lostyazilim
tr.link

Hostingbirligi.net projemiz hakkında ....

26 Mesajlar 2.728 Okunma
lstbozum
tr.link

BilisimHostingTR BilisimHostingTR WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 14.02.2016
  • Yaş/Cinsiyet 42 / E
  • Meslek Sistem Mühendisi
  • Konum Yalova
  • Ad Soyad O** H**
  • Mesajlar 57
  • Beğeniler 18 / 12
  • Ticaret 0, (%0)
Furkan bey kesinlikle katılıyorum , daha çok teferruat amöa ben kullanıcıların vede firmaların akıllarını karıştırmamak adına öyle yazdın zaten yönetim ekibi olarak daha çok yapılacak şeyler var.

Zaten BTK dan destek alabilirsek , işlerimiz biraz daha kolaylaşır diye düşünüyorum .

önemli olan bu düşünceyi benimseyecek firmalar ile fikirbirliğine başvurmamız vede birşeylere başlamaktır.
 

 

wmaraci
reklam

BilisimHostingTR BilisimHostingTR WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 14.02.2016
  • Yaş/Cinsiyet 42 / E
  • Meslek Sistem Mühendisi
  • Konum Yalova
  • Ad Soyad O** H**
  • Mesajlar 57
  • Beğeniler 18 / 12
  • Ticaret 0, (%0)

FurkanHisamioğlu adlı üyeden alıntı

Böyle bir şey şarttı ancak kendi içinde herhangi bir kazancı olmayacak olan bu projenin kendini kanıtlaması için ciddi yatırım alması gerekir. İnanın domaini kaydetmek ilk adım bile olamaz, keşke bir projenin ilk adımı olabilse alan adı. Ha domain nasıl ilk adım olabilir mesela: hosting birliği adını resmi olarak vakıflaştırırsınız/dernekleştirirsiniz. Sonra hostingbirligi.org.tr domainini alırsınız (örnek veriyorum yani). Bu domain ile ilk adımı atmış olabilirsiniz. Fikir kaliteli. Umarım amacınızda başarıya ulaşırsınız


yatırım derken herşey düşünülür vede yavaş yavaş birşey yapılır düşüncesindeyim .

günümüzde firmalar olarak sizin dediğiniz gibi ciddi yatırım yapılacak bütçeler yoktur.

ama son zamanlarda artan magduriyet olayları vede kullanıcıların bu yüzden yurtdışına yönelmesi , piyasayı iyice bozdu.

bazı firmalar fiyatlarını dolara çevirdi , zarar görmemek adına , o yüzden böyle oluşuma başlasak bile kısa vadede bile olsa azıcık bir belirti olabilir diye düşünüyorum.

Ama bu konuda sabırlı olmamız lazım .

hosting firma yetkilileri ile birliktte oturup konuşmak vede fikir birliğine varmak gerekir .

bu konu hakkında kullanıcılardan da fazla abartmadan isteklerini dinlemek lazım diye düşünüyorum.
 

 

BilisimHostingTR BilisimHostingTR WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 14.02.2016
  • Yaş/Cinsiyet 42 / E
  • Meslek Sistem Mühendisi
  • Konum Yalova
  • Ad Soyad O** H**
  • Mesajlar 57
  • Beğeniler 18 / 12
  • Ticaret 0, (%0)
Bizim Bu oluşumu kurmakla yetmez , web master sitelerinde wmaracıda dahil bazı firmaların %50 indirimle reseller kampanyası yaptığını görüyorum bu haliyle bütün firmaları vuruyordur.

bir hosting firma sahibi arkadaşım var , sunucu masrafları hep dolar ile , ama hatırı sayılır bir müşteri portföyü olduğu için haliyle sorun olmuyor, ama yeterli müşterisi olmayan firma ne yapacak ,

Burada firmalar ne kadar kampanya yaparsa yapsın kullanıcıların büyük bir çoğunluğu yurtdışı firmalardan hizmet alıyor.

Bunun nedeni , işini hakkıyla yapmayan firma yada kişiler bu sorunun önüne geçilmesi lazım...
 

 

YazGrafik YazGrafik Sms Onayı Gerekli Telefon Onaysız
  • Üyelik 19.05.2018
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad K** K**
  • Mesajlar 4
  • Beğeniler 0 / 4
  • Ticaret 0, (%0)
Güzel proje umarım tutar ama sadece hosting konusunda değil alan adı konusunda da birşeyler yapılabilir bu proje kapsamında. Sonuçta bunda da bir çok firma kafasına göre fiyat çekiyor.
BilisimHostingTR

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
wmaraci

BilisimHostingTR BilisimHostingTR WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 14.02.2016
  • Yaş/Cinsiyet 42 / E
  • Meslek Sistem Mühendisi
  • Konum Yalova
  • Ad Soyad O** H**
  • Mesajlar 57
  • Beğeniler 18 / 12
  • Ticaret 0, (%0)
Yazgrafik zaten amacımız %70 kullanıcın ülkemize dönmesi vede ülkemizdeki firmalardan hizmet alması ama ilk önce bir oluşum kurulması vede piyasadaki sorunların çözümlenmesidir.

Ondan sonra gelişmeler ve düzenlemeler yapılacaktır.
 

 

BilisimHostingTR BilisimHostingTR WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 14.02.2016
  • Yaş/Cinsiyet 42 / E
  • Meslek Sistem Mühendisi
  • Konum Yalova
  • Ad Soyad O** H**
  • Mesajlar 57
  • Beğeniler 18 / 12
  • Ticaret 0, (%0)
zaten bu oluşum ile kullanıcılara magduriyet oluşturan firmalar birer birer yok olacağı için kullanıcılar sorun yaşamayacak , yaşamadığı içinde sorun kalmayacaktır.

Başka bir önemli konu ise kullanıcıların hakları olduğu gibi firmalarında hakkı olacaktır.

Hepimiz görüyoruz , müşteri keyfi sebeble firmadan iade istiyor , vede firma haklı olarak vermiyor .

Çünki hizmet vermiş kullanıcı firmayı web master sitelerinde şikayet konusu açmakla tehdit ediyor bunu önüne geçilecek.

daha pek çok konu sorun halinden çıkacaktır.

her şey zamanla
 

 

Hostidex Hostidex Innovative solutions Kullanıcı
  • Üyelik 26.02.2017
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Bilişim Görevlisi
  • Konum İzmir
  • Ad Soyad B** P**
  • Mesajlar 360
  • Beğeniler 139 / 138
  • Ticaret 15, (%100)
Merhabalar BilisimHostingTR

Projenize ve vaadettiklerinize tüm samiyetimle saygı duyuyorum fakat bir çok platformda bu projeniz hakkında yaptığınız yorumlardan yola çıkarak piyasa hakkındaki düşüncelerinizde ve piyasaya bakış açınızda eksiklikler görüyorum.

Öncelikle, 2010 yılından bu yana bu sektör içerisinde çeşitli alanlarda faaliyet gösterdiğimi ve sektörü yakından takip ettiğimi size belirtmek isterim. Bilmenizi isterim ki, sektörün bu konumda olması ve potansiyel müşterilerin genellikle yurtdışı firmaları tercih etmesinin sebebinin çok küçük bir yüzdeliği, yaşanılan mağduriyet kaynaklıdır, bu konudaki istatiksel verileri dilerseniz size özel olarak da sunabilirim.

Yurt dışında sağlanan teknolojik olanakların Türkiye üzerinde sağlanmasının maliyet bakımından yarattığı fark ve bu nedenle Türkiye altyapısının kullanıcılar tarafından yetersiz olduğunun düşünülmesi en büyük faktörlerden biri diyebiliriz.Aynı olanaklarla aynı ekiple ve aynı hizmet kalitesiyle Türkiye'de sağlamaya çalıştığınız hizmetin faturası kullanıcıya çıkarıldığında, "çok pahalı, neden hizmetiniz bu kadar pahalı ? " gibi tepkilerle karşılaşılmaktadır. Bu konuda hiç bir şekilde hizmet alanı hatalı bulmuyoruz, herhangi bir yanlış anlaşılma olmasını da kesinlikle istemiyoruz. Türkiye'de sahip olunan maddi durum göz önünde bulundurulduğunda bu şekilde tepkilerin gelmesini de normal karşılıyoruz.

Kısacası hosting firmalarını kaliteli hizmet konusunda bir çatı altında toplamak iyi bir fikir olabilir ama sektörü ne kadar rayına oturtabileceği muammadır.Senelerdir sektör içerisinde yer alan ve kaliteli hizmet konusunda isim yapmış, sektör içerisinde takdir ettiğimiz firmalarımız da bulunuyor. Emin olabiliriz ki bu fark onlar için de sorun teşkil ediyor.

Aldığımız en temel sonuç şudur ki ; Türkiye kullanıcısı, genellikle yurt dışı hizmet sunan ve sorun yaşadığında anında Türkçe destek alabileceği firmaları daha çok tercih etmektedir.

Not olarak eklemek isterim ki, size karşı şahsi olarak bir gönderme ve yerme durumum bulunmamaktadır. Nezih bir tartışma çerçevesi içerisinde fikir beyan etmek istedim sadece.Projelerinizde ve hayatınızda başarılar dilerim.
 

 

BilisimHostingTR BilisimHostingTR WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 14.02.2016
  • Yaş/Cinsiyet 42 / E
  • Meslek Sistem Mühendisi
  • Konum Yalova
  • Ad Soyad O** H**
  • Mesajlar 57
  • Beğeniler 18 / 12
  • Ticaret 0, (%0)
Merhabalar Hostidex;

yorumunuz için teşekkür ederim. Tabiki amacımız tartışmak değil ,

yorumlarınıza teker teker cevap verebilirim.

piyasa hakkında yorum ve görüşlerim hakkında eksiklik farketmişsiniz, görüşlerinize saygı duyarım.

2007 yılından bu yana bu sektörün içindeyiz. 11 seneye girmiş olacağız .

Genellikle bireysel alanda hizmet veriyorduk son 2,3 yıldan beridir kurumsal alanda hizmet veriyoruz. Tabiki her düşünceyi herkes benimseyemez , ama eksik de diyemez . Sadece farklı bir düşünce der , eksik dediği zaman siz karşıdaki kişiden daha iyi bildiğiniz anlamına gelir .

Kullanıcıların yurtdışı firmalarını tercih etmesinin nedeni ordaki firmaların sistemsel çalışmalarıdır. örnek olarak 1 liralık bir hizmet alanada aynı destek 1000 liralık hizmet alanada aynı destek veriliyor.

haliyle ordaki sistemi Ülkemize getirirseniz burdada bir sorun kalacağını düşünmüyorum.

Hosting sektörü maliyetli bir sektör , haliyle belli standartları olan bir sektör , haliyle nasıl ki bir işyeri açmak istediniz zaman , belediye , oda kaydı vede ticaret odası gibi yerlere müracat etmeniz gerekli değil mi?

Yukarıdaki resmi dairelere başvuru yapmadığınız zaman izin verilmiyor. ceza ödemek zorunda kalıyorsunuz!

Ne yazıkki Hosting sektöründe bir stantard yok , YS belgesi alan bir dedicated sunucu alan whmcs + tema olan firma açıyor.

Burda suç sadece firmacık açanda değil kullanıcında bilinçlenmesi lazım, eğer hiç bir kullanıcı bu tür firmacıklardan bir hizmet almasa zaten böyle firmalar türemez .

bu sektörde aynı spk Serbest piyasa Kurulu gibi bir denetleme kurulu olsa bu sorunların hiç birini yaşamayız.

kullanıcılar bilinçlendirilmesi lazım ondan sonra firmalar da usülüne uygun hizmet verdiği zaman sorun olacağını düşünmüyorum.

Neden bu kadar pahalı yorumunuza yorumum şudur. Bir kere kullanıcıya verdigimiz bu hizmetin ekmek gibi ucuz olmayacağının bilincini vermemiz lazım.

çünki bu hizmeti verip para kazanan birçok firma var . Müşterinin neden bu kadar pahalı demesinin nedeni firmaların müşteriye bilinçli bir şekilde destek olamamasıdır.

boşuna dememişlr tatlı dil yılanı deliğinden bile çıkarır.

Hangi hosting firması müşterisine bir konu hakkında benim dedigim açıklama yapar ?

bana firma ismi söyleyin .

firma olarak bu pahalılıgın nedenini müşteriye açıklamak gerekli ! yaptığımız bu işin bir sunucu ile olmayacağının bilgi ve birikimin vede maddi olanaklar çerçevesinde olacağını belirtmemiz lazım.

amacımız sorunları en asgariye indirmek vede müşterileri ülkemize çekmektir.

bahsettiğiniz büyük firmalardan bazıları ya yurtdışı kaynaklı büyük firmalara satıldı . yada fiyatlarını dolara endeksledi . zarar etmemek vede hayatta kalmak için .

büyük firmaların dışında kalan diğer firmalar ise kadere kısmet iş yapmaya çalışıyorlar geride kalan %30 müşteri kitlesi ile her firma ayrı fiyat çekince müşterinin kafası karışıyor vede ya almıyor yada vazgeçiyor.

her firmanın ayrı fiyat çekmesi de hayatta kalma çabasıdır, A firması 10 verirse B firması 8 veriyor böylece firmalar kendi kendilerini baltalıyor.

hizmet verdiğimiz sektör bir fırın gibi yada bir pastane gibi birebir insanlar ile karşılaşma değil , müşteri bizden ihtiyacı olan dijital hizmeti alıyor , yapacağı işlem çokmu önemli ek ücret vererek + ek ücret vererek destek paketi alsın yurtdışından örnek veriyorsunuz birçok avrupa ülkesinde ingilterede amerikada ek ücret vererek 1. sınıf destek hizmeti veriliyor.

Ülkemizde kullanıcın bir hatası var aylık 25 tl vererek yada 100 TL vererek firmadan bütün hizmetleri aldığını zannediyor . ama böyle degil bu konuda da müşteriyi bilinçlendirmek lazım .

sipariş esnasında ek hizmete açıklama yaparak müşteri bilinçlendirmesi yapılabilir.

ama siz yapmıyorsanız bu sizin sorununuz bizim firmamızda öel hizmet var Ülkemizde de özel hizmet veren firmalar vardır.


Not olarak eklemek isterim ki, size karşı şahsi olarak bir gönderme ve yerme durumum bulunmamaktadır. Nezih bir tartışma çerçevesi içerisinde fikir beyan etmek istedim.

aynen bende yukarıdakileri belirtiyorum

saygılarımla
 

 

BilisimHostingTR BilisimHostingTR WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 14.02.2016
  • Yaş/Cinsiyet 42 / E
  • Meslek Sistem Mühendisi
  • Konum Yalova
  • Ad Soyad O** H**
  • Mesajlar 57
  • Beğeniler 18 / 12
  • Ticaret 0, (%0)

Hostidex adlı üyeden alıntı

Merhabalar BilisimHostingTR

Projenize ve vaadettiklerinize tüm samiyetimle saygı duyuyorum fakat bir çok platformda bu projeniz hakkında yaptığınız yorumlardan yola çıkarak piyasa hakkındaki düşüncelerinizde ve piyasaya bakış açınızda eksiklikler görüyorum.

Öncelikle, 2010 yılından bu yana bu sektör içerisinde çeşitli alanlarda faaliyet gösterdiğimi ve sektörü yakından takip ettiğimi size belirtmek isterim. Bilmenizi isterim ki, sektörün bu konumda olması ve potansiyel müşterilerin genellikle yurtdışı firmaları tercih etmesinin sebebinin çok küçük bir yüzdeliği, yaşanılan mağduriyet kaynaklıdır, bu konudaki istatiksel verileri dilerseniz size özel olarak da sunabilirim.

Yurt dışında sağlanan teknolojik olanakların Türkiye üzerinde sağlanmasının maliyet bakımından yarattığı fark ve bu nedenle Türkiye altyapısının kullanıcılar tarafından yetersiz olduğunun düşünülmesi en büyük faktörlerden biri diyebiliriz.Aynı olanaklarla aynı ekiple ve aynı hizmet kalitesiyle Türkiye'de sağlamaya çalıştığınız hizmetin faturası kullanıcıya çıkarıldığında, "çok pahalı, neden hizmetiniz bu kadar pahalı ? " gibi tepkilerle karşılaşılmaktadır. Bu konuda hiç bir şekilde hizmet alanı hatalı bulmuyoruz, herhangi bir yanlış anlaşılma olmasını da kesinlikle istemiyoruz. Türkiye'de sahip olunan maddi durum göz önünde bulundurulduğunda bu şekilde tepkilerin gelmesini de normal karşılıyoruz.

Kısacası hosting firmalarını kaliteli hizmet konusunda bir çatı altında toplamak iyi bir fikir olabilir ama sektörü ne kadar rayına oturtabileceği muammadır.Senelerdir sektör içerisinde yer alan ve kaliteli hizmet konusunda isim yapmış, sektör içerisinde takdir ettiğimiz firmalarımız da bulunuyor. Emin olabiliriz ki bu fark onlar için de sorun teşkil ediyor.

Aldığımız en temel sonuç şudur ki ; Türkiye kullanıcısı, genellikle yurt dışı hizmet sunan ve sorun yaşadığında anında Türkçe destek alabileceği firmaları daha çok tercih etmektedir.

Not olarak eklemek isterim ki, size karşı şahsi olarak bir gönderme ve yerme durumum bulunmamaktadır. Nezih bir tartışma çerçevesi içerisinde fikir beyan etmek istedim sadece.Projelerinizde ve hayatınızda başarılar dilerim.


Merhabalar Hostidex;

yorumunuz için teşekkür ederim. Tabiki amacımız tartışmak değil ,

yorumlarınıza teker teker cevap verebilirim.

piyasa hakkında yorum ve görüşlerim hakkında eksiklik farketmişsiniz, görüşlerinize saygı duyarım.

2007 yılından bu yana bu sektörün içindeyiz. 11 seneye girmiş olacağız .

Genellikle bireysel alanda hizmet veriyorduk son 2,3 yıldan beridir kurumsal alanda hizmet veriyoruz. Tabiki her düşünceyi herkes benimseyemez , ama eksik de diyemez . Sadece farklı bir düşünce der , eksik dediği zaman siz karşıdaki kişiden daha iyi bildiğiniz anlamına gelir .

Kullanıcıların yurtdışı firmalarını tercih etmesinin nedeni ordaki firmaların sistemsel çalışmalarıdır. örnek olarak 1 liralık bir hizmet alanada aynı destek 1000 liralık hizmet alanada aynı destek veriliyor.

haliyle ordaki sistemi Ülkemize getirirseniz burdada bir sorun kalacağını düşünmüyorum.

Hosting sektörü maliyetli bir sektör , haliyle belli standartları olan bir sektör , haliyle nasıl ki bir işyeri açmak istediniz zaman , belediye , oda kaydı vede ticaret odası gibi yerlere müracat etmeniz gerekli değil mi?

Yukarıdaki resmi dairelere başvuru yapmadığınız zaman izin verilmiyor. ceza ödemek zorunda kalıyorsunuz!

Ne yazıkki Hosting sektöründe bir stantard yok , YS belgesi alan bir dedicated sunucu alan whmcs + tema olan firma açıyor.

Burda suç sadece firmacık açanda değil kullanıcında bilinçlenmesi lazım, eğer hiç bir kullanıcı bu tür firmacıklardan bir hizmet almasa zaten böyle firmalar türemez .

bu sektörde aynı spk Serbest piyasa Kurulu gibi bir denetleme kurulu olsa bu sorunların hiç birini yaşamayız.

kullanıcılar bilinçlendirilmesi lazım ondan sonra firmalar da usülüne uygun hizmet verdiği zaman sorun olacağını düşünmüyorum.

Neden bu kadar pahalı yorumunuza yorumum şudur. Bir kere kullanıcıya verdigimiz bu hizmetin ekmek gibi ucuz olmayacağının bilincini vermemiz lazım.

çünki bu hizmeti verip para kazanan birçok firma var . Müşterinin neden bu kadar pahalı demesinin nedeni firmaların müşteriye bilinçli bir şekilde destek olamamasıdır.

boşuna dememişlr tatlı dil yılanı deliğinden bile çıkarır.

Hangi hosting firması müşterisine bir konu hakkında benim dedigim açıklama yapar ?

bana firma ismi söyleyin .

firma olarak bu pahalılıgın nedenini müşteriye açıklamak gerekli ! yaptığımız bu işin bir sunucu ile olmayacağının bilgi ve birikimin vede maddi olanaklar çerçevesinde olacağını belirtmemiz lazım.

amacımız sorunları en asgariye indirmek vede müşterileri ülkemize çekmektir.

bahsettiğiniz büyük firmalardan bazıları ya yurtdışı kaynaklı büyük firmalara satıldı . yada fiyatlarını dolara endeksledi . zarar etmemek vede hayatta kalmak için .

büyük firmaların dışında kalan diğer firmalar ise kadere kısmet iş yapmaya çalışıyorlar geride kalan %30 müşteri kitlesi ile her firma ayrı fiyat çekince müşterinin kafası karışıyor vede ya almıyor yada vazgeçiyor.

her firmanın ayrı fiyat çekmesi de hayatta kalma çabasıdır, A firması 10 verirse B firması 8 veriyor böylece firmalar kendi kendilerini baltalıyor.

hizmet verdiğimiz sektör bir fırın gibi yada bir pastane gibi birebir insanlar ile karşılaşma değil , müşteri bizden ihtiyacı olan dijital hizmeti alıyor , yapacağı işlem çokmu önemli ek ücret vererek + ek ücret vererek destek paketi alsın yurtdışından örnek veriyorsunuz birçok avrupa ülkesinde ingilterede amerikada ek ücret vererek 1. sınıf destek hizmeti veriliyor.

Ülkemizde kullanıcın bir hatası var aylık 25 tl vererek yada 100 TL vererek firmadan bütün hizmetleri aldığını zannediyor . ama böyle degil bu konuda da müşteriyi bilinçlendirmek lazım .

sipariş esnasında ek hizmete açıklama yaparak müşteri bilinçlendirmesi yapılabilir.

ama siz yapmıyorsanız bu sizin sorununuz bizim firmamızda öel hizmet var Ülkemizde de özel hizmet veren firmalar vardır.


Not olarak eklemek isterim ki, size karşı şahsi olarak bir gönderme ve yerme durumum bulunmamaktadır. Nezih bir tartışma çerçevesi içerisinde fikir beyan etmek istedim.

aynen bende yukarıdakileri belirtiyorum

saygılarımla
 

 

BilisimHostingTR BilisimHostingTR WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 14.02.2016
  • Yaş/Cinsiyet 42 / E
  • Meslek Sistem Mühendisi
  • Konum Yalova
  • Ad Soyad O** H**
  • Mesajlar 57
  • Beğeniler 18 / 12
  • Ticaret 0, (%0)
ülkemizde Hosting sağlayıcıların birazda kendilerin değişmesi vede yurtdışındaki firmalardaki hizmetleri, müşteriye yaklaşım tarzlarını nasıl hizmetler veriyorlar diye onu araştırmasının taraftarıyım.

Hizmet verme şeklinde Avrupa / Amerika / ingiltere deki firmalar gibi olmasada %20 sini bile müşterilerimize sunsak sorun kısmi olarak çözülmeye gidecektir.

Böylece müşteride şöyle bir algı olacaktır. ya zaten ülkemde aynı yurtdışındaki gibi hizmet veriliyor ben neden ülkemdeki firmadan hizmet almayayım , param ülkemde dursun .

müşteriye bunu dedirtmek firmalara bağlıdır. Eğer biz firma olarak bunu dedirtmiyorsak sorun bizdedir...
 

 

wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 2 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 2 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al