Bu tip konular oldukça üzücü.
Öncelikle şunu söyleyeyim ki, öyle günde 5 kere filan oluşan bir hata bulunmamaktadır. 100'e yakın hosting sunucusu var ve hepsini monitör ediyoruz, 7/24 sorun olduğunda müdahele ediyoruz.
Bir de konu sahibi demiş ki "buraya yazdıktan sonra düzelttik dediler". Konuyu biz şimdi gördük, bunun yanında, bizden kaynaklı bir sorun varsa zaten düzelmesi için sizin bir yere yazmanızı bırakın, bize bile yazmanıza gerek yok, monitör edip düzeltiyoruz. Yani niye düzeltmeyelim mantıklı bir sebep?
Alınan hizmet bir paylaşımlı hosting hizmeti. 2 dk verimerkezi kaynaklı kesinti olunca şikayetçi olanından, 2 dk veritabanı sorunu olunca şikayetçi olanına her türlü müşteri var. Veritabanı hatasına gelecek olursak, böyle sorunlar yaşamak istemiyorsanız paylaşımlı hosting hizmeti kullanmayınız zaten. Dünyanın her yerindeki her hosting şirketinde alacağınız her paylaşımlı hostingde benzer sorunlar olacaktır. Bunun aksini iddia edenin bu işten zerre kadar anlamadığı konusundan emin olabilirsiniz. Sizin burada bakacağınız şey sorun olduğunda ne kadar sürede çözüldüğü. Yani bir sorun oldu ama ne kadar sürede çözüldü? Ekibimiz hemen müdahele etti mi? Sorun anında ulaşıp bilgi alabildiniz mi? Pek bir tecrübeniz olmadığı belli hosting şirketleri ile ilgili, ama biraz tecrübeniz olsa zaten bu konuyu açmayacağınızdan da eminim. Sorun anında bize ulaşabiliyorsunuz ve sorun kısa sürede gideriliyor. Burada sıkıntı ne? %99 uptime garantisi sunuyoruz ve zaten %99.8 üzerinde uptime sunuyoruz.
Bir kişi de 4 aydır sorun yaşadığını söylemiş, ne hizmeti biliyoruz ne birşeyi, belki hizmet VPS ve RAM yetmiyor bunu da bilemiyoruz, paylaşımlı hosting hizmetleri sürekli monitör edilmekte ve sorun olduğu anda müdahele edilmekte. Hosting hizmeti üzerinde mysql hatasının birçok sebebi olabilir, o anda mysql sunucusuna saldırı gelmiş ve bağlantı limitini doldurmuş olabilir, bir kişinin yazılımı anormal sorgular çalıştırarak mysql'i işlemez hale getiriyor olabilir, ne kaynaklı olursa olsun zaten bu durum kısa sürede çözümlenir. Tekrarlanırsa tekrar incelenir işlem yapılır ve en nihayetinde kalıcı olarak çözülür. "sorunu çöz" yazan bir düğmemiz olmadığı için, bazı sorunlar detaylı inceleme ve sorunun tekrarlanmasını bekleyerek çözülebilir. Sistemcilerden de bilgi alabilirsiniz.
Hosting sunucusundaki sorun ile VPS'deki sorun aynı değildir, yazılım sorunu ile hosting sunucusu kaynaklı sorunlar aynı değildir, sorun ne olursa olsun zaten bizden kaynaklı ise çözmemek için bir sebebimiz yok, yani mesaide her an en az bir sistemcimiz var ve biz müşterilerimize mysql'i bozuk bir hizmet vererek büyümedik, bir sorun varsa neden çözmeyelim ve konu açılmasını bekleyelim? Gerçekten nasıl yerlerle çalıştınız da konu açılınca sorun çözüleceğini düşünmektesiniz anlamamaktayım, biz işini düzgün yapan bir kurumuz ve bunun için de şikayet oluşması gerekmiyor. Aksi halde sıfırdan büyüyerek Türkiye'nin en çok site barındıran 3. şirketi olamazdık.
Bu konuda yaşadığınız sorundan ötürü üzgünüz ancak yaşadığınız sorunlar bir şikayet konusu oluşturacak sorunlar değil. Başka yerlerden hizmet aldığınızda da daha üst düzey bir hizmet alamayacağınızdan emin olabilirsiniz. Çünkü zaten 7/24 tüm sunucuları monitör eden ve sorun anında müdahele eden uzman bir ekibimiz var. 7/24 telefon ve destek bildirimi ile destek veriyoruz. Hem her an ulaşılabilir durumdayız hem de sorunlara müdahele edebilir durumdayız. Tüm hosting sunucularının toplam uptime ortalaması da %99.8'in üzerinde:
https://prnt.sc/q8trewTekrar sorun yaşamanız halinde bilgi verirseniz zaten inceleme de yapılabilecektir.