AKDNZ
#Sunucu Kurulumu
Kullanıcı
-
Üyelik
28.06.2014
-
Yaş/Cinsiyet
35 / E
-
Meslek
Ağ Yöneticisi
-
Konum
Azerbeycan
-
Ad Soyad
A** A**
-
Mesajlar
1668
-
Beğeniler
645 / 524
-
Ticaret
51, (%100)
Bundan yaklaşık 2 yıl kadar önce themeforestten bir tema satın almıştım ve bu temayı iki farklı sitemde kullandım. Tema başlarda ödediğim 58$ ı fazlasıyla hak ediyordu. Temada bulduğumuz bugları bildiriyor ve sürekli güncelleme alıyorduk. Ancak 1 yıl kadar önce temanın yapımcısı adeta ortadan kayboldu. Yazılan destek taleplerine cevap alamıyorduk. 3-4 ay gibi bir süre bekledikten sonra temanın yapımcısı yeni güncellemelerle ortaya çıktı destek taleplerine eskisi kadar detaylı olmasa da 3 kişiden birine cevap veriyordu. Temayı geçtiğimiz haftaya kadar kullanmaya devam ettim. Envatonun yakın zamanlı güncellemesini bazılarınız biliyordur. Temayı satın aldıktan sonra yanlış bilmiyorsam 6 ay destek hakkınız oluyor. Benimde hesabımda 2 ay kalmıştı son destek talebimi geçen ay oluşturdum temada 2 adet bug bulduğumu ve düzeltilmesini talep ettim fakat cevap alamadım. Aynı sorunu benden sonra bildirenlerde oldu. 4 gün önce tema yapımcısının cevap verip vermediğine bakmak için giriş yapmıştım ve bazı müşterilerin isyan ettiğini paramızı iade et envato gibi ibarelerde bulunduğunu gördüm ve bu fırsatı değerlendirmek istedim.
Envato destek bölümüne temanın yapımcısının destek taleplerine cevap vermediğini ve temayı iade etmek istediğimi söyledim. Aynı gün mail ile tarafıma dönüş yapıldı mail içeriği yüzeysel olarak şöyleydi; Tema yapımcısının bu tutumunu öğrendiğimiz için çok üzgünüz, sinir bozucu bir durum olduğunu biliyoruz. Sizi ilgili departmana yönlendiriyorum ve sabrınız için teşekkür ediyorum.
Bugün gün içinde temaya yeni güncelleme geldiğinin mailini almıştım az öncede aklıma geldi girip indireyim dedim ve giriş yaptığımda temanın hesabımdan silinmiş olduğunu 58$+ hesabımdan silinen 2$ ın hesabıma iade edildiğini gördüm. Mail hesabıma baktığımda da bununla ilgili bir mail geldiğini farkettim.
Velhasıl kelam forumda; tema aldım, beklediğim gibi çıkmadı, kuramıyorum, çok vasat, çok yavaş, takas etmek istiyorum vs. gibi ibarelerle sıkça karşılaşıyorum. Demem o ki Envato öyle alelade bir sistem değil. Memnun kalmadığınız ürünü gönül rahatlığıyla iade edebilirsiniz. Bunun için öyle aman aman bir ingilizceye de ihtiyacınız yok. Envato desteğe bu temayı aldım şurasını beğenmedim iade etmek istiyorum yazmanız kafi.
Bu hassasiyetten dolayı Envato çalışanlarına teşekkür ederim.
Thanks for attention Envato !
-
Üyelik
06.03.2015
-
Yaş/Cinsiyet
35 / E
-
Meslek
ARGE
-
Konum
Balıkesir
-
Ad Soyad
F** Ç**
-
Mesajlar
2422
-
Beğeniler
995 / 744
-
Ticaret
17, (%100)
Ben 3 tema almıştım. Tek bir mail göderdim. "Üçü de benim beklediğim gibi değil!" dedim. Nedenini fotograflı olarak istediler. "Siz de kurup bakın ben tekrar kurulumla ilgilenemem" dedim. Bir saat içinde tüm ödediğim parayı hesabıma geri yatırdılar ve özür dilediler.
Bizim geliştiriciler 80-100 TL aldıktan sonra, müşterinin en mantıklı ve haklı bir sorun yaşamasına dahi artistlik yaparlar, ilgilenmezler. Geri ödeme mi? ASLA! :) Bunu öylesine söylemiyorum. Bizzat yaşadım. Limonwp'den temasını satın aldım. Daha sonra aldığım temaya lisansladığı domainimi sattım. Bu nedenle aynı temayı farklı bir domainime lisanslamasını rica ettim. Hayır dedi. Ben farklı iki domainde kullanmayacağım, yine tek bir domainde kullanacağım, sadece eski domainimi sattım bu nedenle yeni domainimde kullanmam gerekiyor dedim. HAYIR dedi. Neymiş, 80TL yerine, biraz az(artık ne kadar bilmiyorum sormadım bile) ödeme yaparsam yapabilirmiş bu işlemi. Tüm konuşmalar duruyor limonwp üyeliğimde(tabi silmedilerse) Her neyse:) Çöp oldu zaten onlardan aldığım tema. Kullanamıyorum.
Mrtcn
PrismaCSI
Kullanıcı
-
Üyelik
06.09.2013
-
Yaş/Cinsiyet
32 / E
-
Meslek
Cyber Sec & Project Manager
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
M** G**
-
Mesajlar
3356
-
Beğeniler
481 / 1987
-
Ticaret
10, (%100)
4 tane uygulama 2 tanede tema almıştım geliştirici dosyaları silip daha sonra desteği kesmişti support yazdım aradan 3 gün geçti hesabıma gireyim dedim 245 doları hesabımda gördüm.
Türkiye de bu tarz bir sistem gerekiyor her ne olursa olsun müşteriyi koruyan ama nerdeeeee önüne gelen artist önüne gelen şekilci
bir sürü gereksiz insan var çevrede...
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
04.04.2015
-
Yaş/Cinsiyet
28 / E
-
Meslek
-
-
Konum
Afyon
-
Ad Soyad
B** A**
-
Mesajlar
1723
-
Beğeniler
159 / 334
-
Ticaret
39, (%97)
Çok sağlam temaları var. Fakat Türk tasarımcılara desteği kesmemek lazım tabi ki :)
-
Üyelik
27.04.2013
-
Yaş/Cinsiyet
32 / E
-
Meslek
Freelance
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
A** K**
-
Mesajlar
1304
-
Beğeniler
252 / 380
-
Ticaret
28, (%100)
Mükemmel temalar var evet fakat fiyatta bir o kadar mükemmel :)