lostyazilim
tr.link

Vatan Bilgisayardan aldığım telefon sahte IMEI yuzunden kapandi

18 Mesajlar 3.225 Okunma
acebozum
tr.link

SafakCALiSKAN SafakCALiSKAN lafliyorum.com Kullanıcı
  • Üyelik 11.12.2011
  • Yaş/Cinsiyet 39 / E
  • Meslek Amele V.2
  • Konum Antalya
  • Ad Soyad Ş** Ç**
  • Mesajlar 4641
  • Beğeniler 1124 / 1125
  • Ticaret 7, (%100)
firmayla muhatap olmayın, direk bilişim suçlarına şikayet dilekçesi yazın. zaten size ulaşamayacaklar, savcılık size ulaşır
 

 

wmaraci
reklam

YasinErgul YasinErgul www.yasinergul.net Kullanıcı
  • Üyelik 02.11.2014
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Öğrenci/Çalışan
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Y** E**
  • Mesajlar 1030
  • Beğeniler 157 / 226
  • Ticaret 43, (%100)
Hakaret etmeyin! Direkt girer girmez bağırıp çağırmayın, eğer yardımcı olmazlarsa sesinizi biraz yükseltebilirsiniz. Abartıya kaçmayın. Sesinizi yükseltmenize rağmen ilgilenen olmazsa tüketici hakları mahkemesine başvuruda bulunacağınızı söyleyin. Ve en yetkili kişiyle görüşün. Ayrıca hepsine beddua etmeyin!!
Kafkef

kişi bu mesajı beğendi.

Adsense Yerleşim ile Kazancını Arttır PM
https://goo.gl/KJ2g4V

serdar01 serdar01 Akıl+Bilim+Eğitim Kullanıcı
  • Üyelik 27.02.2014
  • Yaş/Cinsiyet 39 / E
  • Meslek Eğitim
  • Konum İzmir
  • Ad Soyad S** E**
  • Mesajlar 839
  • Beğeniler 323 / 116
  • Ticaret 0, (%0)
TolgahanYilmaz Elinizdeki fatura ve kutudan çıkan garanti belgesi ile tüketici hakları hakem heyetine gidin.Kimlik fotokopinizde istenecek.
Tartışma olsa bile küfür ve hakaret etmeyin.
Ben samsung s4'ü aynı hatadan dolayı 6 kez servise gönderdim.Garantili olmasına rağmen değiştirilmedi.Teknosa da birşey yapmadı.Sadece benim yerime garantiye gönderdi.

Tüketici hakları hakem heyetine gittik.Teknosadan aldığımız faturamız vardı.İlla kutudan çıkan garanti belgesini getirin dediler.bulamayınca telefon kaldı.

Yani bir ürün alındığında mutlaka garanti belgesi de saklanmalı.

Ayrıca Böyle mağazalarda çalışanlar işlerine pek vakıf değiller.(tabii ki her çalışanı kastetmiyorum.)
Teknosaya gittim bir gün.Harici dvd yazıcı sordum."O ürün bizde yok daha büyük mağazalarda olabilir" dedi,bir çalışanı.İnanın o an o çalışan için söylüyorum.Birşey bilmediğini veya umursamaz olmadığını anladım.
Kendim mağazayı gezerken ürünü gördüm.Şikayet edecektim;ama yanımdaki arkadaşım tanıyormuş elemanı boşver deyip vaz geçirdi beni.
 

 

KTB KTB xxxx Kullanıcı
  • Üyelik 25.11.2012
  • Yaş/Cinsiyet 35 / E
  • Meslek
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad Ö** K**
  • Mesajlar 1233
  • Beğeniler 133 / 331
  • Ticaret 249, (%100)
Önce sakin olun. Bir şubenin müşteri hizmetleri bölgesine gidin, telefonunu imei, fatura ve kimlik fotokopinizi alarak bir kaç gün içinde sorunu çözeceklerdir. Hepsi bu.
 

 

wmaraci
wmaraci

TolgahanYilmaz TolgahanYilmaz Guts Over Fear 🚀 Kullanıcı
  • Üyelik 08.01.2015
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad T** Y**
  • Mesajlar 167
  • Beğeniler 10 / 37
  • Ticaret 21, (%100)

serdar01 adlı üyeden alıntı

TolgahanYilmaz Elinizdeki fatura ve kutudan çıkan garanti belgesi ile tüketici hakları hakem heyetine gidin.Kimlik fotokopinizde istenecek.
Tartışma olsa bile küfür ve hakaret etmeyin.
Ben samsung s4'ü aynı hatadan dolayı 6 kez servise gönderdim.Garantili olmasına rağmen değiştirilmedi.Teknosa da birşey yapmadı.Sadece benim yerime garantiye gönderdi.

Tüketici hakları hakem heyetine gittik.Teknosadan aldığımız faturamız vardı.İlla kutudan çıkan garanti belgesini getirin dediler.bulamayınca telefon kaldı.

Yani bir ürün alındığında mutlaka garanti belgesi de saklanmalı.

Ayrıca Böyle mağazalarda çalışanlar işlerine pek vakıf değiller.(tabii ki her çalışanı kastetmiyorum.)
Teknosaya gittim bir gün.Harici dvd yazıcı sordum."O ürün bizde yok daha büyük mağazalarda olabilir" dedi,bir çalışanı.İnanın o an o çalışan için söylüyorum.Birşey bilmediğini veya umursamaz olmadığını anladım.
Kendim mağazayı gezerken ürünü gördüm.Şikayet edecektim;ama yanımdaki arkadaşım tanıyormuş elemanı boşver deyip vaz geçirdi beni.


Bugun sadece aldigim kucuk subeye gidebildim faturam kayipti fatura cikarttim garanti belgem duruyor. Ben yaşadığım magduriyetten dolayi maddi manevi hak talep edeceğim bu konuda yardimci olabilir misiniz?

Ek Olarak:

KTB adlı üyeden alıntı

Önce sakin olun. Bir şubenin müşteri hizmetleri bölgesine gidin, telefonunu imei, fatura ve kimlik fotokopinizi alarak bir kaç gün içinde sorunu çözeceklerdir. Hepsi bu.



Ben vaktinden önce gitmeme rağmen beni dinlemeyip aşağılayici tavirlarla evime gitmemi soyleyen musteri hizmetlerinin bana yaşattığı magduriyet çok büyük. Bu konuda hak talep istiyorum ne kadar dogru olur ya da direkt gidip telefonu yaptirtsam mi ?

Ek Olarak:

ŞafakÇALIŞKAN adlı üyeden alıntı

firmayla muhatap olmayın, direk bilişim suçlarına şikayet dilekçesi yazın. zaten size ulaşamayacaklar, savcılık size ulaşır



Firma bana imei konusunda yardimci olabilecek durumda olabilir araştırmalarıma göre. Yinede muhattap olmayip hak talebinde mi bulunsam ? İşlemler çok uzun mu sürer ?

Ek Olarak:

darkthepro adlı üyeden alıntı

hocam teknik servis ve destek hattından alamadıysanız direk tüketici hakları fatura vs gidin sakın ve sakın küfür , aşağılayıcı söz söylemeyin, sakın rom atmayın , romdan farklı imei olursa durum size patlayabilir, küfür ve aşağılama yine size döner siz hakkınızı savunmak için tüketiciye gidin kanıtları gösterin kısa sürede çözeceklerdir mağduriyetinizden dolayı maddi ve manevi talepte bulunun



Hocam bu süreç kaç gün sürer bilginiz var mı? Daha önce adidas dan aldigim ayakkabınin özürlü olmasindan dolayı böyle dava etmiştim sonuçlanması aylar sürmüştü.
 

 

32095 32095 WM Aracı Anonim Üyelik
  • Üyelik 31.03.2014
  • Yaş/Cinsiyet - /
  • Meslek
  • Konum
  • Ad Soyad ** **
  • Mesajlar 1809
  • Beğeniler 2 / 459
  • Ticaret 5, (%100)

TolgahanYilmaz adlı üyeden alıntı

Bugun sadece aldigim kucuk subeye gidebildim faturam kayipti fatura cikarttim garanti belgem duruyor. Ben yaşadığım magduriyetten dolayi maddi manevi hak talep edeceğim bu konuda yardimci olabilir misiniz?

Ek Olarak:


Ben vaktinden önce gitmeme rağmen beni dinlemeyip aşağılayici tavirlarla evime gitmemi soyleyen musteri hizmetlerinin bana yaşattığı magduriyet çok büyük. Bu konuda hak talep istiyorum ne kadar dogru olur ya da direkt gidip telefonu yaptirtsam mi ?

Ek Olarak:


Firma bana imei konusunda yardimci olabilecek durumda olabilir araştırmalarıma göre. Yinede muhattap olmayip hak talebinde mi bulunsam ? İşlemler çok uzun mu sürer ?

Ek Olarak:


Hocam bu süreç kaç gün sürer bilginiz var mı? Daha önce adidas dan aldigim ayakkabınin özürlü olmasindan dolayı böyle dava etmiştim sonuçlanması aylar sürmüştü.


bende 2 kere dava ettim bir ayda çözüldü oda thy bayisinde aldığım bileti diğer taraftan dönüş için gitmiştim ve adam 50 tl ücret almıştı ki alamaz dava ettim 50 tl geri verildi bayiyede 2 bin tl lik ceza kesildi diğerinde ise aldığım ürün resmen teşhir ürünün pakete koyulmuş haliydi maddi ve manevi olarak talepte bulundum ürünün fiyatı geri verildi 300 tl maneviyat ve firmaya ceza
 

 

TolgahanYilmaz TolgahanYilmaz Guts Over Fear 🚀 Kullanıcı
  • Üyelik 08.01.2015
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad T** Y**
  • Mesajlar 167
  • Beğeniler 10 / 37
  • Ticaret 21, (%100)

darkthepro adlı üyeden alıntı

bende 2 kere dava ettim bir ayda çözüldü oda thy bayisinde aldığım bileti diğer taraftan dönüş için gitmiştim ve adam 50 tl ücret almıştı ki alamaz dava ettim 50 tl geri verildi bayiyede 2 bin tl lik ceza kesildi diğerinde ise aldığım ürün resmen teşhir ürünün pakete koyulmuş haliydi maddi ve manevi olarak talepte bulundum ürünün fiyatı geri verildi 300 tl maneviyat ve firmaya ceza


Hocam size pm yolu ile bir şeyler danışacağım uygun bi zamanda teşekkurler.
 

 

serdar01 serdar01 Akıl+Bilim+Eğitim Kullanıcı
  • Üyelik 27.02.2014
  • Yaş/Cinsiyet 39 / E
  • Meslek Eğitim
  • Konum İzmir
  • Ad Soyad S** E**
  • Mesajlar 839
  • Beğeniler 323 / 116
  • Ticaret 0, (%0)
TolgahanYilmaz En iyisi siz bugün Tüketici Hakları Hakem Heyetine gidin.Oraya da derdinizi anlatın.Onlar size yardımcı olur.Elinizdeki belgeleri de götürün.

Özellikle büyük firmaların böyle davranışlarına çok kızıyorum.Satarken etrafınız da dört dönüyorlar.
Bence bu sorun firmanın tamamiyle kendisinden kaynaklanıyor.Bizim bilmediğimiz bir şeyler olabilir.Yoksa adamlar neden zorluk çıkarsınki ?Tüm firmalar neredeyse garanti konusunda böyleler...Artık ürün bedelinin bir kısmını satış yapan mağaza ya da yetkili servis mi ödüyor nedir ?Anlayamadım.

Samsung,vatan bilgisayar,teknosa..vs.yöneticileri şöyle dese "müşteri haklıysa mağdur etmeyin." O zaman bu sıkıntılar yaşanır mıydı ?İnsanların büyük firmaları tercih etmesinin sebei var.Bunu hepimiz biliyoruz.

Satış sonrası hizmetleri,müşteri mağduriyetine sebep oluyorsa burada sıkıntı var demektir.

Yasalar haklı olan tüketici lehine tekrar düzenlenmeli ve sorumluluğunu yerine getirmeyen firmalara verilen cezalar fazlasıyla arttırlımalı.Yani Vatan Bilgisayar,Teknosa,Gold,Bimeks ya da Hepsiburada gibi çok büyük paralar kazanan firmaya üç-beş bin lira ceza kesilse ne olacak ki ?

Ama örneğin ürün bedelinin minumum 10 katı ceza yeseler heralde firmaların tavırlarında değişmeler olur.1800 TL'ye Teknosa'dan telefon aldım.6 defa aynı sebepten arıza verdi.Değişmediler,ücret iadesi de yapmadılar.
Tüketici hklarına gittim onlarda kutudan çıkan garanti belgesini istediler.Telefon elimde kaldı.

10 ay önce aldığım telefonun kutudan çıkan ve imzasız olan garanti belgesini bulmadım.Faturası var,kredi kartı fişi var dedim.Yok samsung'a da yazı yazacağız.E internette adresi var.Yok o da olmaz.

Neyse çok uzattım.Ama insanların haklarının böyle yok sayılmasına dayanamıyorum.
 

 

Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al