Klavuzer
O GEMİ BİR GÜN GELECEK
Kullanıcı
-
Üyelik
26.02.2014
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
Tarih Öğretmeni
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
H** D**
-
Mesajlar
297
-
Beğeniler
41 / 41
-
Ticaret
4, (%100)
Bir firmadan telefon siparişi verdim.Telefonum pttye geldi aldım ve parasını ödedim.Ödedikten sonra ürünün yanlış oldugunu gördüm.Hem 2.eldi hemde çin malı telefondu.Hemen firmanın telefon numarasını aradım.Bana kontrol yapacaklarını ve arayacakalrını söylediler.Fazla uzatmıycam.Gönderdikleri yanlış ürünü geri göndermem istediler gönderdim.2 gün oldu.Tekrar aradım ve durumu sordum.Telefonu açan kişi sürekli aramamdan dolayı biraz kızar bir tavırla yanında olsam dövecekmiş giib konuştu ve sürekli aramayın durumla ilgili biz arıycaz saten dedi ve yüzüme kapattı.
Bu duruma göre dolandırılmış hissediyorum kendimi.Ne yapmalıyım.Bir fikir verin.Ödemeyi yaptıgıma dair vs kanıtlar nitelikte belge falan mevcut.
Byboo
https://www.elitseo.com/
Kullanıcı
-
Üyelik
16.12.2013
-
Yaş/Cinsiyet
37 / E
-
Meslek
Mekatronik Mühendisi
-
Konum
İzmir
-
Ad Soyad
T** Y**
-
Mesajlar
955
-
Beğeniler
60 / 224
-
Ticaret
97, (%99)
Fatura var mı?
Elit SEO Reklam Yazılım Tasarım
Byboo
https://www.elitseo.com/
Kullanıcı
-
Üyelik
16.12.2013
-
Yaş/Cinsiyet
37 / E
-
Meslek
Mekatronik Mühendisi
-
Konum
İzmir
-
Ad Soyad
T** Y**
-
Mesajlar
955
-
Beğeniler
60 / 224
-
Ticaret
97, (%99)
O Firmadan Aldığına dair fatura olması gerekiyor, Fatura olsaydı Bulunduğun il / ilçe de tüketici hakları var, oraya dilekçe ile başvurman yeterlidir, Konu ile ilgili dilekçeyi e devlet üzerinden alabilirsiniz, Ancak Gerçek bir firma ise fatura kesmek zorunda, fatura kesmediyse işin biraz daha zor, ancak elinde bulunan bütün bilgi ve belgeler ile tüketici haklarına gitmelisin,
Elit SEO Reklam Yazılım Tasarım