Çok sevindim:) çok teşekkür ediyorum elleriniz dert gormesin
Ek Olarak: Sorun çözülmüştür.
Kısa bir özet ile problemden bahsetmek gerekirse makine suyun sucaklığını yanlış algılıyor ve herşeyi yüksek sıcaklık sebebi ile kırıyor. ( örnek : 50derece suyu 30 görüyor gibi )
23 gün gibi rezillik denebilecek bir sürede çözen Arçelik 'in bu kadar yavaş çözme sebebi ise servislerin kota/hedef tutturma çabası ve prim kazanma amacı ile kusurlu makineye kusurlu deyip bunu raporlarına işlememesi olarak meydana çıkıyor. Tabi bu net bir şekilde ifade edilmemiş olsa dahi laf arasında kaçan cümleler.
3 Kasım ürünün satın alındığı tarih.
5 Kasım ürünün teslim edildiği ve problemin bildirildiği tarih.
27 Kasım problemin çözüldüğü ve değişişimin yapıldığı tarih.
Ayrıca bir diğer kazanmış olduğum ve öğrendiğim bir deneyimi de sizlerle paylaşmak istiyorum.
Eğer eve gelen servisin neyi tamir etmek için geldiğinin önemi yok. Kim boştaysa o gelir.
Örnek : Şöför , kombici, tv tamircisi yada boşta olan kim ise o kişi.
Yeni makineyi henüz çalıştırmadım sonuç ne olacak bakalım.
Hayırlısı diyelim.
( konunun açılış mesajına da bu son mesajımı ekliyorum ki okuyana bir bilgi olsun )