-
Üyelik
06.07.2011
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
-
Konum
Antalya
-
Ad Soyad
x** x**
-
Mesajlar
338
-
Beğeniler
45 / 115
-
Ticaret
9, (%100)
Söz konusu duruma ilişkin mevzuat hükmü aşağıdaki gibidir:
GARANTİ BELGESİ YÖNETMELİĞİ
MADDE 9 – (1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;
a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,
b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,
durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.
Bilgisayar gibi ürünlerde azami tamir süresi 20 iş günüdür. Dolayısıyla söz konusu tamir süresi 20 iş gününü geçmişse satıcıya ihtar çekip bedel iadesi yapmalarını, aksi takdirde dava açacağınızı bildirebilirsiniz.
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
06.07.2011
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
-
Konum
Antalya
-
Ad Soyad
x** x**
-
Mesajlar
338
-
Beğeniler
45 / 115
-
Ticaret
9, (%100)
Mail atmanız bir şeyi değiştirmez. Resmi bir sonuç elde etmek istereniz noter kanalıyla ihtar çekmeniz gerekir.
-
Üyelik
12.01.2012
-
Yaş/Cinsiyet
30 / E
-
Meslek
Web
-
Konum
Kocaeli
-
Ad Soyad
O** K**
-
Mesajlar
880
-
Beğeniler
836 / 288
-
Ticaret
18, (%100)
Merhaba, ürünün serviste beklemesi gereken süre maksimum 20 iş günü'dür. Bu tarz işler iş günü ile hesaplanır ve süreç servise ulaştığı gün başlar. Servis süresi dışında daha 4 iş günü geçmiş. Servis iade & değişim kararı verdiyse bunu hepsiburada'nın operasyon elemanları da biliyordur.
Servisin kararı sonrasında satıcının yanılmıyorsam 30 gün iade & değişim kararınızı karşılaması için süresi var. Bu süre geçtiği takdirde tüketici heyetine başvurabilirsiniz.
1 kişi bu mesajı beğendi.
iyi.
Baykus
kula minnet eylemem.
Kullanıcı
-
Üyelik
02.05.2013
-
Yaş/Cinsiyet
28 / E
-
Meslek
Coder & Developer
-
Konum
İngiltere
-
Ad Soyad
G** B**
-
Mesajlar
396
-
Beğeniler
160 / 159
-
Ticaret
39, (%100)
Kendileri bir hayli rezildir bu konuda. Bir ürünü iade ettim, iade almadılar.
Ürünü kullanmadan 2. gününde iade etmiştim. Bilgisayar parçasıydı. İlgilenmediler bile, iade almadılar.
Bimer + Tüketici Hakem Heyeti + Savcılığa bildirdim ben.Üyeliğimi de sildirttim
1 kişi bu mesajı beğendi.
Link
WM Aracı
Kimlik Onayı
-
Üyelik
04.01.2013
-
Yaş/Cinsiyet
44 / E
-
Meslek
Seo Danışmanı
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
H** A**
-
Mesajlar
1548
-
Beğeniler
379 / 426
-
Ticaret
46, (%100)
Para iadesi yapmiyorlar cek veriyolar.insanlari cok magdur eden bir firma
1 kişi bu mesajı beğendi.