lostyazilim

Turkcell hakkında şikayetim

28 Mesajlar 4.166 Okunma
lstbozum
wmaraci reklam

buzmavisi buzmavisi Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 27.12.2014
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek ögrenci
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad A** K**
  • Mesajlar 1451
  • Beğeniler 302 / 276
  • Ticaret 11, (%73)

turion adlı üyeden alıntı

Benim de 52 tl olan sabit paket faturamı 62 tlye yükseltmişler. Bunun sebebi de internetin maliyetiymiş. taahhüt olmasa bozacam valla.


Hocam suan anlaşmış olduğunuz fiyat değişti için taahhutten cayma hakkiniz doğmuştur. Hic bir ceza odemeden baska bir firmaya geçiş yapabilirsiniz.

Tüketici kanuna bakiniz. Sozlesmeden dönme kismina.
 

 

wmaraci
reklam

turion turion WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 28.06.2017
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek tekniker
  • Konum İzmir
  • Ad Soyad O** D**
  • Mesajlar 477
  • Beğeniler 138 / 137
  • Ticaret 3, (%100)
Hocam daha önce bi taahhüt bozdum 500 küsür lira para ödedim (************da). O yüzden korkuyorum böyle saçma bi durumda yine zararlı ben çıkarım diye.
 

 

youtube abone sitesi: https://vk.cc/9hnOk8
Kuş al Yumurta sat Ruble ÇEK: https://vk.cc/aC8QOD

incimsi01 incimsi01 haberlik.online Kullanıcı
  • Üyelik 11.08.2018
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Adana
  • Ad Soyad V** U**
  • Mesajlar 242
  • Beğeniler 42 / 20
  • Ticaret 8, (%100)
hocam paket kullanımı yapılmadı iseniz iade sağlanıyordu en azından geçen yıl ben çalışır iken öyleydi. Kullanım sağlamış isen çaresi yok diye biliyorum
 

 

buzmavisi buzmavisi Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 27.12.2014
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek ögrenci
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad A** K**
  • Mesajlar 1451
  • Beğeniler 302 / 276
  • Ticaret 11, (%73)
bugün tüketici hakem heyetine başvuru yaptım ve sürecin sonun da tekrar paylaşacağım.
theharunuysal

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
wmaraci

theharunuysal theharunuysal WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 21.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 26 / E
  • Meslek .
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad H** U**
  • Mesajlar 1879
  • Beğeniler 596 / 202
  • Ticaret 19, (%95)
Türkcell son 6 ayda kötü süreçten geçiyor (oda bize geçiriyor). BTK'ya şikayetimi yazdım bekliyorum sonuç ne olacak 75 ₺ telsiz kullanım ücreti ödedim Türkcell arayıp faturalıya geçirmek için bana yalan bilgi verdi telefonları dinlediler haklı çıktım, özür dileyip fatura gelmeyeceğini söylediler geri faturasız geçirdiler. Faturayı yolladılar şimdi de ödeyeceksin diyorlar.


NeMerak adlı üyeden alıntı

"iptal olmayacağını sözleşmede yaziyor dedi. Bende ne yaziyor bir soylesene dedim , turkcellin tüm haklari saklıdır yazıyormuş."
Buna güldüm hocam :)

Olaylarla ilgili dava açar iseniz %80-90 kaybedersiniz. Sözleşme yaparken bu duruma imza atıyorsunuz. Örneğin sözleşmenin 74. maddesinde Turkcell 73. maddeyi değiştirme hakkına sahiptir ve gizli tutar gibisinden bir madde olabilir. 73. madde değiştiğinde böyle bir durum oluyor.

Umarım olayı açıklayabilmişimdir. O yüzden her sözleşmeyi mutlaka okuyun derim.


Söylediğinize katılmıyorum hocam e-ticaret sitem var otomatik sözleşme onaylıyorlar. Okuma hakkına sahipler, ama okuyan kimsenin olduğunu sanmıyorum bende. 74. maddesine değiştirme hakkına sahiptir ve gizli tutar gibisinden bir madde ekleyim 73. maddeyi değiştireyim. Hazır stokta da bir sürü mal var 1 kere sipariş veren kişinin kartının limiti ne kadarsa hepsini çekip kargoyla göndereyim. Sorarlarsa da hadi ordan sözleşmede ne yazıyor diye söyleyim. Hatta sözleşmeye bütün mirasını bana devredeceğini ekleyim 20 sayfalık sözleşme hazırlayım olmaz mı ? Avukat varsa açıklarsa sevinirim eğer böyle bir hakkı varsa o maddenin bulunduğu sözleşmeye imza atmaktansa boş kağıda imza at en azından farkında olursun nasıl bir riske girdiğinin.
 

 

theharunuysal theharunuysal WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 21.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 26 / E
  • Meslek .
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad H** U**
  • Mesajlar 1879
  • Beğeniler 596 / 202
  • Ticaret 19, (%95)
0535 *** ** 03 hattının kullanıcısıyım 2019 Haziran ayında operatör değişikliğinde bulundum hattımdan her ay telsiz kullanım ücreti kesilmesine rağmen 13 TL telsiz kullanım ücreti alındı. Turkcell ile yaşadığım memnuniyetsizlik sonucunda hattımı başka operatöre taşıdım. Daha sonra Turkcell bölgemde daha iyi çektiği için tekrar Turkcell operatörüne geldim. 1 ay önce Turkcell'den bir telefon aldım kampanyanız bu ay bitecek bir daha kullanamayacaksınız faturalı hatta geçerseniz daha uygun tarife vereceğiz dediler, mecburen kabul etmek zorunda kaldım daha sonra paketin sayfasına gelip sözleşme şartlarını okuduğumda 12 ay geçerli olduğunu öğrendim. Müşteri hizmetlerine durumu anlattım faturasıza geri dönmek istediğimi söyledim fatura kesileceğini ayrıca 19 TL ödemem gerektiğini söylediler, müşteri temsilcisi bana eksik ve/veya yalan bilgi verdi diye şikayette bulundum, müşteri hizmetlerinden tekrar arandım ve faturasız hatta geçerek 19 ₺ ödemeyeceğimi ve paketimin ücretini iade edeceklerini söylediler. Faturasıza geçtiğimde de hattımı başka operatöre taşıdım, telefonun mobil verisi 1 saniye açık kaldı yanlışlıkla dokundum bildirim geldi 9 TL kesildiği bilgisini aldım, bu ücretin haksız olduğunu düşünüyorum 1 saniyede en fazla 50kb kullanılmıştır. 5 Ocak 2020 23:00'da bir sms aldım ve 27,74 TL telsiz kullanım ücretinin hattımdan kesildiğini öğrendim, bugün bir sms daha aldım 34 TL daha borcum varmış, 74 TL telsiz kullanım borcum olamaz çünkü telefonumda her ay gelen 2,xx TL telsiz kullanım ücretinin kesildiği bilgiler yer alıyor, defalarca telefon ettim şikayetvar sitesine yazdım, incelenmesini istiyorum incelemiyorlar. Son olarak bugün de fatura göndermişler başta 19 TL müşteri temsilcisinin hatası olduğundan dolayı ödemeyeceğimi söylemişlerdi faturaya yansıtılmış ayrıca 1 haftalık kullanımım için 16 TL paket ücreti yansımış, paketin tamamının ücreti 25 TL 16 TL nin hiçte adil olmadığını düşünüyorum. Hakkımı aramak ve bu durumu düzeltmelerini istiyorum.

buzmavisi bende başvurdum bakalım sonuç ne çıkacak. Şikayetçi olmaktan çekinmeyin daha önce başka bir konu hakkında şikayetçi oldum sonuç benim lehime çıktı.
 

 

theharunuysal theharunuysal WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 21.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 26 / E
  • Meslek .
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad H** U**
  • Mesajlar 1879
  • Beğeniler 596 / 202
  • Ticaret 19, (%95)
Sayın H***N U***L, BTK tarafından Şirketimize iletilen başvurunuzda ücretlendirmeye ilişkin şikayetiniz ulaşmıştır. Yapılan incelemede 17.12.2019 tarihinde faturalı hatta geçtiğiniz tespit edilmiştir. Müşteri hizmetlerine ilettiğiniz talep doğrultusunda müşteri hizmetleri ile yaptığınız görüşme kayıtları dinlenmiştir. Görüşmede, paketiniz hakkında hatalı bilgi verilerek faturalı hatta geçişinizin sağlandığı tespit edilmiştir. Bu kapsamda 19.12.2019 tarihinde tekrar hazır karta geçişinizin sağlandığı, hattınıza 40 TL tutarında yükleme yapıldığı, hattınıza tanımlanan Kesintisiz İletişim Paketi’nin iptal edildiği tespit edilmiştir. Ek olarak 15.01.2020 tarihinde Ocak 2020 faturanızdan 16.40 TL tutarında indirim yapıldığı belirlenmiştir. Hattınıza SMS gönderilerek bilgilendirme yapılmıştır. Yapılan incelemede 27.12.2019 tarihinde hattınız üzerinden paketsiz internet kullanımı yapmanız sebebi ile 9 TL olarak ücretlendirildiğiniz tespit edilmiştir. İnternet paketi olmadan yapılan bağlantılar, Standart Cepten İnternet Tarifesi kapsamında her 100 KB'lık kullanım için 1 TL olarak ücretlendirilmektedir. 100 KB’ın altında kalan kullanımlar 100 KB üzerinden ücretlendirilir. Detaylı bilgiye web sitemizde yer alan “ https://www.turkcell.com.tr/paket-ve-tarifeler/konusma/standart-cepten-internet-tarifesi-hazirkart ” linkinden ulaşabilirsiniz. Ücretlendirmede herhangi bir hata bulunmadığını bilgilerinize arz ederiz. Saygılarımızla, Turkcell İletişim Hizmetleri AŞ

Bu şekilde bir cevap geldi ama haksız olarak aldıkları telsiz kullanım ücretiyle alakalı bir şey söylememiş. Onun içinde tekrar talep oluşturdum eğer ısrar ederseler dava da açabilirim çünkü yedirebildiklerine usülüne göre çalışıyorlar. 10 kişiden 9 kişi hakkını aramıyor, benim gibi uğraşan çok kişi yoktur bence, buda sebepsiz zenginleşmeye yol açıyor.
 

 

verifyersin verifyersin WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 21.04.2014
  • Yaş/Cinsiyet 36 / E
  • Meslek Teknik Destek
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad T** Ç**
  • Mesajlar 140
  • Beğeniler 3 / 45
  • Ticaret 0, (%0)
THH başvurusu yapın
 

 

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al