-
Üyelik
11.06.2015
-
Yaş/Cinsiyet
38 / E
-
Meslek
Grafiker, Tasarımcı, Website T
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
B** A**
-
Mesajlar
144
-
Beğeniler
150 / 91
-
Ticaret
0, (%0)
Merhabalar,
04.04.2016'da Vatan Bilgisayar'dan aldığım GSkill 16 GB (2x8GB) Trident x ddr3 2400mhz ürün bozuk ve kırık çıktı. Geri götürdüğümde kendinizde kırmış olabilirsiniz dediler. Ürün servise gitti, kırık olduğu için garanti kapsamında değil deyip, yapacak bir şey yok dediler. Dikkat ederseniz ürün iki tane ve kırıklık birisinde var, halbuki ürünleri hiç birisi çalışmıyor. RAM olduğu için deneyip alma şansım yok, ama sorumlu deneyip alsaydınız diyor.
Keşke biraz saygı duyulsa müşterilere. Ne yapabilirim?
Grafiker, Tasarımcı & Website Tasarımcısı
3525
WM Aracı
Anonim Üyelik
-
Üyelik
27.01.2012
-
Yaş/Cinsiyet
- /
-
Meslek
-
Konum
-
Ad Soyad
** **
-
Mesajlar
2967
-
Beğeniler
1073 / 440
-
Ticaret
0, (%0)
Tüketici haklarına şikayette bulunuz.
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
22.10.2013
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
--
-
Konum
Diğer
-
Ad Soyad
E** B**
-
Mesajlar
2908
-
Beğeniler
716 / 715
-
Ticaret
8, (%100)
Arkadaşın dediği gibi tüketici haklarına şikayette bulun.
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
11.06.2015
-
Yaş/Cinsiyet
38 / E
-
Meslek
Grafiker, Tasarımcı, Website T
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
B** A**
-
Mesajlar
144
-
Beğeniler
150 / 91
-
Ticaret
0, (%0)
Teşekkür ederim yorumunuz için, deneyeceğim.
Ek Olarak: Bana aynı gün getirseydin geri alırdık diyor, zaten aynı günde getirdim dediğimde, saat farkı var dedi... Aynı saat'a mı geri götürmemi istiyordu acaba? Evden mağazaya gitmek zaten bir saat alıyor... Geri dönmekte bir saat... Nasıl olacak bu iş... Hiç bu kadar kendimi geri zekalı gibi hissetmemiştim...
Grafiker, Tasarımcı & Website Tasarımcısı
Heuristic
Üyeliği Durdurulmuş
Banlı Kullanıcı
-
Üyelik
04.07.2014
-
Yaş/Cinsiyet
40 / E
-
Meslek
Web Hacking, Exploits/Vuln.
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
A** K**
-
Mesajlar
4777
-
Beğeniler
1139 / 2068
-
Ticaret
297, (%99)
Tüketici haklarına başvurun bence durmanız bile yanlış her türlü mağduriyetliğinizi gidertebilirsiniz.
1 kişi bu mesajı beğendi.
32095
WM Aracı
Anonim Üyelik
-
Üyelik
31.03.2014
-
Yaş/Cinsiyet
- /
-
Meslek
-
Konum
-
Ad Soyad
** **
-
Mesajlar
1809
-
Beğeniler
2 / 459
-
Ticaret
5, (%100)
ürünü ilk aldığınızda direk mağazada açınız, eğer büyük bir ürün ise kutudan çıkışını video alarak dikkatli bir şekilde tüm parçalarını inceleyin video kaydı göz önünde bulundurarak yada mağaza içi kontrol artık ne tarz yapıyorsanız durumu bildirmenizde herhangi bir reddetme yada yalanlama gibi durumlara karşı tedbir almış olursunuz eğer durumda ısrarcı iseler tüketici haklarına kanıtlarla giderek işi daha kolay bir şekilde yapabilirsiniz
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
03.06.2011
-
Yaş/Cinsiyet
32 / E
-
Meslek
Biyolog
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
D** K**
-
Mesajlar
1703
-
Beğeniler
659 / 509
-
Ticaret
9, (%100)
Keşke almadan önce biraz inceleseydiniz sağını solunu. Hasarsız olup çalışmasaydı iadeniz kolay olurdu. Fiziki hasar olunca iş değişiyor.
Kargoyla gelseydi fiziki hasarda da iade şansınız vardı. Tüketici heyetine başvurmanızı öneririm, "ayıplı/kusurlu ürün" adı altında belki bir şansınız olabilir.
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
10.02.2016
-
Yaş/Cinsiyet
44 / E
-
Meslek
Pazarlama ve iletişim uzmanı
-
Konum
Malatya
-
Ad Soyad
S** K**
-
Mesajlar
245
-
Beğeniler
43 / 74
-
Ticaret
0, (%0)
Memlekette tüketici hakları hak getire. Sürekli kanun güncelleniyor ama sallayan yok. Devlet bu konularda aciz. Tüketici hakem heyeti 3-4 ayda anca bitirebiliyor incelemeleri. O vakte kadar adam RAMsiz kalacak.
1 kişi bu mesajı beğendi.