Vtcam
Developer
Kullanıcı
-
Üyelik
10.03.2013
-
Yaş/Cinsiyet
29 / E
-
Meslek
Web Developer
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
C** S**
-
Mesajlar
1683
-
Beğeniler
359 / 358
-
Ticaret
77, (%100)
N11 de satış yapan aktif bir mağazamız var. Bugün başıma gelen bir durum hakkında bilgi almak istiyorum. Müşteri, huawei marka telefonuna bir ekran koruyucu kırılmaz cam alıyor. Ürünün paketini yırtıyor, camı içinden çıkarıyor ve bu kaplama değil diyor. Müşteri ürünü 3D full ön arka şeffaf kaplama sanmış. Ürün açıklamaları resimleri ve başlığında ise gayet açık bir şekilde ürünün kırılmaz cam olduğu belli. Şimdi müşteri ürünü geri gönderip iade talebi gönderiyor.
1. Ürün artık satılamaz hale geldi.
2. Git-gel kargo bize girdi, emeği saymıyorum.
Bu durumda ne yapmamız gerekiyor, iadeyi redmi edeceğiz kabul edip susacak mıyız ?
Ben iphone 6S alıp geldiğinde aa ben 7 plus alacaktım diyip ürün göndermiyorum. Bu doğru mudur ?
Vtcam
Developer
Kullanıcı
-
Üyelik
10.03.2013
-
Yaş/Cinsiyet
29 / E
-
Meslek
Web Developer
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
C** S**
-
Mesajlar
1683
-
Beğeniler
359 / 358
-
Ticaret
77, (%100)
Aynen öyle hocam, böyle bir şey yok gerçekten. Reddedeceğim, ürünün paketi açıldıktan sonra o ürünü kimse almıyor elbette.
Bazende şu oluyor; müşteri ürünü alıyor kargoya veriyoruz yola çıkıyor. Henüz ulaşmamışken, iade talebi atıyorlar.
Açıklama ise ;
Kredi kartı limitimi başka bir şeyde kullanıcam.
Şaka gibi.
1 kişi bu mesajı beğendi.
88644
WM Aracı
Anonim Üyelik
-
Üyelik
13.03.2018
-
Yaş/Cinsiyet
- /
-
Meslek
-
Konum
-
Ad Soyad
** **
-
Mesajlar
397
-
Beğeniler
150 / 149
-
Ticaret
4, (%100)
Bende internetten birçok alışveriş yapıyorum ama her türlü içeriğine, açıklamalarına bakıyorum. Siz bu açıklamalarda açılmış ürünü almayacağınızı belirtmişseniz iade talebini reddedebilirsiniz bence.
-
Üyelik
02.08.2012
-
Yaş/Cinsiyet
38 / E
-
Meslek
e-ticaret içerik editörü
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
O** D**
-
Mesajlar
250
-
Beğeniler
111 / 60
-
Ticaret
17, (%100)
6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'u inceleyebilirsiniz.
-
Üyelik
25.02.2013
-
Yaş/Cinsiyet
32 / E
-
Meslek
Web Programlama
-
Konum
Denizli
-
Ad Soyad
R** K**
-
Mesajlar
421
-
Beğeniler
36 / 96
-
Ticaret
1, (%100)
iade reddebilirsiniz ama bu tarz durumlar puan düşmesine sebeb oluyor.İade edilemeyen ürünler iç çamaşırı ,yazılım ve kişiye özel oluşturulan ürünlerdir.Gerisi iade edilebilir.
Açıp satılamaz hale getirmiş ama bu durumda nasıl bir süreç işler bilemiyorum.Çok pahalı değilse iadeyi kabul edin.Mağaza puanınız düşmesin.
-
Üyelik
03.01.2019
-
Yaş/Cinsiyet
25 / E
-
Meslek
Back-end Developer
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
A** E**
-
Mesajlar
180
-
Beğeniler
32 / 33
-
Ticaret
14, (%100)
Mevzuat gereği, ürünün değerinin azalması veya iadeyi imkânsız kılan bir nedenin varlığı, cayma hakkının kullanılmasına engel olmaz. Ancak ürünün değerinin azalması veya iadeyi imkânsızlaşması alıcının kusurundan kaynaklanıyorsa alıcının, ürünün değerini veya değerindeki azalmayı satıcıya tazmin etmesi gerekir. Bu durumda, satıcı zararı tazmin edebilmek için, ürün değerinin azalmasına ilişkin alıcı hakkında yasal yollara başvurabilir.