wmaraci reklam

30 İş Günü İçerisinde Tamir Edilemeyen Cep Telefonları

38 Mesajlar 4.520 Okunma
wmaraci reklam

ebagcuvan ebagcuvan emrebagcuvan.com.tr Kullanıcı
  • Üyelik 22.10.2013
  • Yaş/Cinsiyet 26 / E
  • Meslek --
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad E** B**
  • Mesajlar 2908
  • Beğeniler 716 / 715
  • Ticaret 8, (%100)

Sueda adlı üyeden alıntı

Yok daha kolayı var. Kaymakamlığa git formu doldur. Paranı al. Çünkü 20 iş günü geçti. Hatalılar. Ayrıca ben vatana verdim. Vatan gönderdi telpaya.


Formu doldur al parayı diye bir şey yok anında paranı vermezler. 175 i arayarak daha detaylı bilgiyi alabilirsiniz.
 

 

SMM Panel, Sosyalyuvam, Bayilik Paneli, En Uygun Panel, Takipçi Paneli
reklam

Sueda Sueda WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 02.06.2014
  • Yaş/Cinsiyet 34 / K
  • Meslek Bilgisayar Programcısı
  • Konum Malatya
  • Ad Soyad S** G**
  • Mesajlar 550
  • Beğeniler 223 / 118
  • Ticaret 25, (%100)
Bence siz bir detaylı araştırın. 30 iş günü beklemek zorundamıyım ben bunları? 1 aydır göndermelerini bekliyorum ki bunlar yüzünden iş trafiğim aksadı. Arayan ulaşamıyor. Gerekirse savcılığıda giderim kaymakamlığı da. Bu kadar bekletmeye hakkı yok. Yapacağı 3 işlem. Malzemeyi versin ben yaparım. Yani o kadar bunalttılar...
 

 

Serhan Serhan fisaoptik.com Kullanıcı
  • Üyelik 26.11.2011
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Optisyen
  • Konum Sakarya
  • Ad Soyad S** K**
  • Mesajlar 1210
  • Beğeniler 199 / 198
  • Ticaret 40, (%100)

ebagcuvan adlı üyeden alıntı

Vatan bir şey yapamaz gönderilen servis ona bakıyor :D Direk telefonu vip form ile telpaya gönderseydiniz 1 gün içierisinde onarım garantisi veriliyor


Ben aynı şekilde VIP servisle gönderdim, tam 1 ayda geldi. Değişim verilmiş haberim yok falan filan bu kadar berbat bir servis olamaz.
 

 

ebagcuvan ebagcuvan emrebagcuvan.com.tr Kullanıcı
  • Üyelik 22.10.2013
  • Yaş/Cinsiyet 26 / E
  • Meslek --
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad E** B**
  • Mesajlar 2908
  • Beğeniler 716 / 715
  • Ticaret 8, (%100)

Serhan adlı üyeden alıntı

Ben aynı şekilde VIP servisle gönderdim, tam 1 ayda geldi. Değişim verilmiş haberim yok falan filan bu kadar berbat bir servis olamaz.


Benim şuana kadar gördüğüm en iyi servislerden biri açıkcası.
 

 

wmaraci

Sueda Sueda WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 02.06.2014
  • Yaş/Cinsiyet 34 / K
  • Meslek Bilgisayar Programcısı
  • Konum Malatya
  • Ad Soyad S** G**
  • Mesajlar 550
  • Beğeniler 223 / 118
  • Ticaret 25, (%100)
Vatandan geliyorum şuan.
Yedek parça bekliyor dedi
Eğer gelmezse ürünün yeni iadesini isteriz dediler.
 

 

Serhan Serhan fisaoptik.com Kullanıcı
  • Üyelik 26.11.2011
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Optisyen
  • Konum Sakarya
  • Ad Soyad S** K**
  • Mesajlar 1210
  • Beğeniler 199 / 198
  • Ticaret 40, (%100)

ebagcuvan adlı üyeden alıntı

Benim şuana kadar gördüğüm en iyi servislerden biri açıkcası.


Hocam neye dayanarak söylüyorsunuz bunları ? O zaman başımdan geçenleri anlatayım ben, neye dayanarak konuştuğum belli olsun.

Kardeşime ve bana General Mobile 2+ beyaz aldık, kutu açılımından beri dokunmatik sorunu var, güncellemeyle geçer dedik daha kötü oldu. 2 Telefonda da aynı sorun var. Sonrasında kardeşimle telefonları gönderdin sözde VIP 1 Günde tamir garantisiyle. 25 Gün içinde geri geldiler telefonlar. 1-2 ay yine iyi güzel, 2. ayın sonunda iki telefonda da aynı sorun tekrar çıktı. Evde yedek tek telefon var diye kardeşiminkini gönderdik bu sefer. 2 aya yaklaştı haber yok. Telefonda dokunmatik haricinde Simi görmüyordu. Kullanım hatası dediler, 50 TL onarım ücreti istediler. Lakin bunu ben arayınca bildirdiler, halbu ki para yatsın ve onarılsın diye bekliyorlarmış. İnsan hiç mi haber vermez ? Ben her saniye takibini yapamam ki ? Servis olan sensin olanı bildireceksin. Her neyse 50 TL yatırdık yapılsın dedik, 2 hafta oldu ses yok. Aradım ne deseler şaşırırsınız ? Telefonunuzun parçası yok(ücret alınan parça değil diğeri dokunmatik sorunu olan parça), yok efendim değişim verilmiş beyefendi haberinizi bekliyoruz. Dedim kardeşim ben bunu arayıp mı öğreneceğim ? Sizin değişim verildiğini haber vermeniz gerekmez mi ? Yok efendim özür dileriz şöyle böyle. Bende dedim ki madem telefon yeni gönderiliyor, elinizde parça yok değişim yapılıyor. Bende o zaman 50 TL kullanım hatasına dair verilen parayı geri talep ediyorum. Tabii efendim göndeririz dediler, sonra model değişimi için sordular. Bende aynı telefonun siyahını istiyorum (internette araştırınca beyazların çoğunda dokunmatik sorunu olduğunu siyahlarda sorun olmadığını yazmış kullanıcılar) dedim. Sonra General mobile 2+ yok , general mobile 2 'nin siyahı var onaylıyor musunuz dediler. Evet dedim. 1.5 hafta oldu yok haber. Dedim altı üstü telefon göndereceksiniz ne bu diye aradım. Ne derlerse şaşırırsınız, yok efendim elimizde telefonun siyahı kalmamış. Ya dedim dediğim zamanda neden siyahı var gönderiyoruz dediniz. Bu seferde işte o zaman işlem yapılmamış bitmiş özür dileriz. Hadi dedim beyazını gönderin o zaman. 3 gün sonra beyazı geldi. Telefonu aldık yeni kutulu "0" şekilde gelen telefonda aynı dokunmatik sorunu var. Olacak iş mi bu ? Parça için bekletiyorsunuz haber yok. Değişim için bekletiyorsunuz haber yok. Telefon siparişi veriyoruz zamanında yapmıyorsunuz, sonra elimizde yok diyorsunuz. Yeni telefon gönderiyorsunuz yine aynı sorun hemde sıfır denilen telefon. Şimdi benim telefon yatıyor. Başka telefon kullanıyorum. Garantisi geçmeden göndereceğim bakalım neler çektirecekler?

Sizi dinliyorum şimdi.
 

 

Sueda Sueda WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 02.06.2014
  • Yaş/Cinsiyet 34 / K
  • Meslek Bilgisayar Programcısı
  • Konum Malatya
  • Ad Soyad S** G**
  • Mesajlar 550
  • Beğeniler 223 / 118
  • Ticaret 25, (%100)

Serhan adlı üyeden alıntı

Hocam neye dayanarak söylüyorsunuz bunları ? O zaman başımdan geçenleri anlatayım ben, neye dayanarak konuştuğum belli olsun.

Kardeşime ve bana General Mobile 2+ beyaz aldık, kutu açılımından beri dokunmatik sorunu var, güncellemeyle geçer dedik daha kötü oldu. 2 Telefonda da aynı sorun var. Sonrasında kardeşimle telefonları gönderdin sözde VIP 1 Günde tamir garantisiyle. 25 Gün içinde geri geldiler telefonlar. 1-2 ay yine iyi güzel, 2. ayın sonunda iki telefonda da aynı sorun tekrar çıktı. Evde yedek tek telefon var diye kardeşiminkini gönderdik bu sefer. 2 aya yaklaştı haber yok. Telefonda dokunmatik haricinde Simi görmüyordu. Kullanım hatası dediler, 50 TL onarım ücreti istediler. Lakin bunu ben arayınca bildirdiler, halbu ki para yatsın ve onarılsın diye bekliyorlarmış. İnsan hiç mi haber vermez ? Ben her saniye takibini yapamam ki ? Servis olan sensin olanı bildireceksin. Her neyse 50 TL yatırdık yapılsın dedik, 2 hafta oldu ses yok. Aradım ne deseler şaşırırsınız ? Telefonunuzun parçası yok(ücret alınan parça değil diğeri dokunmatik sorunu olan parça), yok efendim değişim verilmiş beyefendi haberinizi bekliyoruz. Dedim kardeşim ben bunu arayıp mı öğreneceğim ? Sizin değişim verildiğini haber vermeniz gerekmez mi ? Yok efendim özür dileriz şöyle böyle. Bende dedim ki madem telefon yeni gönderiliyor, elinizde parça yok değişim yapılıyor. Bende o zaman 50 TL kullanım hatasına dair verilen parayı geri talep ediyorum. Tabii efendim göndeririz dediler, sonra model değişimi için sordular. Bende aynı telefonun siyahını istiyorum (internette araştırınca beyazların çoğunda dokunmatik sorunu olduğunu siyahlarda sorun olmadığını yazmış kullanıcılar) dedim. Sonra General mobile 2+ yok , general mobile 2 'nin siyahı var onaylıyor musunuz dediler. Evet dedim. 1.5 hafta oldu yok haber. Dedim altı üstü telefon göndereceksiniz ne bu diye aradım. Ne derlerse şaşırırsınız, yok efendim elimizde telefonun siyahı kalmamış. Ya dedim dediğim zamanda neden siyahı var gönderiyoruz dediniz. Bu seferde işte o zaman işlem yapılmamış bitmiş özür dileriz. Hadi dedim beyazını gönderin o zaman. 3 gün sonra beyazı geldi. Telefonu aldık yeni kutulu "0" şekilde gelen telefonda aynı dokunmatik sorunu var. Olacak iş mi bu ? Parça için bekletiyorsunuz haber yok. Değişim için bekletiyorsunuz haber yok. Telefon siparişi veriyoruz zamanında yapmıyorsunuz, sonra elimizde yok diyorsunuz. Yeni telefon gönderiyorsunuz yine aynı sorun hemde sıfır denilen telefon. Şimdi benim telefon yatıyor. Başka telefon kullanıyorum. Garantisi geçmeden göndereceğim bakalım neler çektirecekler?

Sizi dinliyorum şimdi.

Sizin yapacağınız şey kaymakamlığa gidip form doldurmak. Orada iki seçenek var. Ya ürünün yenisi gönderilecek yada para iadesi yapılacak. İkinci seçeneği işaretlerin. Tüketici haklarına dava açın. Gerisini onlar düşünsün. Telpa ile uğraşılmaya değmez.
 

 

Serhan Serhan fisaoptik.com Kullanıcı
  • Üyelik 26.11.2011
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Optisyen
  • Konum Sakarya
  • Ad Soyad S** K**
  • Mesajlar 1210
  • Beğeniler 199 / 198
  • Ticaret 40, (%100)

Sueda adlı üyeden alıntı

Sizin yapacağınız şey kaymakamlığa gidip form doldurmak. Orada iki seçenek var. Ya ürünün yenisi gönderilecek yada para iadesi yapılacak. İkinci seçeneği işaretlerin. Tüketici haklarına dava açın. Gerisini onlar düşünsün. Telpa ile uğraşılmaya değmez.


Hanımefendi ürünün yenisi gönderildi zaten, lakin önceki tamir edemedikleri telefonun 2. arızası kullanıcı hatasına tabi tutuldu ve ücret alındı. Lakin tamir edilmeyen bir telefon için para ödedim ben.
 

 

Sueda Sueda WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 02.06.2014
  • Yaş/Cinsiyet 34 / K
  • Meslek Bilgisayar Programcısı
  • Konum Malatya
  • Ad Soyad S** G**
  • Mesajlar 550
  • Beğeniler 223 / 118
  • Ticaret 25, (%100)

Serhan adlı üyeden alıntı

Hanımefendi ürünün yenisi gönderildi zaten, lakin önceki tamir edemedikleri telefonun 2. arızası kullanıcı hatasına tabi tutuldu ve ücret alındı. Lakin tamir edilmeyen bir telefon için para ödedim ben.


Tamam işte tüketici haklarına girmiyor mu bu giriyor. Sadece bir dilekçe vermenize bakar.
Serhan

kişi bu mesajı beğendi.

Serhan Serhan fisaoptik.com Kullanıcı
  • Üyelik 26.11.2011
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Optisyen
  • Konum Sakarya
  • Ad Soyad S** K**
  • Mesajlar 1210
  • Beğeniler 199 / 198
  • Ticaret 40, (%100)

Sueda adlı üyeden alıntı

Tamam işte tüketici haklarına girmiyor mu bu giriyor. Sadece bir dilekçe vermenize bakar.


Anladım teşekkürler, size önerim telpadan uzak durun.
Sueda

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al