wmaraci reklam
lidertakipci

HepsiBurada.Com Ürün İade Rezaleti

18 Mesajlar 3.180 Okunma
advertseo
wmaraci reklam

Batarya Batarya SEO & Wordpress Kullanıcı
  • Üyelik 09.06.2013
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek SEO
  • Konum Adana
  • Ad Soyad B** U**
  • Mesajlar 1111
  • Beğeniler 317 / 317
  • Ticaret 122, (%99)
Merhabalar, 11 eylül tarihinde Lenovo teknik servise bilgisayarı arıza için gönderdik. Fakat yurtdışından parça sipariş edileceğini söylediler. Maksimum 20 gün içinde arızanın giderilip teslim edileceğini söylediler bize.
Fakat 20 günü aştığı için teknik servis süresi yasal hak talebi için form gönderdiler ve bu formu bilgisayarı satın aldığınız yere göndereceğimizi de ilettiler. Fakat hepsiburada.com'a hiç bir şekilde iletişim sağlayamıyoruz.
Mail atıyoruz dönüş yapmıyorlar, ticket açıyoruz dönüş yapmıyorlar. Telefon ile aradığımızda hasarliurun@hepsiburada.com adresine mail atın diyorlar fakat mail atalı 4 gün oldu. Bugün canlı destek hattına yazdım büyük bir ilgisizlik ile musteridestek@hepsiburada.com adresine mail atmamızı istediler onuda yaptık fakat yine hiç bir dönüş yok. Birde kolay iade diyerek insanları kandırmayı iyi başarıyor kendileri. Fakat iade için hiç bir dönüş yapmıyorlar.

Bu konuyuda mecburiyetten açıyorum. Bu yaşadığım 2. mağduriyet oldu daha öncesinde de sahte Xiaomi powerbank göndermişlerdi. Konu linkini şuraya iliştiriyorum.

https://wmaraci.com/forum/konu-disi/hepsiburada-com-sahte-urun-rezaleti-414024.html

Mail ve ticket isteklerimide resim olarak ekliyorum.







Olayın hukuki yönünden dava açmak istiyorum. Tazminat olabilir. Bu konu hakkında bilgisi olan veya yardımcı olabilecek bir arkadaş varsa mesaj atabilirse sevinirim.

Bundan sonra kesinlikle hepsiburada.com adresinden alışveriş yapmayacağım. Sizin de yapmanızı tavsiye etmem.
 

 

wmaraci
reklam

antidetron antidetron Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 06.07.2011
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek
  • Konum Antalya
  • Ad Soyad x** x**
  • Mesajlar 338
  • Beğeniler 45 / 115
  • Ticaret 9, (%100)
Söz konusu duruma ilişkin mevzuat hükmü aşağıdaki gibidir:

GARANTİ BELGESİ YÖNETMELİĞİ
MADDE 9 – (1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;

a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,

b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,

durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.


Bilgisayar gibi ürünlerde azami tamir süresi 20 iş günüdür. Dolayısıyla söz konusu tamir süresi 20 iş gününü geçmişse satıcıya ihtar çekip bedel iadesi yapmalarını, aksi takdirde dava açacağınızı bildirebilirsiniz.
Batarya

kişi bu mesajı beğendi.

Batarya Batarya SEO & Wordpress Kullanıcı
  • Üyelik 09.06.2013
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek SEO
  • Konum Adana
  • Ad Soyad B** U**
  • Mesajlar 1111
  • Beğeniler 317 / 317
  • Ticaret 122, (%99)

antidetron adlı üyeden alıntı

Söz konusu duruma ilişkin mevzuat hükmü aşağıdaki gibidir:



Bilgisayar gibi ürünlerde azami tamir süresi 20 iş günüdür. Dolayısıyla söz konusu tamir süresi 20 iş gününü geçmişse satıcıya ihtar çekip bedel iadesi yapmalarını, aksi takdirde dava açacağınızı bildirebilirsiniz.


Mail attığım evraklar resmi evraklar fakat ilgilenmiyorlar. İade işlemi yapamıyorum. Yardımınız için teşekkür ederim hocam.
 

 

antidetron antidetron Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 06.07.2011
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek
  • Konum Antalya
  • Ad Soyad x** x**
  • Mesajlar 338
  • Beğeniler 45 / 115
  • Ticaret 9, (%100)
Mail atmanız bir şeyi değiştirmez. Resmi bir sonuç elde etmek istereniz noter kanalıyla ihtar çekmeniz gerekir.
 

 

wmaraci
wmaraci

Okeskin Okeskin SUPREMACY Kullanıcı
  • Üyelik 12.01.2012
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Web
  • Konum Kocaeli
  • Ad Soyad O** K**
  • Mesajlar 880
  • Beğeniler 836 / 288
  • Ticaret 18, (%100)
Merhaba, ürünün serviste beklemesi gereken süre maksimum 20 iş günü'dür. Bu tarz işler iş günü ile hesaplanır ve süreç servise ulaştığı gün başlar. Servis süresi dışında daha 4 iş günü geçmiş. Servis iade & değişim kararı verdiyse bunu hepsiburada'nın operasyon elemanları da biliyordur.

Servisin kararı sonrasında satıcının yanılmıyorsam 30 gün iade & değişim kararınızı karşılaması için süresi var. Bu süre geçtiği takdirde tüketici heyetine başvurabilirsiniz.
Batarya

kişi bu mesajı beğendi.

iyi.

Batarya Batarya SEO & Wordpress Kullanıcı
  • Üyelik 09.06.2013
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek SEO
  • Konum Adana
  • Ad Soyad B** U**
  • Mesajlar 1111
  • Beğeniler 317 / 317
  • Ticaret 122, (%99)

Okeskin adlı üyeden alıntı

Merhaba, ürünün serviste beklemesi gereken süre maksimum 20 iş günü'dür. Bu tarz işler iş günü ile hesaplanır ve süreç servise ulaştığı gün başlar. Servis süresi dışında daha 4 iş günü geçmiş. Servis iade & değişim kararı verdiyse bunu hepsiburada'nın operasyon elemanları da biliyordur.

Servisin kararı sonrasında satıcının yanılmıyorsam 30 gün iade & değişim kararınızı karşılaması için süresi var. Bu süre geçtiği takdirde tüketici heyetine başvurabilirsiniz.


antidetron adlı üyeden alıntı

Mail atmanız bir şeyi değiştirmez. Resmi bir sonuç elde etmek istereniz noter kanalıyla ihtar çekmeniz gerekir.


Teşekkürler, az önce hepsiburada.com aradı. İlgileneceğiz vs. dediler de bakalım.
 

 

Baykus Baykus kula minnet eylemem. Kullanıcı
  • Üyelik 02.05.2013
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Coder & Developer
  • Konum İngiltere
  • Ad Soyad G** B**
  • Mesajlar 396
  • Beğeniler 160 / 159
  • Ticaret 39, (%100)
Kendileri bir hayli rezildir bu konuda. Bir ürünü iade ettim, iade almadılar.
Ürünü kullanmadan 2. gününde iade etmiştim. Bilgisayar parçasıydı. İlgilenmediler bile, iade almadılar.

Bimer + Tüketici Hakem Heyeti + Savcılığa bildirdim ben.Üyeliğimi de sildirttim
Batarya

kişi bu mesajı beğendi.

Bayro Bayro Opencart e-ticaret PRO Kullanıcı
  • Üyelik 02.08.2012
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek e-ticaret
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad F** D**
  • Mesajlar 1084
  • Beğeniler 305 / 304
  • Ticaret 27, (%100)

GBEDEL adlı üyeden alıntı

Kendileri bir hayli rezildir bu konuda. Bir ürünü iade ettim, iade almadılar.
Ürünü kullanmadan 2. gününde iade etmiştim. Bilgisayar parçasıydı. İlgilenmediler bile, iade almadılar.

Bimer + Tüketici Hakem Heyeti + Savcılığa bildirdim ben.Üyeliğimi de sildirttim


Değerli hocam ne kadar bildirseniz de sonuç aynı olacaktır emin olabilirsiniz.
İADE almıyorlarsa olay bitmiştir bakın bunu çok ciddi bir şekilde yazıyorum.
Baykus Batarya

kişi bu mesajı beğendi.

Link Link WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 04.01.2013
  • Yaş/Cinsiyet 44 / E
  • Meslek Seo Danışmanı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad H** A**
  • Mesajlar 1546
  • Beğeniler 379 / 426
  • Ticaret 46, (%100)
Para iadesi yapmiyorlar cek veriyolar.insanlari cok magdur eden bir firma
Batarya

kişi bu mesajı beğendi.

Deneme

Baykus Baykus kula minnet eylemem. Kullanıcı
  • Üyelik 02.05.2013
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Coder & Developer
  • Konum İngiltere
  • Ad Soyad G** B**
  • Mesajlar 396
  • Beğeniler 160 / 159
  • Ticaret 39, (%100)

Bayro adlı üyeden alıntı

Değerli hocam ne kadar bildirseniz de sonuç aynı olacaktır emin olabilirsiniz.
İADE almıyorlarsa olay bitmiştir bakın bunu çok ciddi bir şekilde yazıyorum.


Yasal haklarımı savunayım da, gerisi adalete kalmış hocam :)
Batarya

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al