lostyazilim

Modemle Alakalı Acil Soru

14 Mesajlar 2.716 Okunma
lstbozum
wmaraci reklam

HakanTemel HakanTemel Web Site ve Seo İşleriniz Kullanıcı
  • Üyelik 12.12.2014
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Bilişim Teknolojileri Bölüm Öğ
  • Konum Bursa
  • Ad Soyad H** T**
  • Mesajlar 260
  • Beğeniler 49 / 23
  • Ticaret 0, (%0)
Arkadaşlar bu Super Online saçmalığına artık son vermek istiyorum.

1 mbps üzerine bile çıkamıyorum açıkcası.

Acil bırakıp farklı bir firma öneriniz var mı acaba?

Rahat şekilde online oyun oynamak , video izleme yapabileceğim.


Merak ettiğim birşey var , hepsiburada gibi sitelerde modem satışı yapılıyor.

Bu modem satış başlıklarından birkaçı ;

Asus DSL-N10 150Mbps EWAN Fiber Destekli ADSL2+ Modem Router

Airties Air 5650 300Mbps Kablosuz ADSL2+ / VDSL Router Modem

Bu tip başlıklarla modemler satılıyor.Anlamadığım biz bu modemi aldım sonrada bilgisayara felan bağladım başlıktada görüldüğü gibi 150mbps 300mbps gibi internet hızınamı erişiyorum??


Şimdiden teşekkürler.
 

 

wmaraci
reklam

RhomaNtiC RhomaNtiC Dmoz Editör Kullanıcı
  • Üyelik 24.08.2014
  • Yaş/Cinsiyet 39 / E
  • Meslek Bilgisayar/Donanım
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad A** D**
  • Mesajlar 336
  • Beğeniler 37 / 74
  • Ticaret 2, (%100)
Hayır o belirttikleri üst sınırdır, yani maximum o kapasiteye çıkabiliyor modem. o modemi taktığında o hızı alacaksın diye birşey yok, kullandıgın firma maximum kaç mbps hız veriyorsa sana o hızı alırsın.
 

 

Men arefe nefsehu, fekâd arefe Rabbehu! - Nefsini bilen, Rabbini bilir!

HakanTemel HakanTemel Web Site ve Seo İşleriniz Kullanıcı
  • Üyelik 12.12.2014
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Bilişim Teknolojileri Bölüm Öğ
  • Konum Bursa
  • Ad Soyad H** T**
  • Mesajlar 260
  • Beğeniler 49 / 23
  • Ticaret 0, (%0)

RhomaNtiC adlı üyeden alıntı

Hayır o belirttikleri üst sınırdır, yani maximum o kapasiteye çıkabiliyor modem. o modemi taktığında o hızı alacaksın diye birşey yok, kullandıgın firma maximum kaç mbps hız veriyorsa sana o hızı alırsın.


Kullandığın firma sana modemde veriyor.

Ben gidip bahsettiğim modemlerden alsam bir çıkarım olmuyor mu yani?
 

 

suncreative suncreative WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 08.09.2014
  • Yaş/Cinsiyet 37 / E
  • Meslek Yazılım Uzmanı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad M** S**
  • Mesajlar 230
  • Beğeniler 20 / 31
  • Ticaret 1, (%100)

Hakan Temel adlı üyeden alıntı

Kullandığın firma sana modemde veriyor.

Ben gidip bahsettiğim modemlerden alsam bir çıkarım olmuyor mu yani?


aynen öyle
 

 

wmaraci
wmaraci

RhomaNtiC RhomaNtiC Dmoz Editör Kullanıcı
  • Üyelik 24.08.2014
  • Yaş/Cinsiyet 39 / E
  • Meslek Bilgisayar/Donanım
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad A** D**
  • Mesajlar 336
  • Beğeniler 37 / 74
  • Ticaret 2, (%100)

Hakan Temel adlı üyeden alıntı

Kullandığın firma sana modemde veriyor.

Ben gidip bahsettiğim modemlerden alsam bir çıkarım olmuyor mu yani?


aynen öyle oluyor, bağlantını güçlendirmiyor diyeyim kısaca
 

 

Men arefe nefsehu, fekâd arefe Rabbehu! - Nefsini bilen, Rabbini bilir!

TEHET TEHET Kullanıcı
  • Üyelik 04.10.2014
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Tasarımcı
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad M** A**
  • Mesajlar 791
  • Beğeniler 96 / 374
  • Ticaret 1, (%100)
Belki santrale uzaksındır. Modem sayfasından alabileceğin maksimum hıza baktın mı?
HakanTemel

kişi bu mesajı beğendi.

Almina Almina WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 26.10.2012
  • Yaş/Cinsiyet 41 / K
  • Meslek Genel olarak makaleci
  • Konum Mersin
  • Ad Soyad M** D**
  • Mesajlar 1072
  • Beğeniler 111 / 212
  • Ticaret 2, (%100)
Pazartesi günü itibari ile SuperOnline Fiber İnternet kullanmaya başladım.
***** kopma problemlerini 1 aydan bu yana yaşıyordum, bana çözüm öneren olmadı, ben de fibere geçtim. Geçerken de bi dünya soru sordum. Ona dayanarak yazayım:
Hızınız eğer size vaadedilen hıza ulaşmıyorsa, müşteri hizmetlerini arayıp durumu belirtiyorsunuz, max 48 saat içerisinde, size eğer bulundukları yerden destek veremiyorlarsa teknik destek veriyorlar.
Eğer modeminizde problem varsa ücretsiz değişim yapıyorlar.
Kısacası müşteri hizmetleri, ve size yakın bayi ile iletişime geçin.
 

 

HakanTemel HakanTemel Web Site ve Seo İşleriniz Kullanıcı
  • Üyelik 12.12.2014
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Bilişim Teknolojileri Bölüm Öğ
  • Konum Bursa
  • Ad Soyad H** T**
  • Mesajlar 260
  • Beğeniler 49 / 23
  • Ticaret 0, (%0)

Almina adlı üyeden alıntı

Pazartesi günü itibari ile SuperOnline Fiber İnternet kullanmaya başladım.
***** kopma problemlerini 1 aydan bu yana yaşıyordum, bana çözüm öneren olmadı, ben de fibere geçtim. Geçerken de bi dünya soru sordum. Ona dayanarak yazayım:
Hızınız eğer size vaadedilen hıza ulaşmıyorsa, müşteri hizmetlerini arayıp durumu belirtiyorsunuz, max 48 saat içerisinde, size eğer bulundukları yerden destek veremiyorlarsa teknik destek veriyorlar.
Eğer modeminizde problem varsa ücretsiz değişim yapıyorlar.
Kısacası müşteri hizmetleri, ve size yakın bayi ile iletişime geçin.


Hocam sorun Super Onlinede değil bizim evin kablolarında sanırım.

Çünkü ben nerden baksanız 32 sefer aradım bu hız problemi için.

Yetkili internetimi tekrar 8 mbps çıkarttı.

Fakat böyle bir hıza erişildiğinde 5 dakikada bir bazen 1 saat sonra felan sürekli internet kopuyordu..

Bunun için aradım sorun hız arttığı için dendi.Bu problem çözülene kadar hızınızı düşürmem gerekli dediler.

Sonra Turk ******* geldi dışarda bunların internet kutusu var ona baktılar orda sorun yok dediler sorun evinizin içindeki kablolarda dendi.

Bilemiyorum nasıl çözücem ben bu sorunu :/

Kablolarda tuhaf zaten yanlışıkla değince bile kesiliyo tekrar bu kabloları birleştiriyorum felan yani kablolar açıkta zaten.
 

 

Almina Almina WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 26.10.2012
  • Yaş/Cinsiyet 41 / K
  • Meslek Genel olarak makaleci
  • Konum Mersin
  • Ad Soyad M** D**
  • Mesajlar 1072
  • Beğeniler 111 / 212
  • Ticaret 2, (%100)

Hakan Temel adlı üyeden alıntı

Hocam sorun Super Onlinede değil bizim evin kablolarında sanırım.

Çünkü ben nerden baksanız 32 sefer aradım bu hız problemi için.

Yetkili internetimi tekrar 8 mbps çıkarttı.

Fakat böyle bir hıza erişildiğinde 5 dakikada bir bazen 1 saat sonra felan sürekli internet kopuyordu..

Bunun için aradım sorun hız arttığı için dendi.Bu problem çözülene kadar hızınızı düşürmem gerekli dediler.

Sonra Turk ******* geldi dışarda bunların internet kutusu var ona baktılar orda sorun yok dediler sorun evinizin içindeki kablolarda dendi.

Bilemiyorum nasıl çözücem ben bu sorunu :/

Kablolarda tuhaf zaten yanlışıkla değince bile kesiliyo tekrar bu kabloları birleştiriyorum felan yani kablolar açıkta zaten.


Fiber internet kullanıyor olsaydın kabloları da değiştiriyorlar. Evin içindeki falan, tüm altyapıdan onlar sorumlu. Türk *******dan muhatap olacak adam bulabilmen çok iyi, ben 1 ay uğraştım, kimseyi bulamadım, yetkili kişi istedim vermediler, Mersin'in teknik ekiplerinin numaralarını aldım ama bir kişi telefona bakmadı.
En son iptal ettirmek için müşteri hizmetlerini aradığımda bana, beni aktarabilecekleri farklı bir birimleri olduğunu, iptal etmememi söylediler. İlla iptal ettireceğini söyleyeceksin demekki. İptal ettim ben, Fibere geçtim. Büyük konuşmak istemiyorum ama şu ana kadar memnunum.
Mesela, herkes fiberin evine 2-3 haftada bağlanmadığını yazmış, ben başvurdum, 4 saat sonra bağlandı internetim.
Gelişmiş bir ülke olarak ne kadar sağlam internet sistemimiz var değil mi teknoloji çağında, bir teknoloji - webmaster forumunda konuştuğumuz konulara bak. Bu bizim utanç tablomuz. Rezil ediyorlar tüketiciyi, yazıklar olsun, ben sinir stresten hasta oldum onların yüzünden. Tüketici hakem heyetini aradım, yapabileceğimiz bir şey yok dediler, arayabildiğiniz kadar arayın dediler.
Uzun lafın kısası, seni çok iyi anlıyorum, Allah yardımcın olsun arkadaşım :) Benim de içim çok dolu :)
 

 

HakanTemel HakanTemel Web Site ve Seo İşleriniz Kullanıcı
  • Üyelik 12.12.2014
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Bilişim Teknolojileri Bölüm Öğ
  • Konum Bursa
  • Ad Soyad H** T**
  • Mesajlar 260
  • Beğeniler 49 / 23
  • Ticaret 0, (%0)

Almina adlı üyeden alıntı

Fiber internet kullanıyor olsaydın kabloları da değiştiriyorlar. Evin içindeki falan, tüm altyapıdan onlar sorumlu. Türk *******dan muhatap olacak adam bulabilmen çok iyi, ben 1 ay uğraştım, kimseyi bulamadım, yetkili kişi istedim vermediler, Mersin'in teknik ekiplerinin numaralarını aldım ama bir kişi telefona bakmadı.
En son iptal ettirmek için müşteri hizmetlerini aradığımda bana, beni aktarabilecekleri farklı bir birimleri olduğunu, iptal etmememi söylediler. İlla iptal ettireceğini söyleyeceksin demekki. İptal ettim ben, Fibere geçtim. Büyük konuşmak istemiyorum ama şu ana kadar memnunum.
Mesela, herkes fiberin evine 2-3 haftada bağlanmadığını yazmış, ben başvurdum, 4 saat sonra bağlandı internetim.
Gelişmiş bir ülke olarak ne kadar sağlam internet sistemimiz var değil mi teknoloji çağında, bir teknoloji - webmaster forumunda konuştuğumuz konulara bak. Bu bizim utanç tablomuz. Rezil ediyorlar tüketiciyi, yazıklar olsun, ben sinir stresten hasta oldum onların yüzünden. Tüketici hakem heyetini aradım, yapabileceğimiz bir şey yok dediler, arayabildiğiniz kadar arayın dediler.
Uzun lafın kısası, seni çok iyi anlıyorum, Allah yardımcın olsun arkadaşım :) Benim de içim çok dolu :)


Mesela Amerikada 10 gbps dünyanın en hızlı internetini sağlıyorlar.

Gerçekten utanç verici.Ben kesinlikle Superonlineyi bırakıcam.

Başka çarem kalmadı çünkü.Dopingi önerdiler Ucuz ve borcun ödemediğinde 4 ay sonra kesiyolar yani 4 ay müddetin var ödemek için mesela. yani demek istediğim en azından yeterli bir hız ve güzel şartları var.
 

 

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al