Adobewordpress adlı üyeden alıntı
Fazla reklam yayınlamak reklam ağlarının da alternatiflerinin çoğalmasına sebep olur. Böylece avucunuzun içerisindeki en iyi reklam alanını çöpe atmış olabilirsiniz. Burası işin kumar kısmı. Şahsen denediğimiz ve sonuç aldığımız bir öneri bu. AdSense blogunu aradım ama bulamadım. Bir resmi kaynakta da Google'ın bunla ilgili bir önerisi vardı.
Herşeyi geçtim sitenin her yerini reklam ile doldurmak size kazanç sağlamaz. Örneğin wmaracı'nın reklam yerleşimi çok başarılı. Çünkü kesinlikle sizi odaklandığınız işten alıkoymuyor. AdSense'in en büyük başarı örneklerinden Lisa Irby'i hepimiz tanıyoruz. Kadının reklam yerleşimine ve sayısına bakın. Ne demek isteyeceğimi daha iyi anlayacaksınız.
Yoksa verdiğiniz rakamlar hiçbir şey ifade etmiyor. Bunu benden daha iyi biliyorsunuz.
Sizin arayıpta bulamadığınız kısımda
adsense reklam ücretlendirilmesi kısmı sanırım : Siteniz de reklam sayısının az olması rekabeti artıracağından kazancınız yükselebilir. En yüksek ödemeyi sitenizin kaynak kodları arasında en üst kısımda olan reklam biriminde gösteririz.
gibi bir cümle.
ama durum böyle değil söyleyeyim. Çünkü yüksek ödeme dediği kuruş hesabı. Yani diyelim ki 2 reklam koyduk. Samsung S4 reklamı ve Fiat araba reklamı çıktı.
Fiat tbm 24 krş verirken samsung s4 reklamı 23 krş veriyor. Ben telefon arayarak sitene geldim. Senin site tek reklam koymuş ve çıkan reklam Fiat araba reklamı. tıklar mıyım Hayır . sitendne çıktım bir sonraki siteye girdim
2 reklam koymuş onda da hem fiat hem s4 reklamı var. Fiat'a tıklamayacagım kesin ama S4 tıklayabilirim.
Yani sen tbm 0.23 yerine 0.24 olsun diye ugrasırken elinde ki 0.23 krş tan da oldun.
ama diğer site 0.23 kazandı. sen Hiç birşey :)
anlatmaya çalıştıgım durum budur.
DİPNOT : bu yazdıklarım asla ne kadar çok reklam o kadar cok tık anlamına gelmemeli. Sitenizi reklamla doldurursanız giren hemen çıkar. Reklam sayısını ve yerleşimini öyle yapmalısınız ki Kullanıcı bile bile o reklama tıklayacak.