lostyazilim
tr.link

sikayetvar.com kapatılmalı desem destek olur musunuz?

59 Mesajlar 10.739 Okunma
lstbozum
tr.link

miharbisukarak miharbisukarak Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 27.11.2013
  • Yaş/Cinsiyet 35 / E
  • Meslek İnternet Danışmanı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad H** K**
  • Mesajlar 735
  • Beğeniler 121 / 106
  • Ticaret 6, (%100)
Ziyaretçi / Mağdurlar için yararlı firmalar için zararlı diyebiliriz. Rekabet ortamı oluşuyor şeklinde de düşünebilirsiniz sikayetvar.comu ilk gelişim sürecinden beri takip ediyorum, yanlış hatırlamıyorsam ceosu bir doktor.

Sitenin mantığı doğru fakat işleyişinde aksaklıklar olabilir, yasal bir çerçeveye alınarak iyileştirmeler yapılır fakat kapattıracağım şeklinde bir kampanya bence tutmaz. Yıkıcı değil yapıcı olmanız daha çok pozitif etki yapar emin olun. Şikayetçi olduğunuz noktalara odaklanıp o konuda sikayetvar.com'un çözüm sunmasını talep edebilirsiniz. Şöyle bir ironiyle yaklaşabilirsiniz tabi sikayetvar.com herkesin şikayetlerini çözmek için çabalıyor peki kendisi hakkında ki şikayetleri nasıl değerlendiriyor? Kendi söküğünü dikemeyen terzi misali.

Devlet Kurumu olarak zaten bir şikayet kurumu var fakat takdir edersiniz ki devlet dairelerinin nasıl ve ne şekilde işlediği aşikar.
DenizOZTURK

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
reklam

Skala Skala https://mekasosyal.com Kullanıcı
  • Üyelik 22.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek İletişim Hizmetleri
  • Konum Antalya
  • Ad Soyad M** K**
  • Mesajlar 533
  • Beğeniler 32 / 52
  • Ticaret 9, (%100)
Bence kapatmak yerine bu işleyişin değişmesi için öneri sunabilirsiniz.
 

 

babyclothes babyclothes WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 15.02.2014
  • Yaş/Cinsiyet 41 / E
  • Meslek e-ticaret
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad A** A**
  • Mesajlar 31
  • Beğeniler 7 / 7
  • Ticaret 1, (%100)
illa kapatılsın demiyorum çalışma sistemini adaletli hale getirebilirler. Ben hedefi yüksek tuttum kendiliğinden düşer zaten kapatılmaz ama birileri dur der bu şekilde çalışamassın bu şekilde çalışmalısın der ve sonucta bu da beni amacıma ulaştırır. Ama ben kapatılsın şeklinde girmeyip çalışma sistemini düzenlsin gibi girdiğimde bu kadar ilgi görmezdi ki büyük ihtimalle siz de konuya birşey yazmazdınız, konu gündemde fazla kalmazdı, unutulur giderdi, başta da belirttiğim gibi hedefi yüksek tutalım kendiliğinden düşer. ama düşük tutarsak yükselmez.
 

 

sUstundag sUstundag Makale Yazarı Kullanıcı
  • Üyelik 05.09.2012
  • Yaş/Cinsiyet 37 / E
  • Meslek AŞÇI
  • Konum İzmir
  • Ad Soyad S** Ü**
  • Mesajlar 423
  • Beğeniler 26 / 110
  • Ticaret 10, (%100)
Bir müşteri neden o kanala yazar ki? Yani neden durduk yere zaman kaybetsin. Mesela beni ele alalım 1 hafta önce aldığım bir gardrop için önce 5 taksit olmasına karşın tüm ürünün bedelini çektiler, sonra napıyorsunuz arkadaşım dedim, 2 taksit yaptılar, sonra bugün girdim onu da geri yatırıp, 5 taksit yapmışlar. Şimdi Türkiye'deki büyük firmalardan birisi sırf benim kk bilgilerimi öğrendi diye, sistem aksaklıklarından ötürü benim kk içeriğime dingonun ahırı gibi giriyordu, 1 günde kargoya verilir derken, OHA arkadaşım bir hafta oldu ürünüm nerde dediğimde bana iade talebi oluşturun bize ÜRÜNÜ GERİ KARGOLAYIN diyorsa ben şikayet ederim, şikayetvar bence bırakın kapatılmayı bence ödüllendirilmedir. İşi biliyorsanız yapın, işinize gelince müşteri her zaman haklıdır diyorsunuz işinize gelmeyince hadi oy toplayalım, oyundan atalım diyorsunuz, peh.
nuktoprak

kişi bu mesajı beğendi.

Iff sıkıldım.
wmaraci
wmaraci

mikrozihin mikrozihin Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 21.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 35 / E
  • Meslek webmaster
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad E** Ö**
  • Mesajlar 40
  • Beğeniler 0 / 8
  • Ticaret 0, (%0)
Merhaba arkadaşlar konuyu okuma fırsatım oldu ve cevap yazmak istedim...

Kimse şikayetvar adresine giripte kafasına göre bir firmayı yada şirketi karalama amaçlı yazı yazamaz çünkü eğer siteyi incelemiş yada daha önce oraya şikayet oluşturmuş biri olsaydınız bunun farkına varmıştınız ki ben şikayet oluşturdum.

Öncelikle sms ile kişi doğrulaması yapılıyor.Bu sayede şikayeti yazan kişi kesinlikle belli oluyor.

Şikayet filtreleme yapılıyor yanı şikayetinizi yazdınız hiçte gerçek durmuyorsa zaten yayınlamıyorlar bilgi belge talep ediyorlar.

İçerik filtreleme yapılıyor yani redaktörler şikayeti inceleyip ticaret ve rekabet hukukuna marka haklarına uygun olup olmadığını inceliyor ve anlatım bozukluklarını giderip yazıyorlar.

Son kontroller yapılıyor ve şikayet yanına alınıyor.

Firma yada şirket (karşı taraf) ile iletişime geçerek durum ifade ediliyor yanı haksız bir şikayet oluşturulmuşsa firma şirket yada atıfta bulunulan taraf şikayet var adresine bunun asılsız olduğunu iletir ve şikayet incelenmesi için bilgi ve belgeler talep edilir aynı zamanda atıfta bulunulan şirket haklı ise karalama amaçlı yazılan yazıyı kaynak gösterip yazan kişi hakkında marka ticaret ve rekabet hukukuna uymadığından tazminat davası açabilir.

Firma olarak cevap yazmak istediğinizde ücret isteniyorsa bu konu ile ilgili aynı adreste bir şikayet formu oluşturun emin olun size geri dönüş yapılacaktır fakat unutmamak lazım ki sitenin ayakta durması içinde bir şekilde ücret edinilmesi lazım şikayeti yazan mağdurdan ücret alacağına madur eden şirket yada firmadan alması bence daha makbul

siz şuan şikayetvar adresini karalama kampanyası başlatmış olmaktasınız bende bu konu ile ilgili orada şikayet oluşturup sizin ne kadar haklı olduğunuz öğrenmek için şikayetimi ileteceğim



Sikayetvar.com kapatılmalı başlıklı bir site kuracağım adwords e belli bi miktar para yatıracağım sikayetvar.com sitesinin çalışma sisteminden memnun olmayan firmaları toplayacağım. Sikayetvar.com un kapatılmasını talep ediyoruz şeklinde bir form oluşturacağım ve firmalar bu formu doldurup imzalayacak. Toplanan bu evrakların tümünü (10.000 civarı firmadan imza aldıktan sonra) gerekli mecralara sunarak büyük bir yasal süreç başlatacağım. Böyle bir çalışma başlattığımda buradan gerekli desteği alabilir miyim bilmiyorum ama bu konu altındaki yazılanlara göre bi değerlendirme yapılabilir.


Bu yazınızda yapacağınız şey karşılığı ile iade olacaktır bende şikayet var kapatılmasın diye bir bütçe oluşturup adwords e makul bir miktar para verip kapatılasını istemeyen kişileri toplayacağım.Şikayetvar çalışanı filan değilim yanlış anlamayın ama hakkımı savunan bir oluşumun yok olmasına izin vermem bende 100000 civarı imza toplayıp ilgili yasal süreçi başlatırım


Eğer gerçekten siz şikayetvar sitesi hakkında adil olsaydınız para talep ediyorlar kelimesi yerine burada kendi kanıtınızı yazar ve size atıfta bulunan madur eden kişi hakkında yasal süreç başlatırdınız şikayetvar hakkında değil orası sadece şikayetlerinin çözüme ulaşmasını sağlamak amaçlı kullanılan destek veren bir sitedir.Söz konusu sitenin bence tüm işleyiş sistemı doğrudur insanların her oluşturacakları şikayette belge yollama kanıt gösterme zorunluluğu olsaydı insanlar uğraşmak istemezdi orası yol gösteren bir sitedir

KARALAMA kampanyanızı kınıyorum konu ile ilgilenen arkadaşların

https://www.sikayetvar.com/home/sikayet_sureci/

yukarıdaki şikayet sürecini incelemesini ve şikayetleri varsa oluşturmalarını ve nasıl ilgili firmanın aynı gün içinde tutuşup size geri dönüş yaptığını ve ilgili şikayeti silmeniz için nasıl uğraştıklarını bir kez görün ben çok memnunum kardeşim siteden Allah onlardan razı olsun onlar sayesinde telefonum tamir edildi onlar sayesinde alamadığım hizmetin ödemiş olduğum parasını geri aldım.Bir yeri karalama yapmadan önce gerçekci konuşmanızı ve ilgili sitenin ne talep ettiğini incelemenizi istiyorum kullanıcılarından hiçbir ücret talep etmeden adamlar işini yapıyor Helal olsun işini adam gibi yapıp milleti madur eden kişilere karşı savunanlara

Saygılarımla
nuktoprak

kişi bu mesajı beğendi.

babyclothes babyclothes WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 15.02.2014
  • Yaş/Cinsiyet 41 / E
  • Meslek e-ticaret
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad A** A**
  • Mesajlar 31
  • Beğeniler 7 / 7
  • Ticaret 1, (%100)
ne incelemesi ne şikayet oluşturması temsil ettiğim firma adına bir sürü haksız şikayet geldiği için bu çalışmayı başlattım bence siz benim yazdıklarımı net olarak okumamışsınız özetle şuna dikkat edin

Sikayetvar.com ekibinin çalışma sistemi nasıl olmalı?

Müşteri firmadan ürün veya hizmeti satın alır, memnun kalmaz bi sebepten dolayı mağdur olur. Sikayetvar.com a girer konuyu açar, konu incelenir ve firmaya iletilir. Firmaya bu sorunu çözmesi için bir süre verilir ve bu süre içerisinde firma;

– Sorunu çözerse

– Şikayeti açan kişinin gerçekte bir müşterisi olmadığını ve şikayetin asılsız olduğunu kanıtlarsa

– Şikayeti yazan tüketici aslında o derece mağdur olmamış ama olayı abartarak şikayet haline getirmişse ve firma bunu kanıtlamışsa

+ Şikayet YAYINLANMAMALIDIR

Tüketici hakkını korumak gerek tabiki, şimdi baştan alıyoruz

Müşteri firmadan ürün veya hizmeti satın alır, memnun kalmaz bi sebepten dolayı mağdur olur. Sikayetvar.com a girer konuyu açar, konu incelenir ve firmaya iletilir. Firmaya bu sorunu çözmesi için bir süre verilir ve bu süre içerisinde firma;

– Olaya seyirci kalırsa

– İlgilenmezse

– Müşterinin mağduriyetini telafi etmezse

– Müşterisini koruyamayacak kadar kalitesiz bir firmaysa

+ Şikayet YAYINLANMALIDIR

Ek Olarak: tamam sizin telefonunuz tamir edilmiş onlar sayesinde ama şikayetinizi oluşturrurken sizden kanıt delil istemeden yayınladılar. Kanıt ve delil isteyerek yayınlasalardı yine işiniz çözülecekti. yani kanıt ve delil istemeden yayınlamaları (sizin gibi iyi niyetli insanların değil yalan yere şikayet açanların da) rastgele şikayet oluşturmasına sebep oluyor... Benim haksız bulduğum olay bu.
 

 

political political ... Kullanıcı
  • Üyelik 26.08.2013
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad İ** A**
  • Mesajlar 428
  • Beğeniler 9 / 105
  • Ticaret 38, (%100)
Kapatılması için bir neden görmüyorum. Eğer firmanız hakkında yazılan yalan şikayetlerden rahatsızsanız gidin savcılığı suç duyurusunda bulunun. Siteyi kapatarak bir yere varamazsınız. Aynı formatta bir site daha çıkarki buna benzer siteler de var zaten.
nuktoprak

kişi bu mesajı beğendi.

nuktoprak nuktoprak Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 16.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Dijital Pazarlama
  • Konum Sakarya
  • Ad Soyad M** E**
  • Mesajlar 266
  • Beğeniler 72 / 69
  • Ticaret 28, (%100)
Yani bu kadar saçma birşey olurmu. Sanırım konuyu açan arkadaş teknolojiyi sadece okumak ve yazmak için kullanıyor ki hiç bir şikayeti olmamış. Burnu şirketlerinden büyük olan firmalara az bile yapıyor o ekip. Çağrı merkeziyle iş bitiren firmalar için hele deva niteliğinde, şikayetvar.com senin sesin ve sen bunu kısmak istiyorsun. Ben hiç sanmıyorum firmalara bu şekilde muamele yapmadan böyle ilgileneceğini. Mahkeme yoluyla çözemediğin konuyu bu sistemde çözüyosun. Ve ola ki haksız bir şikayet yazıldığında firma şikayeti sildirme ve olası bi davada tazminat alma hakkına bile sahip. Kimse kafasına göre şikayet yazamıyor öyle durum sizin sandığınız gibi değil, bugün bimere bile bir şikayet yazarken eğer ki gerçekliği yoksa adınıza otomatikman iftira suçundan dava açılıyor. Sistem oturmuş kalkıpta bunu kapatalım falan, büyük lokma yanii yenilcek gibi değil.
 

 

KTB KTB xxxx Kullanıcı
  • Üyelik 25.11.2012
  • Yaş/Cinsiyet 35 / E
  • Meslek
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad Ö** K**
  • Mesajlar 1233
  • Beğeniler 133 / 331
  • Ticaret 249, (%100)
Kullanıcılar açısından iyi firmalar açısından kötü bir sistem. Bu yıl 4 firma için 6800 lira para ödedik bu siteye mesela. Bir şikayet geldiği zaman önce 24 saat süre veriyor şikayeti çözmeniz için sonra yayına alınıyor. Ama şikayet edenlerin telefonuna ulaşmak ne mümkün, olan yine firmaya oluyor. Kapatılması için bir çalışma yapılsa şahsen elimden geleni yapardım. Büyük firmalara zaten bişey olduğu yok şikayet edilse ne yazar.
 

 

wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al