ElmasCreative adlı üyeden alıntı
adana web tasarım sitem anında index alıyordu Google Son Güncellemeden Sonra 4 Gunde Zor İndex Almaya Başladı neden Olabilir?İndex sıklığı değişkenliği birçok sebebe bağlı olabilir. Aslında cevap birazda sizde. Sitenizde herhangi bir değişiklik yapıldı mı?
İp değişti mi?
Script Değişti mi?
Url leriniz değişti mi?
Birden yoğun içerik girişi yapıldı mı?
Yahut uzun zamandır yeni bir içerik girişi olmadı mı?
Sitemap dosyası düzgün çalışıyor mu?
Wp sitemap eklentisi aktif ise url puanı 0,? mı?
Sunucunuzda son zamanlarda başka domainler barındırılmaya başlandı mı ve bu domain sayısı 30'dan fazla mı?
Siteniz son zamanlarda herhangi bir sebepten erişime kapalı kaldı mı? (server error, trafik aşımı vs)
Domain son zamanlarda başka bir hesaba transfer edildi mi?
Son zamanlarda aynı ip adresinden sitenize çok sayıda ping attınız mı?
Sitenizde şüpheli işlem veya hacklink olmadığından emin misiniz?
wp ayarlarında arama motorlarının indexlemesine izin ver seçeneği aktif mi?
Son zamanlarda çok sayıda url nizi kaybettiniz mi? (İçerik kaldırma silme vs)
Sebepler çoğu zaman hiç beklenmeyen noktalardan kaynaklanabiliyor. Kısaca, bu gecikmeden önce sitede ne değişti? Yoksa hiçbir şey değişmedi, hep aynı idi yukarıdaki işlemlerde olmadı mı diyorsunuz? Eğer olmadı ise siteyi teknik olarak incelemem gerekecek.
Ek Olarak:
wallpaperstr.com_nature_doga_55_1920x1080.jpg
site adresinizi isimlere eklemeyin.
Resimleri birebir kullanmayın. Ya boyut değiştirin, ya resime bir nokta da olsa bir yenilik katın. En kolay index görseldedir ama yeni olmalısınız içerikte.
Ek Olarak:
Birçok sağlık sitesi varken neden eskisini bırakıp sizin sitenizi tercih etmeliler? Bu soruya odaklanın. Öncelikle sitenizin tasarımını değiştirin.
rejm(nokta)net
hurriyet com tr/saglik/
Gibi bir tasarım daha görsel ve yakışır olacaktır.
Sitede olmayan hiçbir kelimeyi ne etiketlere nede metalara eklemeyin. İçeriklerinizdeki başlıklarda h1 kullanın. İçeriklerde görsel kullanın. Trustrankı düşük sitelerde google kaliteye bakar. Bu sayfa kalitesi Pr değildir. Sitenizin görsellik kalitesidir. Doğru dizilim yapılmış mı yoksa herşey gelişi güzel mi? Buna da biraz değinmek gerekirse,
Sitenin en üst kısmı karşılama alanıdır. Size gelen ziyaretçiyi nasıl karşılıyorsunuz buna bakılır. Sol üst kısım site logosu olması gereken yerdir. Site için sosyal ağ kullanılıyor ise yine karşılama alanında olmalıdır (ve footer kısımda) Siz bu konuya uyuyorsunuz. Fakat iş burdan sonrası. Öncelikle iki kolonlu bir tema seçmişsiniz. İş dahada zorlaşıyor. İki kolon müşteri memnuniyeti için yeterli görülmüyor. Blog kategorisi altına girmeniz muhtemel. Girdiğiniz zaman başarı uzun vadede sağlanır. Bloglar şahsi görüşlerdir ve google bu yüzden kullanıcıya doğru bilgi vermek için size gözü kapalı güvenmez. Bu yüzden 3 kolon bir temaya geçmeniz avantajlı olacaktır.
Sitenin sağ kolonu boşluklarla dolu. Bunu yapmamalısınız. Ya doldurun ya kaldırın. Anasayfada etiket kullanmayın. Kategori ve iç sayfalarda kullanın. (sağ blok etiketler başlığı)
Toplist mantığından vazgeçin. İstatistliklere gizli kodla bakın. analytics gibi.
Footer alanına "kullanıcı sözleşmesi" ekleyin.
Site renklerinizi yaymayın. Örneğin sitede 6 farklı renk kullanılmış.
Manşetlerdeki resimler tam boy değil. Basıklık var. Tam çözünülürlük olmalı.
Aynı eklentiyi 2 kez kullanmayın. (Örn. ara butonu)
Kısaca siteyi elden geçirmelisiniz ilk. Aklınıza şu gelebilir, ne siteler var berbat ama ilk sayfada ilk sırada. Elbette. Fakat o site sahipleri ne çekiyor bir bilseniz. Dilerseniz parayı basın linkler alın, tanıtım yazıları basın, etiketler girin çalışın bu strateji ile. Ama her güncellemede aman sitem ne olacak şüphesi yaşayacaksınız. Hep tetikte olacaksınız. Güncelleme arkasından hemen, dalgalanma mı var, sitem düştü vs vs demeyin, yeriniz sabit olsun. Yeri sabitlemek içinde dış etkene bağlı kalmamalısınız. Yükselişin sebebi backlink değil bizzat sitenin kendisi olmalı. Bu yüzden site görünümü kalite standartına uygun bir tema olmalı.
Ek Olarak:
Arkadaşların verdiği cevaplar doğrudur. Henüz o kelimede yeterli değilsiniz ve çalışmaya devam. O site neden 4 sonuç çıkarıyor diyorsanız, bu kelime rekabeti neredeyse olmayan bir kelime öbeği. O site oturmuş bir site olduğu için google henüz daha iyi bir alternatif bulamamış demektir.
Ek Olarak:
furkandemirci adlı üyeden alıntı
http://www.kampanyamerkez.com/ kampanya kelimesinde 1. sırada olmak istiyorum. Nasıl sağlayabilirim bunu?Bir önceki soruyla çok yakın buda. Sitenizin kategorisi gereği öncelikle sitede, turuncu, yeşil, beyaz tonları kullanın. İmkanınız varsa temayı 3 kolon bir tema ile değiştirin.
Meta kısmından, "kampanyalar." bu kelimedeki noktayı ve "KampanyaMerkez" bu kelimeyi çıkarın. Ayrıca "campaign" kelimesine de yer verin.
İç url de geçen kampanya kelimelerine ana domaine gidecek şekilde link verin ve bu linkte muse etiketi kullanın.
Görsel dosyaları isimlendirirken kampanya_1, 2-3-4-5 gibi isimlendirin.
Daha yüksek puanlandırılması için güncel kampanyalar kategorisini Anasayfanın yanına koyun. Öncelik sabit sayfalara gidiyor boş yere. (İletişim-hakkımızda vs)
Değişiklikleri hallettikten sonra tekrar 2. adıma geçeriz beraber.