-
Üyelik
22.09.2014
-
Yaş/Cinsiyet
36 / E
-
Meslek
Memur
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
Ş** G**
-
Mesajlar
439
-
Beğeniler
179 / 154
-
Ticaret
2, (%100)
Ben aylardır kullanıyorum. Hem çok hızlı, hem de neyse fatura o. Çok memnunum ve daha bir kez bile aramadım. Üstelik telefon ile ilk bağlantıyı talep ettiğim gün 4-5 saat sonra gelip internetimi de bağlamışlardı. Diğer firmalar port yok diyordu... Ancak sizin sorununuz bölgesel olabilir. Neticede bölgeden bölgeye değişiyor bu işler.
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
14.12.2014
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
M** E**
-
Mesajlar
356
-
Beğeniler
28 / 42
-
Ticaret
1, (%100)
BTK'ya tahahhüt ettikleri hizmetleri sunmadıkları için şikayette bulunabilirsin, tüketici heyeti ile korkmazlar.
-
Üyelik
23.10.2016
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
Denizli
-
Ad Soyad
K** C**
-
Mesajlar
689
-
Beğeniler
0 / 203
-
Ticaret
6, (%100)
Türkiyede genellikle yanlış yönlendirme sorunu var. Sözleşmeyi okumadığınız için haberiniz yok.
* Verdiğiniz taahhütnamenin süresi eğer bittiyse
* Faturalarınızı ödemeniz gereken günden sonra ödediyseniz
* 2 adet ödenmemiş faturanız varken, 3.faturanızın geldiği anda
Yukardaki durumlarda fazladan ücret alabilme hakları mevcut.
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
23.10.2016
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
Denizli
-
Ad Soyad
K** C**
-
Mesajlar
689
-
Beğeniler
0 / 203
-
Ticaret
6, (%100)
Burda kimse sana tam detaylı yardımcı olamaz. Yapman gereken işlem ;
0532 532 00 00 -> Bu numarayı ara. Müşteri hizmetlerine bağlan.
Ve detaylı bir şekilde şu soruları sorarak cevap alabilirsin.
1 - Ben sizden -> hangi paket için, kaç ay taahhüt ile, ne kadar ücret karşılığında hizmet alıyorum
* Eğer sana söyliyeceği rakam, faturandan fazlaysa aşağıdaki soruyu sor ;
2 - Faturalarım niçin sözleşmedeki belirtilen rakamdan yüksek gelmekte ?
Bu 2 soru ile sana detaylı açıklama yapacaktır zaten. Boşu boşuna kendini yiyip bitirmek yerine ara sor :)
-
Üyelik
31.08.2016
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
T** T**
-
Mesajlar
68
-
Beğeniler
3 / 4
-
Ticaret
2, (%100)
bence tek bir kişiye göre yapmayin sorun büyük bir ihtimal sizin hatlarınızdadır ben ***** kullaniyordum rezil rezalet superonline gectim 250tl borcumu ödediler superonline *****deki 200gb akn 50mgbit internet cok rahatım filmler 1080p 0 donma
MNAKIT
Razer Gold Sat
Platin Üye
-
Üyelik
09.02.2015
-
Yaş/Cinsiyet
25 / E
-
Meslek
elektronik ödemeler
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
M** Ö**
-
Mesajlar
915
-
Beğeniler
249 / 254
-
Ticaret
82, (%99)
Onlar pek uğraşmaz eğer merkezin numarası varsa onu arayın aracılarla uğraşmayın. Yada gidin merkez binasına derdinizi anlatın ve şikayetinizi dile getirin hallederler müşteri hizmetleri sadece arıza kaydı alıp ezberden aynı şeyleri tekrarlatıyorlar.
Banada olmuştu kurulumu yapıyorum internet yok arıyorum diyorum kurulumu yaptım olmadı en başta genede diyorlar 1 kez daha kurulum yapalım yapıyoruz olmuyor arıza kaydı böyle en az 17 kez yaptım sonra gittim ***** merkez binasına dedim böyle böyle diğer gün gelip hallettiler
Razer Gold ve Diğer işlemler için Yazabilirsiniz. 05443130758
-
Üyelik
24.02.2014
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
Eski Hosting provider :)
-
Konum
Trabzon
-
Ad Soyad
A** Ç**
-
Mesajlar
1818
-
Beğeniler
572 / 572
-
Ticaret
2, (%100)
İl ve ilçe vermeden söyleyeyim.
Abc ilinin dddd ilçesinin taaaaaaa köyünün en tepe noktasındayım, ve normal adsl hizmeti alıyorum fiber bile değil siz düşünün. 16mbs olması gerekirken 13-14 ancak geliyor o da alırken söylediler zaten köyde tam kullanamazsınız tamam dedim.
--------------------------------
***** neyse küfretmeyeyim ipnelere, ben askerde iken hattımı kapatmayıp donduran ipneler 6 aydan itibaren bana fatura giydirdi neyse buraya yazamıyorum.
Siz sorun yaşamamışsınız şurada superonline laf atıyorsunuz....
Türkiyenin ilk Hosting Forumu; Rabbyte.net Hepiniz davetlisiniz...