Eğer bahsettiğiniz sayfadaki image/metin oranı değilse X multimedia dediğiniz şeyi ilk defa duyuyorum. Ayrıyeten bu bahsettikleriniz güncelliğini yitirdi bence. Metin işleme algoritmaları çok gelişti. Ortalama cümle uzunluğu, yüklem eksikliği gibi fonksiyonlar çalıştırılıyor. Mesela artık art arda gelen kelime yoğunluğu diye bir değerden bahsediliyor. Oysa 2007'de anahtar kelimeyi ilk cümlede kullanıp bold yapmak yetiyordu.
Şimdilerde LSA denilen gizli duygu analiziyle kişinin daha önce yazdığı metinlerde kullandığı kelimeleri irdeleyerek, ileride hangi durumda ne söyleyebileceğini tahmin eden yazılımlar geliştiriliyor. Bunun prototip niteliğinde bir örneği vardı. Sizin yerinize sosyal ağlarda paylaşım yapan yapay zeka diye.
Bütün bunların yapılabildiği apiler mevcutken google gibi yeniliğin öncüsü olan bir oluşum sizin bu dediklerinizi yıllardır yer durur mu? Tek çözüm özgün olmak!