32095
WM Aracı
Anonim Üyelik
-
Üyelik
31.03.2014
-
Yaş/Cinsiyet
- /
-
Meslek
-
Konum
-
Ad Soyad
** **
-
Mesajlar
1809
-
Beğeniler
2 / 459
-
Ticaret
5, (%100)
din ile yozlaşmış bir devlet var, tubitaka manyetizma ile başvurup birinci olamayan birinci olan ise kuran dinlemiş fasülye bu ülke bir yere gelmez, birinci olamayan gerçek bilim projesi yurt dışında sen bana gel ben sana iş ve eğitimini bile veririm diyen firmalarla dolu bu ülkede bilim değer görmez
1 kişi bu mesajı beğendi.
Neoyun
Üyeliği Durdurulmuş
Banlı Kullanıcı
-
Üyelik
12.08.2015
-
Yaş/Cinsiyet
29 / E
-
Meslek
İnternet girişimcisi
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
B** B**
-
Mesajlar
523
-
Beğeniler
126 / 350
-
Ticaret
30, (%100)
Dalgasını geçiyoruz ama, imam hatiplerin gerçekten kapatılıp, hepsinin biyoloji, kimya, robotik, yazılım okullarına dönüştürülmesi lazım.
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
23.08.2015
-
Yaş/Cinsiyet
28 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
İzmir
-
Ad Soyad
M** S**
-
Mesajlar
240
-
Beğeniler
107 / 46
-
Ticaret
7, (%100)
Bu tarz projeleri görmek yine de iyi günlerimiz. Her taraf imam hatiple dolarsa bu tarz projeleri yapan insanlar da kalmayacak.
ishana
Su akar yolunu bulur.
Kullanıcı
-
Üyelik
24.12.2014
-
Yaş/Cinsiyet
54 / E
-
Meslek
Eğitimci
-
Konum
Isparta
-
Ad Soyad
İ** N**
-
Mesajlar
352
-
Beğeniler
104 / 107
-
Ticaret
0, (%0)
aslında eğitimi bir bütün olarak düşünmek gerek. okullardaki sorunlardan önce okul öncesinde öğrencilerin aldığı eğitimin sorgulanması gerekiyor. öğrencilerimizin asıl sorunları okul öncesinden hatta tuvalet eğitiminin verilme şeklinden bile başlayabiliyor. iş okul sürecine gelince her bireyin eğitim almaya hakkı vardır. herkes bilim adamı olamaz. buna ben de katılıyorum. ama en azından lise eğitiminin öğrencilerimize verilmesi onları bir nebze de olsa dış dünya ile iletişime geçmelerine, sosyalleşmelerine, birey olarak neler yapabilecekleri konusunda fikirleri olmasına yardımcı olacaktır.
Tübitak projelerinde süper iletkenin icat edildiği projeleri görmek benim de hoşuma gider. Bununla birlikte Tarih, Sosyoloji, Coğrafya, İlahiyat bilimlerini de inkar etmek doğru olmaz.
Lise öğrencilerinin nasıl proje hazırlanır, nasıl sunum yapılır, nasıl hitap edilir sorularına cevap bulabilmesi bile toplumumuz için katma değerdir. Bu tür projelerin herhangi bir maliyeti yok. Zaten kimse de İmam Hatip Lisesi öğrencisinden uzay gemisi yapmasını beklemiyor.
Bu konulara bira daha geniş bakmak lazım. Bu arada bizler de toplumun birer parçasıyız. Toplumun bozukluklarını tartışırken önce kendi davranışlarımızı ve yaşamımızı gözden geçirmemiz gerekir. Torpili eleştirirken, torpil için birileri ile görüşüp görüşmediğimizi , rüşveti eleştirirken rüşvet verip vermediğimizi, insanlara namussuz etiketi yapıştırıken bu namussuzluğu bizlerin yapıp yapmadığını da düşünmeliyiz. Hepinizin görüşlerine saygı duyuyorum ve hepinizi selamlıyorum.
1 kişi bu mesajı beğendi.
Bu devirde en zor erdem insan olmaktır.
Keyifle.Net - Keyfine Göre Takıl