sofu44 adlı üyeden alıntı
Bizim insanımıza böyle tamamen iade gücü verirseniz işin bo.... çıkarırlar. Zira eğer böyle bir olaya izin verirseniz düğünü olan kişi sizden takıyı alır kullanır sabah geri iade eder. Yada davete gidecek kişi alır kullanır geri iade eder. Sırf sizde ugrastiginizla onu kargolamak ile yetinmiş olursunuz.
Birde bu olayları bilmemek beraber insanlar şöyle düşünecektir. Acaba aldığım ürün daha önce başkası tarafindan alındı mı kullanıldı mı. Buda doğal olarak satışlara yansıyacak ve daha az satacaksınız.
Teşekkür ederim arkadaşım çok düşündürücü bilgiler paylaşmışsınız. Şimdi şöyle anlatayım genelde düğünlerde sarrafiye ürünleri ( çeyrek, gram altın, 22 bilezik vs.) ürünler ve büyük su yolu tarzı setler takılar.bizde bu ürünlerin hiç birisi yok. Bizim satışlarımız Tektaş, Beştaş, Fantazi yüzük, Mini setler, Hayalet kolye, küpe, çocuk künyesi ve küpesi gibi ürünlerden ibarettir. Yani kısaca 14 ayar zararı yüksek olan grup diyebiliriz. Bu ürünler düğünlerde takılsa dahi bir tektaş veya beş taşı iade edeceklerini düşünmüyoruz. Kaldıki piyasadan yüksek fiyatlara satmayacağız piyasa fiyatı ile aynı olacak. Gelelim davete gidecek kişilere burada haklılık payı mevcut fakat biz bunu %50 diye düşündük siz bu konuda ne dersiniz? Bizim amacımız bizimsattığımız ürün yelpazesi genelde erkek tarafının hediye aldığı kısım buna istinaden geri dönüşlerin çok yüksekolacağını düşünmüyoruz. Fakat yinede şu süreden daha önce iade edemezsiniz gibi bir maddemiuygun olur sizce? yada 1 yıl içinde aynı adres üzerinden bir sınırlamamı koymamızmantıklı olur? bu konulardada fikirlerinizi esirgemeyiniz. Sonuçta ortaya çıkacak maddelerle vatandaşlarımıza en iyi hizmeti vermeyi amaç edindik. Ayrıca iadelerde kargo masrafını yansıtmayı düşünmemizi tavsiye edermisiniz? Son olarak sattığımız ürünlerin sıfır olduğunu kanıtlamak deveye hendek atlatmaktan daha zordur :)) insanlar bırakın kullanılmışmı diye düşünmeyi, ülkemizde sahte mi veya içinden ne çıkacak diye düşünenlerde daha takılırız o konulara girecek olursak. Biz bu konuyu yavaş ve emin adımlarla fısıltı gazetesine bırakmayı düşünüyoruz. Müşterilerimizin çarpan olarak artacağına inanıyoruz.
Genelde düğünlük ürünler değil. Teşekkürler.
sequra61 adlı üyeden alıntı
Çok saçma gıbı geldı bana cunku atıyorum ben yuzuk alırım sonra yuzukten sıkılırım gelırım aynı fıyata kolyeyle degıstırırım sonra 6 ay sonra gelır onuda degıstırırım. yani sizi UĞRAŞTIRIRIM :)
onun yerıne musterıyı ıyı ağırlayarak daha farklı ındırımler yaparak daha farklı satıslar yaparak kendınıze baglarsanız musterı kolyesınıde yuzugunude altınınıda sızden alır. Yanı gelıp degıstırmez devamlı yenısını alır :)
Siz böyle bişey yaparsanız ben ve benım gıbıler gelır yuzuk alır ayda 1 onu baska aksesuarla degıstırır en sonra sıze gerı verırım :)
Şunu unutmayın bu tarz seyler hevestır kunyeler kolyeler adam sıkıldımı gerı verır ve sız bunu yaparsanız batarsınız
Evet, bunların önlemini maddelerle sınırlayabiliriz. Bahsettiğiniz farklı kelimesi bizim fikrimizi yansıtıyor. Dünyada ilk olacak :))
Kesinlikle hüseyin bey, ürünle birlikte parekende satış fişi, ayrıca dileyene fatura kesilecek. Ayrıca ürünlerimiz zirkon taşlı olmasına rağmen pırlanta sertifikaları gibi sertifikalarla gönderilecekler ve bir tarafı garanti belgesi olacak, belgemizde firma kaşemiz ve ıslak imzamız bulunacak.
HeroTürk adlı üyeden alıntı
şimdi normal bir kullanıcı olarak bakarsak
bence hesabınızı %50 değilde %80 olarak yapmanız gerekir.
Deformasyon olayını neye göre belirleyeceksiniz? Kaç ay boyunca iade olacak bunlar çok önemli.
Ben şimdi kunye taş sayısı tamam gramaj tamam olup çizik vuruk yamuk vb olursa geri sıfır komisyon ile alacak mısınız? Yok derseniz müşteri hani alacaktın sen garanti verdin dermi
Evet HeroTürk kesinlikle ürünler sertifikasındaki fotoğrafına bakılarak ve gram taş kontrolü yapılarak geri alınacak. fakat bu kontrol eksikmi anlamında yapılmayacak. ürünün **************lıkla bize geri dönüşünü engellemek için yapılacak. örneğin birkaç taşı düşse biz bu yuvalardaki taş boylarını tespit edebiliriz ve net gramıyine çıkartabiliriz. Fakat ürün genel şeklini kaybetmemiş olmalı, atıyoru yüzüğün kolu kırılır, veya küpenin teli kopar bunlar olağan şeylerdir bu durumlarda ürünün şekli şemali belli olduktan ve gramajlar tuttuktan sonra sıkıntı çıkmaz. İade olayına bir limit koyma taraftarı değiliz ama bunu ilerleyen zamanlarda önceki sattığımız ürünleri etkilemeyecek şekilde prosedürlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutabiliriz. Sattıklarımız istisna dediğim gibi.
Dediğim gibi Ömür boyu iade hakkı tanımayı düşünüyoruz fakat suistimaller artarsa sattığımız ürünler hariç değişiklik yapma hakkımızı saklı tutabiliriz.
ExidSelection adlı üyeden alıntı
Peki ben altını aldım 6 ay sonra 300 liradan 400 lira oldu. Niye size 300 liradan geri vereyim ki. :D Gider başka kuyumcuya 400 liradan satarım?
Keşke dostum o zaman bizim 150-200 tl gibi üretip 300 tl gibi sattığımız ürünün karını biz garantilemiş oluruz. 1 parça üründen 100-150tl gibi karımız olur ve ayrıca bir daha değişimede gelmeyecek, Allahtan daha ne isteyeyim, amacımız altın yükselsinde bizden aynı fiyata bozsunlar değil, amacımız altın yükselince bizde aynı fiyatı alamıyacakları için geri yollamamaları, aslında olayı iyi yakalamışsın ama bizim görüş açımızı yakalıyamamışsın :)