freelance iş ilanları

Vatan'dan aldığım RAM kırık ve bozuk çıktı. Geri almıyorlar.

24 Mesajlar 3.959 Okunma
lstbozum
smsonayhizmeti

bbkagp bbkagp bbkagp.com Kullanıcı
  • Üyelik 11.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 38 / E
  • Meslek Grafiker, Tasarımcı, Website T
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad B** A**
  • Mesajlar 144
  • Beğeniler 150 / 91
  • Ticaret 0, (%0)
Merhabalar,

04.04.2016'da Vatan Bilgisayar'dan aldığım GSkill 16 GB (2x8GB) Trident x ddr3 2400mhz ürün bozuk ve kırık çıktı. Geri götürdüğümde kendinizde kırmış olabilirsiniz dediler. Ürün servise gitti, kırık olduğu için garanti kapsamında değil deyip, yapacak bir şey yok dediler. Dikkat ederseniz ürün iki tane ve kırıklık birisinde var, halbuki ürünleri hiç birisi çalışmıyor. RAM olduğu için deneyip alma şansım yok, ama sorumlu deneyip alsaydınız diyor.



Keşke biraz saygı duyulsa müşterilere. Ne yapabilirim?
 

 

Grafiker, Tasarımcı & Website Tasarımcısı
wmaraci
reklam

3525 3525 WM Aracı Anonim Üyelik
  • Üyelik 27.01.2012
  • Yaş/Cinsiyet - /
  • Meslek
  • Konum
  • Ad Soyad ** **
  • Mesajlar 2967
  • Beğeniler 1073 / 440
  • Ticaret 0, (%0)
Tüketici haklarına şikayette bulunuz.
bbkagp

kişi bu mesajı beğendi.

ebagcuvan ebagcuvan emrebagcuvan.com.tr Kullanıcı
  • Üyelik 22.10.2013
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek --
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad E** B**
  • Mesajlar 2908
  • Beğeniler 716 / 715
  • Ticaret 8, (%100)
Arkadaşın dediği gibi tüketici haklarına şikayette bulun.
bbkagp

kişi bu mesajı beğendi.

bbkagp bbkagp bbkagp.com Kullanıcı
  • Üyelik 11.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 38 / E
  • Meslek Grafiker, Tasarımcı, Website T
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad B** A**
  • Mesajlar 144
  • Beğeniler 150 / 91
  • Ticaret 0, (%0)

agg1401 adlı üyeden alıntı

Tüketici haklarına şikayette bulunuz.


ebagcuvan adlı üyeden alıntı

Arkadaşın dediği gibi tüketici haklarına şikayette bulun.


Teşekkür ederim yorumunuz için, deneyeceğim.

Ek Olarak: Bana aynı gün getirseydin geri alırdık diyor, zaten aynı günde getirdim dediğimde, saat farkı var dedi... Aynı saat'a mı geri götürmemi istiyordu acaba? Evden mağazaya gitmek zaten bir saat alıyor... Geri dönmekte bir saat... Nasıl olacak bu iş... Hiç bu kadar kendimi geri zekalı gibi hissetmemiştim...
 

 

Grafiker, Tasarımcı & Website Tasarımcısı
wmaraci
wmaraci

ebagcuvan ebagcuvan emrebagcuvan.com.tr Kullanıcı
  • Üyelik 22.10.2013
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek --
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad E** B**
  • Mesajlar 2908
  • Beğeniler 716 / 715
  • Ticaret 8, (%100)
bbkagp Bizim burada aynı mesai gününde getirirsen geri alıyorlar bozuk olan şeyleri hemen götürüp değiştiriyorum yada iade ediyorum.

Yarın tekrar git söyle aynı gün içinde getirdim ama iade almadınız eğer iade almıyorsanız tüketici heyetine başvuracağım ve aynı gün içinde getirdiğim halde iade yada değişim yapmadığınızı belirteceğim de.
bbkagp

kişi bu mesajı beğendi.

Heuristic Heuristic Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 04.07.2014
  • Yaş/Cinsiyet 40 / E
  • Meslek Web Hacking, Exploits/Vuln.
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad A** K**
  • Mesajlar 4777
  • Beğeniler 1139 / 2068
  • Ticaret 297, (%99)
Tüketici haklarına başvurun bence durmanız bile yanlış her türlü mağduriyetliğinizi gidertebilirsiniz.
bbkagp

kişi bu mesajı beğendi.

32095 32095 WM Aracı Anonim Üyelik
  • Üyelik 31.03.2014
  • Yaş/Cinsiyet - /
  • Meslek
  • Konum
  • Ad Soyad ** **
  • Mesajlar 1809
  • Beğeniler 2 / 459
  • Ticaret 5, (%100)
ürünü ilk aldığınızda direk mağazada açınız, eğer büyük bir ürün ise kutudan çıkışını video alarak dikkatli bir şekilde tüm parçalarını inceleyin video kaydı göz önünde bulundurarak yada mağaza içi kontrol artık ne tarz yapıyorsanız durumu bildirmenizde herhangi bir reddetme yada yalanlama gibi durumlara karşı tedbir almış olursunuz eğer durumda ısrarcı iseler tüketici haklarına kanıtlarla giderek işi daha kolay bir şekilde yapabilirsiniz
bbkagp

kişi bu mesajı beğendi.

Okeskin Okeskin SUPREMACY Kullanıcı
  • Üyelik 12.01.2012
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Web
  • Konum Kocaeli
  • Ad Soyad O** K**
  • Mesajlar 880
  • Beğeniler 836 / 288
  • Ticaret 18, (%100)
Heyete başvurmanız zaman kaybı olacaktır. Mağazadan satın alma işlemlerinde kontrol müşteriye aittir. Satıcı, müşteri kırdı deyip sıyrılır ve almamak için bin takla atar.

Şimdi net çözüm olmamakla birlikte şu yolu izleyin. Ürünü alıp mağazaya gidin, satın aldığınız arkadaşı çağırıp Mağaza sorumlusu veya yöneticiyle görüşün. Satış danışmanının aynı gün iade alabileceklerini söylediğini ancak birkaç saat sonra geldiğimde alamayacağını söylediğini belirtin. Vatan'da da muhtemelen 0-1 gün arızadan iade işlemi vardır. Eğer ısrar ederse satış danışmanının yanlış bilgilendirme yaptığını ve iade hakkınızın olduğunu belirtin. Biraz sert olduğunuz takdirde sorun çözülecektir. bbkagp
turkojen34 SpeedTroller bbkagp

kişi bu mesajı beğendi.

iyi.

shateiel shateiel Biologist Kullanıcı
  • Üyelik 03.06.2011
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Biyolog
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad D** K**
  • Mesajlar 1703
  • Beğeniler 659 / 509
  • Ticaret 9, (%100)
Keşke almadan önce biraz inceleseydiniz sağını solunu. Hasarsız olup çalışmasaydı iadeniz kolay olurdu. Fiziki hasar olunca iş değişiyor.

Kargoyla gelseydi fiziki hasarda da iade şansınız vardı. Tüketici heyetine başvurmanızı öneririm, "ayıplı/kusurlu ürün" adı altında belki bir şansınız olabilir.
bbkagp

kişi bu mesajı beğendi.

RosenCruz RosenCruz WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 10.02.2016
  • Yaş/Cinsiyet 44 / E
  • Meslek Pazarlama ve iletişim uzmanı
  • Konum Malatya
  • Ad Soyad S** K**
  • Mesajlar 245
  • Beğeniler 43 / 74
  • Ticaret 0, (%0)
Memlekette tüketici hakları hak getire. Sürekli kanun güncelleniyor ama sallayan yok. Devlet bu konularda aciz. Tüketici hakem heyeti 3-4 ayda anca bitirebiliyor incelemeleri. O vakte kadar adam RAMsiz kalacak.
bbkagp

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al