-
Üyelik
14.06.2017
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
Blogger
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
M** E**
-
Mesajlar
1379
-
Beğeniler
538 / 538
-
Ticaret
7, (%100)
Site içi seo kavramını yazı şekli ve anahtar kelime sayısıyla indirgeyemeyiz.
Düzgün etiket kullanımı,
Doğru başlık seçimi,
En önemlisi "site içi linkleme"
Başlıklarda ana anahtar kelimeleri kullanma,
Komşu anahtar kelime kullanımları,
Hatta kurumsal kimlik ve özgün görsel kullanımı bile site içi seo konusunda önem arzeder.
Görseldeki anlatım şekli ne yazıkki evet çok güzel değil ama o milyon dolarlık google arama sonuçları yapay zekanın seviyesi de buna yetiyor ancak.. Ben hep söylemişimdir, bir arama sonucunda yer almak üst sıralarda ilk sıralarda yer almak için bazı kelimeleri yazı içinde fazlaca kullanmak ve bunun gibi manipülatif oyunlara ihtiyaç duymak resmen saçmalık.. ama ben de bu taktikleri kullanan yüzbinlercesinden biriyim.
Bunlara ihtiyaç kalmaması için google in yazıyı okuyup anlaması ve duygusal davranmadan gerçekten en faydalı yazıyı öne çıkarması gerekiyor.. Yapay zeka kavramı duygusallıktan uzak ve sadece belirli teknik metaları öğretildiği kadarıyla uygulayan bişey olduğundan (şimdilik) bunlara , manipülasyonlara, saçma seo tekniklerine, yapay backlink zırvasına devam edicez :/
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
05.05.2017
-
Yaş/Cinsiyet
29 / E
-
Meslek
Web-Developer
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
M** K**
-
Mesajlar
1025
-
Beğeniler
366 / 534
-
Ticaret
5, (%100)
"Everest dağı kaç metre" cümlesini kelimesi kelimesine geçirmenize gerek yok. Google algoritması kelimelerin anlamdaş yapılarını tanır. Yani "Everest dağı kaç metre" ile "Everest dağının tam olarak kaç metre olduğu konusu hala tartışmalara konu olur" cümlesi arasında bir fark yoktur. Siz ikinci cümleyi de kullansanız, Google "Everest dağı kaç metre" aramasında sizi gösterir. Sadece başlıkta kelimesi kelimesine geçirmeniz yeterli.
1 kişi bu mesajı beğendi.