir şey olurdu.
100 Adet Backlink 39 TL - Da ve Pa min.15 | Max.95'dir.
-
Üyelik
12.03.2013
-
Yaş/Cinsiyet
32 / E
-
Meslek
...
-
Konum
Adana
-
Ad Soyad
M** Ç**
-
Mesajlar
665
-
Beğeniler
329 / 328
-
Ticaret
1, (%100)
Canlı destek sistemleri çok saçma oluyor. Mesela siteye griyorum, "müşteri temsilcilerimiz şuan aktif" diye hemen kendi kendine destek penceresi açılıyor. Bir defasında gercekten çevrimiçi mi diye merhaba yazmiştim ama ne okundu bilgisi var, ne de herhangi bir bekleme mesaji falan. 3dk bekledim sonra kapattim sekmeyi bir daha da girmedim. Yani müşteriyi yönlendirin. Uykusuz olan var, yorgun olan var, acelesi olan var vs..
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
07.06.2018
-
Yaş/Cinsiyet
25 / E
-
Meslek
İnternet Servis Sağlayıcı
-
Konum
Adana
-
Ad Soyad
R** S**
-
Mesajlar
94
-
Beğeniler
10 / 16
-
Ticaret
4, (%75)
Son zamanlarda bizde bu durumu fazla yaşıyoruz,özellikle test hizmet isteyip geri dönüş yapmayan gönlü güzel müşterilerimiz.. :)
1 kişi bu mesajı beğendi.
Mfa
WM Aracı
Kullanıcı
-
Üyelik
18.06.2019
-
Yaş/Cinsiyet
29 / E
-
Meslek
Mezun
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
M** A**
-
Mesajlar
986
-
Beğeniler
304 / 308
-
Ticaret
1, (%100)
Bunun sebebi alışkın olmamak hocam. Ben bile son birkac seneye kadar hiç gerçek canlı destek görmedim sitelerde. Hep bottu, hazır cevaplardı. Her girdiğim sitede zırt pırt çıkıyordu haliyle sinirleniyordum. Tabi son zamanlarda gerçek canlı desteklere denk gelmeye başladım açıkçası gercek mi bot mu diye başlarda ben de yazıyordum sitelerdeki canlı destek bölümüne
-
Üyelik
13.07.2017
-
Yaş/Cinsiyet
29 / E
-
Meslek
İş Güvenliği Uzmanı
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
S** K**
-
Mesajlar
1067
-
Beğeniler
617 / 620
-
Ticaret
7, (%100)
Bu sitede detaylı pm isteyip site linki isteyenlere atıyorum geri olumlu yada olumsuz dönüş olmadığı zaman kendimi kullanılmış gibi hissediyorum :D
1 kişi bu mesajı beğendi.