lostyazilim

Bir firma için şikayetimi nasıl duyurabilirim?

26 Mesajlar 3.153 Okunma
lstbozum
wmaraci reklam

AhmetCakmak34 AhmetCakmak34 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 10.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Bilgisayar mühendisi
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad A** Ç**
  • Mesajlar 2472
  • Beğeniler 934 / 1174
  • Ticaret 41, (%100)
Şuana kadar hiç yerli ürün kullanmadım çok şükür. Yerli diye diye insanları daha da kazıklıyorlar. Kendi vatandaşının yanında olmak yerine tam tersine kendi vatandaşını zora sokuyorlar.
Ranay

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
reklam

Ranay Ranay WM Aracı Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 13.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Bankacı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad B** N**
  • Mesajlar 596
  • Beğeniler 415 / 192
  • Ticaret 1, (%100)

AhmetCakmak34 adlı üyeden alıntı

Şuana kadar hiç yerli ürün kullanmadım çok şükür. Yerli diye diye insanları daha da kazıklıyorlar. Kendi vatandaşının yanında olmak yerine tam tersine kendi vatandaşını zora sokuyorlar.


Ya işin gerçeği bende pek güvenmiyordum ama sonuçta kaç yıllık Arçelik deyip aldım bir gaflet ile ve aldığım bulaşık makinesi 1000 tl iken kırdığı bulaşık sayesinde verdiği extra zarar yaklaşık 200 tl civarı.


Konu açılmışken nedir bu problem diye daha da merak eden olursa diye kısaca bahsedeyim. Okuyan arkadaşlarında böylelikle biraz bilgisi ve fikri olsun.

Söz konusu cihaz marka modeli : Arçelik 6343 Bulaşık makinesi ( 4 program - Beyaz - A sınıfı )

Problem , Tabak ve bardakları kırıp , parçalıyor.

1.servisin yorumu : Bulaşıklar çok aralıklı olmuş daha sıkı dizmelisiniz.

Sonuç : örnek olması açısından personel bulaşık dizilimi yapıyor ve bulaşıklar yine kırılıyor ama servis personeli bana yazılı bir rapor bırakmamasına rağmen bunu merkezine makine sorunsuz diye bildiriyor.

2. servis raporu : Bardaklarınız çok kalitesiz tabi ki kırılır.

Sonuç : Kırılan bardaklardan bir tanesi 50cc efes pilsen bira bardağı ( bilen bilir aşırı sağlam ve kalın cam bir bardaktır, yere düşse dahi kırılmayabilir .) Diğer kırılan ürünler paşabahçe çay bardağı, porselen tabak ve bardaklar, fincanlar,kupalar.)

Sonuç gidilip yeni bardaklar , tabaklar alınır, ve hepsi kırılır. Ayrıca alırken paşabahçe çay bardaklarını kırar, bira bardağı yıkanmaz, porselen tabakları parçalar şeklinde sözlü ve yazılı bir bildiri yapılmadı.

3.servis raporu : Makine bozuk , fabrikaya bildiriyorum.

Sonuç :
Merkezlerine makine sorunsuz diye bildiri yapılır.


En büyük sonuç : Doğum günü hediyesi hiç bir işine yaramayan üzgün bir anne.
 

 

ReklamKap ReklamKap Faydalı olmak güzeldir. Kullanıcı
  • Üyelik 04.03.2015
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Firma Rehberi
  • Konum Tekirdağ
  • Ad Soyad A** K**
  • Mesajlar 1478
  • Beğeniler 103 / 475
  • Ticaret 31, (%100)
Tüketici haklarına başvurun hocam.
Ranay

kişi bu mesajı beğendi.

Ranay Ranay WM Aracı Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 13.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Bankacı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad B** N**
  • Mesajlar 596
  • Beğeniler 415 / 192
  • Ticaret 1, (%100)
Dediğiniz gibi yasayı kullanıyor olacağım.
 

 

wmaraci
wmaraci

Bayro Bayro Opencart e-ticaret PRO Kullanıcı
  • Üyelik 02.08.2012
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek e-ticaret
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad F** D**
  • Mesajlar 1084
  • Beğeniler 305 / 304
  • Ticaret 27, (%100)
Bir Koç Grubu (BEKO) çalışanı olarak şöyle söyleyeyim sen onu kullansan hiç bir problem olmasın gıcıklığına de ki ben beğenmedim istemiyorum memnun değilim de anında iade alırlar veya hediye çeki verirler size. Tabi beğenmedim demesini biliyorsanız eğer. Sizin satın aldığınız bayiye baskı yapın bu işinizi çözebilecek tek yer bayidir servis falan fasa fiso, gidin bayiye cıngar çıkarın sizi tüketici haklarına şikayet edeceğim internette sizi rezil edeceğim arçelik genel merkeze gidip sizi şikayet edeceğim deyin bak bakalım bayi yenisini nasıl getiriyor size. sikayetvar.com ve 444 0 888 burayı arayın ilk önce bayi daha sonra servisten şikayetçi olun bakın nasıl işler iplik gibi sökülmeye başlıyor.
Yapabileceğim bir şey olursa bana yazarsınız bu arada ürünü internetten mi yoksa mağazadan mı aldınız konuyu tam okumadım ama .
Ranay

kişi bu mesajı beğendi.

Teveccuh Teveccuh Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 30.10.2016
  • Yaş/Cinsiyet 37 / E
  • Meslek CEO
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad T** Ç**
  • Mesajlar 799
  • Beğeniler 0 / 343
  • Ticaret 2, (%100)
Ben vodafone net ile sıkıntı yaşadım. 10 kere aramışımdır belki. Gelmediler. Neti kapattım ve komisyon aldılar. Hiç kimseye önermiyorum. Arçelik, Beko'nun diğer koludur.
Ranay

kişi bu mesajı beğendi.

Ranay Ranay WM Aracı Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 13.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Bankacı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad B** N**
  • Mesajlar 596
  • Beğeniler 415 / 192
  • Ticaret 1, (%100)

Bayro adlı üyeden alıntı

Bir Koç Grubu (BEKO) çalışanı olarak şöyle söyleyeyim sen onu kullansan hiç bir problem olmasın gıcıklığına de ki ben beğenmedim istemiyorum memnun değilim de anında iade alırlar veya hediye çeki verirler size. Tabi beğenmedim demesini biliyorsanız eğer. Sizin satın aldığınız bayiye baskı yapın bu işinizi çözebilecek tek yer bayidir servis falan fasa fiso, gidin bayiye cıngar çıkarın sizi tüketici haklarına şikayet edeceğim internette sizi rezil edeceğim arçelik genel merkeze gidip sizi şikayet edeceğim deyin bak bakalım bayi yenisini nasıl getiriyor size. sikayetvar.com ve 444 0 888 burayı arayın ilk önce bayi daha sonra servisten şikayetçi olun bakın nasıl işler iplik gibi sökülmeye başlıyor.
Yapabileceğim bir şey olursa bana yazarsınız bu arada ürünü internetten mi yoksa mağazadan mı aldınız konuyu tam okumadım ama .


Hocam öncelikle uzun uzun yazdığınız icin çok teşekkür ediyorum ama ne yazık ki çağrı merkezi, bayi ve şikayetvar şikayetlerinden bir sonuç alamadım.

Anneme Doğum günü hediyesi olarak aldığım birseydi ve kadının morali bozuluyor. Beni Arçelik'le konuşurken gördükçe üzülüyor .bu durum işen benim sinirlerimi yıpratıyor.

Olay servisin makine eşyaları kirpin parçalıyor ama srbebini tespit rdemoyri garip . : sebebini bulmadan kusurlu diyemem diyor ve servis evrakı teslim etmiyor bana. Ama ofisine kusursuz olarak bildiriyor.

Yapabileceğiniz veya onerebileveginiz birşey var ise lütfen esirgemeyin.

:/
 

 

bilalguler5 bilalguler5 Emeksiz Ekmek Yok Kullanıcı
  • Üyelik 31.07.2015
  • Yaş/Cinsiyet 40 / E
  • Meslek Makina Mühendisi
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad B** G**
  • Mesajlar 157
  • Beğeniler 4 / 60
  • Ticaret 3, (%100)
Ustam normal bir servis çağır eve garanti servisi değil normal bir servis çağır arıza tutanağı tuttur belki o bilir. Tabi ama makinayı söküp garantiyi bozdurmadan.
Benim makine bosh çok memnunum neyse geçen basit bir arıza verdi garanti süresi geçti bende normal servis çağırdım. Eleman makinanın menülerind eolmayan yerlere girip makinayı resetledi düzeldi.

Senin sorununa gelirsek. Artık gelen servis elemanı mı bilmiyor yoksa işlerine mi gelmiyor yoksa cidden bulamıyorlar mı
Ranay

kişi bu mesajı beğendi.

Ranay Ranay WM Aracı Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 13.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Bankacı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad B** N**
  • Mesajlar 596
  • Beğeniler 415 / 192
  • Ticaret 1, (%100)

bilalguler5 adlı üyeden alıntı

Ustam normal bir servis çağır eve garanti servisi değil normal bir servis çağır arıza tutanağı tuttur belki o bilir. Tabi ama makinayı söküp garantiyi bozdurmadan.
Benim makine bosh çok memnunum neyse geçen basit bir arıza verdi garanti süresi geçti bende normal servis çağırdım. Eleman makinanın menülerind eolmayan yerlere girip makinayı resetledi düzeldi.

Senin sorununa gelirsek. Artık gelen servis elemanı mı bilmiyor yoksa işlerine mi gelmiyor yoksa cidden bulamıyorlar mı


Hocam o şekilde garanti kapsamı dışına çıkma tehlikesi var ürüne servisin müdahale etmesi halinde. Yarın fabrikadan teknisyen gelecekmiş onu bekliyorum bakalım

Ek Olarak: https://www.change.org/p/kurumsal-arcelik-com-ar %C3%A7elik-demek-garantisi-dolmadan-%C3%BCr%C3%BCn%C3%BCn%C3%BC-%C3%A7%C3%B6pe-at-demek?recruiter=38178033&utm_source=share_petition&utm_medium=copylink


buradan destek olursanız teşekkürü borç bilirim.
 

 

blueblood blueblood Kimlik Onayı Bekliyor Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 13.11.2015
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek Öğrenci.
  • Konum KKTC
  • Ad Soyad Y** K**
  • Mesajlar 425
  • Beğeniler 70 / 90
  • Ticaret 11, (%100)
interneti boş ver hakem heyetinde para bile geri alırsın.
Ranay

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al