lostyazilim

30 İş Günü İçerisinde Tamir Edilemeyen Cep Telefonları

38 Mesajlar 5.479 Okunma
lstbozum
wmaraci reklam

ebagcuvan ebagcuvan emrebagcuvan.com.tr Kullanıcı
  • Üyelik 22.10.2013
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek --
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad E** B**
  • Mesajlar 2908
  • Beğeniler 716 / 715
  • Ticaret 8, (%100)

Serhan adlı üyeden alıntı

Hocam neye dayanarak söylüyorsunuz bunları ? O zaman başımdan geçenleri anlatayım ben, neye dayanarak konuştuğum belli olsun.

Sizi dinliyorum şimdi.


Benimde telefonum fabrikasyondan hatalıydı sürekli Launcher açılıyordu 3 defa servise gönderdim anakart değişti çözüm bulamadılar. Telpayı aradım böyle böyle diye 5 defa aynı sorundan gönderirseniz yeni ürün gönderiyoruz dediler 2 defa daha gönderdim cihaz yenisi ile değiştirildi. Aynı şekilde aksesuarlarda 6 defa kulaklık 3 defa şart aleti ve kablosunu sorgusuz değiştir. Bende buna dayanarak 1. Apple 2. Telpa servisi diyorum bu benim görüşüm sizin sorununuz farklı olabilir. Ayrıca konuşmalardaki ses tonu gibi etkenler müşteri hizmetlerinin size yardımcı olma isteğini artrır veya azaltır.

Ayrıcı burada vakit harcamak yerine direk tüketici haklarını arasanız daha çabuk ve kesin çözüme ulaşabilirsiniz.
Serhan

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
reklam

Serhan Serhan fisaoptik.com Kullanıcı
  • Üyelik 26.11.2011
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Optisyen
  • Konum Sakarya
  • Ad Soyad S** K**
  • Mesajlar 1210
  • Beğeniler 199 / 198
  • Ticaret 40, (%100)

ebagcuvan adlı üyeden alıntı

Benimde telefonum fabrikasyondan hatalıydı sürekli Launcher açılıyordu 3 defa servise gönderdim anakart değişti çözüm bulamadılar. Telpayı aradım böyle böyle diye 5 defa aynı sorundan gönderirseniz yeni ürün gönderiyoruz dediler 2 defa daha gönderdim cihaz yenisi ile değiştirildi. Aynı şekilde aksesuarlarda 6 defa kulaklık 3 defa şart aleti ve kablosunu sorgusuz değiştir. Bende buna dayanarak 1. Apple 2. Telpa servisi diyorum bu benim görüşüm sizin sorununuz farklı olabilir. Ayrıca konuşmalardaki ses tonu gibi etkenler müşteri hizmetlerinin size yardımcı olma isteğini artrır veya azaltır.

Ayrıcı burada vakit harcamak yerine direk tüketici haklarını arasanız daha çabuk ve kesin çözüme ulaşabilirsiniz.


Kesinlikle her konuşmada kibar ve saygı çerçevesinde görüştüm, 5. aramada tersleyen bir bayan çıktı onla atıştık tek. Öyle yapıyorum Tüketici haklarına şikayet bildireceğim yarın, teşekkürler.
ebagcuvan

kişi bu mesajı beğendi.

ebagcuvan ebagcuvan emrebagcuvan.com.tr Kullanıcı
  • Üyelik 22.10.2013
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek --
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad E** B**
  • Mesajlar 2908
  • Beğeniler 716 / 715
  • Ticaret 8, (%100)

Serhan adlı üyeden alıntı

Kesinlikle her konuşmada kibar ve saygı çerçevesinde görüştüm, 5. aramada tersleyen bir bayan çıktı onla atıştık tek. Öyle yapıyorum Tüketici haklarına şikayet bildireceğim yarın, teşekkürler.


Valla hocam diyebilecek bir şeyim yok eğer İstanbulda iseniz Telpa nın servisine bir gözükün gerekli atarlanmayı yapın orada çözüme ulaşabilirsiniz belki olmadı Tüketici mahkemsine gidersiniz.
Serhan

kişi bu mesajı beğendi.

championur22 championur22 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 14.06.2014
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek E-ticaret
  • Konum Edirne
  • Ad Soyad O** P**
  • Mesajlar 441
  • Beğeniler 44 / 63
  • Ticaret 20, (%100)
Ne olursa olsun apple diyorum. 1 ekimde appleden randevu aldım zorlu centara gittim bayine telefonun üst kısmında oynama vardı bastırınca ekran 1 milim içeri giriyordu ses cıkıyordu. Gittim telefon böyle yapıyor dedim. Sözümün bitmesiyle adam hiç bir şeye bakmadan çıkardı yeni telefonu verdi.
Sueda

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
wmaraci

boldfeller boldfeller WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 17.02.2015
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Ögrenci
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad A** Y**
  • Mesajlar 45
  • Beğeniler 1 / 2
  • Ticaret 0, (%0)
ben telefonumu 11.09.2015 tarihinde garantiye yolladım bayram tatili ve pazar günlerini aradan çıkarırsak bugün 22. gün oluyor telefonumdan halen ses soluk yok media markt'dan aldım ne yapmalıyım 1 aydır telefonsuzum iyice bunalttı açıkcası yani artık istemiyorum o telefonu gelmesin nereye baş vurmam gerekiyor ?
 

 

Sueda Sueda WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 02.06.2014
  • Yaş/Cinsiyet 34 / K
  • Meslek Bilgisayar Programcısı
  • Konum Malatya
  • Ad Soyad S** G**
  • Mesajlar 550
  • Beğeniler 223 / 118
  • Ticaret 25, (%100)

boldfeller adlı üyeden alıntı

ben telefonumu 11.09.2015 tarihinde garantiye yolladım bayram tatili ve pazar günlerini aradan çıkarırsak bugün 22. gün oluyor telefonumdan halen ses soluk yok media markt'dan aldım ne yapmalıyım 1 aydır telefonsuzum iyice bunalttı açıkcası yani artık istemiyorum o telefonu gelmesin nereye baş vurmam gerekiyor ?


Bulunduğun ilçeye bağlı olan kaymakamlığa gidip tüketici hakları dilekçesi dolduruyorsun. Ürünün ya yenisini istiyorsun yada ürünün parasını istiyorsun. Gerekli işlemler uygulandıktan sonra karar verilip, ya yenisi yada paranı alıyorsun
 

 

marten marten yok Kullanıcı
  • Üyelik 23.07.2012
  • Yaş/Cinsiyet 37 / E
  • Meslek Maden Mühendisi
  • Konum Karabük
  • Ad Soyad E** Y**
  • Mesajlar 126
  • Beğeniler 24 / 24
  • Ticaret 1, (%100)
rahmetli toshiba g500 üm vardı garantiye göndermiştim. ozaman 30 işgünüydü tamir süresi, doldu. para iadesi talep ettim 5 ay kadar oyaladılar. en son oturdum ingilizce bi mail yazdım, googleda sonu @toshiba.com ve @toshibaservisi.com diye biten tüm mailleri arattırıp. hepsine garantide yapamadıklarını 6 ay geçmesine rağmen paramı iade etmediklerini şikayet ettim sonuç : ertesi sabah para hesapta :)
melankolia

kişi bu mesajı beğendi.

boldfeller boldfeller WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 17.02.2015
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Ögrenci
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad A** Y**
  • Mesajlar 45
  • Beğeniler 1 / 2
  • Ticaret 0, (%0)

Sueda adlı üyeden alıntı

Bulunduğun ilçeye bağlı olan kaymakamlığa gidip tüketici hakları dilekçesi dolduruyorsun. Ürünün ya yenisini istiyorsun yada ürünün parasını istiyorsun. Gerekli işlemler uygulandıktan sonra karar verilip, ya yenisi yada paranı alıyorsun


tüketici haklarına şikayette bulunsam para felan vermem gerekiyomu mahkeme felan olursa para çıkarmı bizden 500 600 liralık şey için bi telefon parası daha masraf etmeyelim sonra ? birde ne kadar süre içerisinde karar veriyorlar ?
Sueda

kişi bu mesajı beğendi.

Sueda Sueda WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 02.06.2014
  • Yaş/Cinsiyet 34 / K
  • Meslek Bilgisayar Programcısı
  • Konum Malatya
  • Ad Soyad S** G**
  • Mesajlar 550
  • Beğeniler 223 / 118
  • Ticaret 25, (%100)
Hayır, Tüketici haklarına başvurmak tamamen ücretsiz. Başvurmadığım için ne kadar sürer veya sürmez bilmiyorum ama başvurudan en fazla 2-3 hafta sonra dava sonuçlanır.

Ek Olarak: Ek olarak telpa telefonumu gönderdi :p
 

 

marten marten yok Kullanıcı
  • Üyelik 23.07.2012
  • Yaş/Cinsiyet 37 / E
  • Meslek Maden Mühendisi
  • Konum Karabük
  • Ad Soyad E** Y**
  • Mesajlar 126
  • Beğeniler 24 / 24
  • Ticaret 1, (%100)

boldfeller adlı üyeden alıntı

tüketici haklarına şikayette bulunsam para felan vermem gerekiyomu mahkeme felan olursa para çıkarmı bizden 500 600 liralık şey için bi telefon parası daha masraf etmeyelim sonra ? birde ne kadar süre içerisinde karar veriyorlar ?


boşver tüketici haklarını el elin hakkını türkü çığırarak ararmış :) sen benim yoldan git.
melankolia

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
Konuyu toplam 3 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 3 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al