SalihToy
WordPress'in Gücü Adına
Kullanıcı
-
Üyelik
08.12.2013
-
Yaş/Cinsiyet
28 / E
-
Meslek
Web Tasarım
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
S** T**
-
Mesajlar
393
-
Beğeniler
146 / 97
-
Ticaret
36, (%100)
Bakınız!
Son zamanlar da hepsiburada firması artık milleti kazıklamaya başladı. Ben o firmayı değil, N11 öneriyorum size. Yakın zaman da oradan bilgisayar donanım parçaları sipariş ettim toplam 650 TL gibi. Hem 10 TL değerinde olan yanlış ürün yolladılar, içinden sipariş ettiğim ürünlerin yazılı faturası çıktı birde. Ayrıca da geç geldi. Sipariş ettiğim günden beri toplam 20 gün sallamalarını çektim. Artık küfrederek telefonları cevapladım ve en sonunda da açmamaya başladılar. Meğersem 14 günlük bir süre varmış ve onu doldurmaya çalışıyorlar. Doğar olarak bu süre geçince de hak talep edemiyorsunuz. Son gün gidip şikayet ettim, tüm delilleri gönderdim ve 2 gün içeresinde ödemem geri geldi. Daha bu firma ile ilgili son zamanlar da aşırı derece de şikayetler var. Keşke oradan sipariş etmeseydiniz.
Size şunu diyeceğim.
Oradan ürün beklemeyin ve iptal edin. Gelse bile emimin ürün ya doğru gelmeyecek yada gelse bile kullanılmış veya kutusu açılmış gelecek. O riske girmeyin. Ürün gelse bile müşteri hizmetlerinden iade numara alın (vermezse iki bağırın tıpış tıpış verirler) ve hangi kargo ile geldi ise gidin iade edin. "Biz iade almıyoruz derlerse de" gelen ürünün resmini çekin, gelen ürün ile birlikte yine fatura kopya alın ve gidin tüketici haklarına. Hiç mahkemelik durum yok. Yaklaşık 1 hafta gibi anında ilgilenirler. Çünkü devlet tarafından yaptırım söz konusu. Siz belki onların ayağını kaydıramazsınız ama devlet kaydırır. Zaten dediğim gibi hepsiburada üzerinde satış yapan yan firmaların bile ödemelerini yapmıyor afedersiniz bu ş*re*fsizler. Durmadan muhasebe ile ilgili sorunlarının olduğunu söylüyorlar. Satış yapan insanlar artık "Stok Yok" demek zorunda kaldı profillerinde.
Siz sadece ben vazgeçtim ve iade istiyorum diye tüketici haklarına gidin. Firma kabul etmezse şikayet sonucu iade alacak ve geri ödeme yapılacaktır. Bu arada o 14 günlük süre ise size ürün geldikten sonra başlar. Lütfen son durumu yazın, yardımcı olalım. Çünkü ben yaklaşık bir ay çektim ve bilgisayar kullanamadım. Doğal olarak tüm işlerim aksadı. Son durumu iletirseniz, yardımcı olabilirim. :)
1 kişi bu mesajı beğendi.
WordPress; Kurulum & Optimizasyon & Entegre & Türkçeleştirme & ThemeForest, İşleriniz Yapılır!
SalihToy
WordPress'in Gücü Adına
Kullanıcı
-
Üyelik
08.12.2013
-
Yaş/Cinsiyet
28 / E
-
Meslek
Web Tasarım
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
S** T**
-
Mesajlar
393
-
Beğeniler
146 / 97
-
Ticaret
36, (%100)
Doğal olarak açık söylemek gerekirse paranızın üzerine yatmaya çalışıyorlar ve sizi sallıyorlar. Dost acı söyler. Ancak yine insanız ki, hata yapar ve bazen affeder, beklememiz gerekir. 1 Bilemediniz, 2 gün bekleyin. Eğer hala o yazı orada değişmez ise tüketici haklarına gidebilirsiniz. Müşteri hizmetleri ne kadar "Evet efendim" dese bile dediğim gibi sallayacaklardır ve gerekirse bile afedersiniz cahil bir kişi diyerek 14 günü geçirdiniz diyeceklerdir size. Başıma gelenin aynısı size de olmaya çalışılıyor. Ben de ürün iade talep etmiştim ilk başlar da. Yanlış ürünü gönderdim aradan 5 gün geçti arıyorum müşteri hizmetlerini, onlar bana "Ürün geldi" diyorlar ancak hala profilim de "Ürün beklemede" yazıyor. :D Siz her ihtimal olarak 14 günü takip edin. Dediğim gibi insanız hata yaparız. Max. 2 gün bekleyelim, hiç bir cevap yok ise direk tüm yazışmaları çıktısını alın. Hatta banka dekont çıktı da alın ve gidin tüketici haklarına. En azından sorun hızlı çözülür beklenmez. Bu arada böyle pahalı ürünleri internet üzerinden sipariş vermeyin hocam. Çünkü tanımadığınız insanlara emanet ederek güvenerek sipariş ediyorsunuz. Şahsen ben o donanım parçalarını sipariş ederken dedim ki kendi kendime; "Acaba 100 - 200 TL fazla versem de Vatan dan mı gidip alsam" dedim. Bunu hatırlıyorum çok iyi. Sırf 100 TL'nin lafını yaptım ve bunlar beni 20 gün oyaladılar. Daha sonra Vatan dan gidip toplam 800 TL ödeyerek elden aldım, kafam rahat oldu. :)
WordPress; Kurulum & Optimizasyon & Entegre & Türkçeleştirme & ThemeForest, İşleriniz Yapılır!
SalihToy
WordPress'in Gücü Adına
Kullanıcı
-
Üyelik
08.12.2013
-
Yaş/Cinsiyet
28 / E
-
Meslek
Web Tasarım
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
S** T**
-
Mesajlar
393
-
Beğeniler
146 / 97
-
Ticaret
36, (%100)
Aynen hocam.
Olası bir haber durum olduğunda lütfen etiketleyerek bildirin, bildirim gelmeyebilir bana.
WordPress; Kurulum & Optimizasyon & Entegre & Türkçeleştirme & ThemeForest, İşleriniz Yapılır!
-
Üyelik
25.07.2015
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
Bilgisayar Mühendisi
-
Konum
Adana
-
Ad Soyad
K** A**
-
Mesajlar
110
-
Beğeniler
16 / 30
-
Ticaret
1, (%100)
Hepsiburadanin marka değerini etkiliyor bu tür olaylar ve %90 yurtiçi kargo yuzunden çıkan havadan sudan sebeplerden kargo teslimatı yapılmıyor. Veya gereken özveri gösterilmiyor. Geldik diyorlar ama gelen yok. Sinir krizlerine sebep oldukları doğrudur. N11'i tercih ediyoum bu sıra aras kargo inanılmaz hızlı ve dakik gerçekten :)
Bayro
Opencart e-ticaret PRO
Kullanıcı
-
Üyelik
02.08.2012
-
Yaş/Cinsiyet
32 / E
-
Meslek
e-ticaret
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
F** D**
-
Mesajlar
1084
-
Beğeniler
305 / 304
-
Ticaret
27, (%100)
Arkadaşlar hepsiburada.com artık e-ticarette pek olmak istemiyor.
Komisyonculuk daha karlı olduğundan artık kendileri ürün satmak istemiyor.
-
Üyelik
18.10.2013
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
Commis de Cuisine
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
M** A**
-
Mesajlar
918
-
Beğeniler
158 / 207
-
Ticaret
2, (%100)
N11 kazıkistandır uyandiriyim
Hepsiburada ben kaç kez alışveriş yaptım hiçbir sorun yaşamadım pc topladım oradan 1 hafta içinde 4 tane sipariş verdim hepsinde öbürsü gün elime ulaştı kargocu isyanlardaydı kardeş Allah'ını seversen ne alacaksan bir kerede al diye şaka maka yapıyordu ben çok memnun kaldım hepsiburadan dan :)
Ayrıca bana 30 tl lik bir promosyon kodu verdi
600 tl ssd kampanya ya ile 350 tl düşmüştü birde 30 tllık kodu kullandım kargoda ücretsiz daha ne olsun abi
1 kişi bu mesajı beğendi.