zekuda
Üyeliği Durdurulmuş
Banlı Kullanıcı
-
Üyelik
16.06.2012
-
Yaş/Cinsiyet
29 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
U** B**
-
Mesajlar
679
-
Beğeniler
112 / 97
-
Ticaret
0, (%0)
Merhaba arkadaşlar bugün yaşadığım bir problem vardı bana 14.37 gece 205 mb kotanız kalmıstır diye uyarı sms'i geldi 14.44 geçe de bitti haftalık 1 gb kullanıyorum 1 senedir kullanıyorum böyle bir sorunla karşılaşmadım. müzik video upload dowland güncelleme hiçbirşey yapmadım.
Bunun üzerine müşteri hizmetlerini aradım 40 dakika filan konuştuk sistemlerindeki bilgilerimi istedim bana verdikleri bilgi 14:33 de kotanız bitmiştir diyor. Onların sisteminde bana verdikleri bilgi buraya dikkatli bakın 14:33 de bitiyor diyor banada 14:37'de 205 kotanız var diyor bana gelen msj da 14:44 de bitti diyor bende benden kaynaklanan sorun olduğunu düşünmüyorum tamamen turkcell'in sisteminden kaynaklandığını düşünüyorum onların sistemlerindeki bilgilerimi istedim posta ile gönderecekler bana ve bendeki bilgilerle kanıtlarla filan tüketici hakları veya savcılığa başvurmayı düşünüyorum haklı çıkarmıyım sizce?
-
Üyelik
28.03.2011
-
Yaş/Cinsiyet
28 / E
-
Meslek
PHP Developer
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
M** D**
-
Mesajlar
439
-
Beğeniler
11 / 45
-
Ticaret
4, (%100)
Verilen bilgilerin çeliştiğini kanıtlarsanız zaten kazanırsınız. Böyle sistemsel hatalar olabilir eğer gereğini yaparsanız zararınıza olmaz. Ama bu bilgileri toplayıp önce kendinizi inandırın sonra mahcup olmayın.
wordpressyapalim.com
-
Üyelik
12.08.2011
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
Programlama/Yazılım
-
Konum
Antalya
-
Ad Soyad
E** K**
-
Mesajlar
423
-
Beğeniler
34 / 75
-
Ticaret
0, (%0)
Burada ki sorun sistemsel mesaj geç gelmiş. Yalnız şikayet etmek felan butür sorunlarda bir sonuç alınmaz. Çok olay var böyle
Skype ; eneskaya07
Metin
metinli.com
Kullanıcı
-
Üyelik
28.03.2011
-
Yaş/Cinsiyet
30 / E
-
Meslek
SEO Analisti ve Siber Güvenlik
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
M** Y**
-
Mesajlar
1399
-
Beğeniler
61 / 582
-
Ticaret
18, (%94)
Bir şirketin, dakikasında sizin bir hatanızı giderebilmesi için, müşterileri kadar müşteri temsilcisi çalıştırması gerekir. :)
Yani bir anda mahkeme, şikayet vs. demek yerine zamana bırakmayı denemelisiniz. Gerekli yerlere ulaştıktan ve taleplerinizi belirttikten sonra, bir değişim yoksa, ilgili şeylere başvurursunuz.
Daha olay bugün gerçekleşmişken, bu kadar abartmanıza gerek yok diye düşünüyorum.
Yazar, yazılım geliştirici, SEO Analisti ve siber güvenlik uzmanı.
-
Üyelik
29.04.2012
-
Yaş/Cinsiyet
30 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
** **
-
Mesajlar
311
-
Beğeniler
0 / 54
-
Ticaret
1, (%100)
zekuda adlı üyeden alıntı
diyorum hocam ben 1 senedir kullanıyorum hemen hemen 205 mb kaldıgı zaman 2 gün gidiyordu ama 8dk arasında vınnla 205 mb birşey indirmek imkansız merkezde filanda oturmuyorum turkcellde sorun var magdur durumda kalan benım.
Hocam bilgisayarınızda otomatik güncelleştirme açıksa yada herhangi bir program kendiliğinden güncellendiyse MB'larınız gidebilir. Ben de VINN kullanıyorum, ben de yetiremiyorum, çok çabuk bitiyor
www.umitbasci.com | www.mumcukoyu.com
Sitelerime ulaşmak için kopyala-yapıştır yapınız.