Giriş Yap / Kayıt Ol

WhatsApp’da Numarayı Rehberinize Eklemeden Mesaj Attıran Servis: WhatsAppDM

Tarih: 24 Şubat 2018   Kategori: Yazılım   Yazar: Being  |  5163 kez okundu

WhatsApp sizce de Webmaster’lar nezdinde, MSN’den sonra en çok kabul gören anlık mesajlaşma servisi olmayı başarmadı mı? Önce Skype’la bocaladık ama sonra çoğumuz mail ile haberleşmenin yanı sıra WhatsApp’ı sarıp sarmaladık ve kabul ettik. Birçok şık özelliğiyle karşımıza çıkmasına rağmen WhatsApp’ın hala bazı özellikler açısından eksik olduğunu kabul etmemiz lazım.

WM Aracı topluluğunun bir üyesi olan ve Facebook sayfamız aracılığıyla bize ulaşan yerli geliştirici Adil Deveci, “WhatsApp’da birini rehberime eklemeden nasıl mesaj atarım veya profil resmini görebilirim?” Sorusuna her platformda yanıt olmayı başaran harika bir proje geliştirmiş. Biz de benzersiz bir proje olması ve Webmaster’ların gündelik iş hayatında bolca ihtiyaç duyduklarını bildiğimiz için projeye WM Aracı Blog’a taşımak istedik. İşte karşınızda; WhatsAppDm.

WhatsAppDM gayet basit bir web yazılımı ve tek amacı bir numarayı rehberimize eklemeden doğrudan mesaj göndermemizi sağlamak. Sisteme mesaj göndermek istediğimiz numarayı (Başında ülke koduyla birlike ört: 905XXXXXXXXX) girdikten sonra, web uygulaması belirttiğimiz numaraya mesaj göndermek için bizden izin talep ediyor. İzni verdiğimiz anda bilgisayar veya mobil cihazımızda yüklü WhatsApp üzerinden doğrudan mesaj atmak için yeni bir sohbet oluşturulmuş oluyor.

Gündelik hayatında iletişim tercihi olarak birincil şekilde WhatsApp’ı seçen arkadaşlarımızın WhatsAppDm projesinden günün birinde mutlaka faydalanabileceğini düşünüyorum.

WhatsApp DM’in Ardındaki Ekip: Tek Kişilik Dev Kadro

Adil’in projesi ülkemizde ses getirmeyi henüz başaramamış olmasına rağmen kreatif bakış açısı onu çoktan Reddit’lere taşımış ve Alena Vranova gibi isimlerin Tweet’lemesine neden olmuş. İşte WhatsAppDM’nin ardındaki tek kişilik dev kadro:

Adil Deveci’nin fikri gerçekten hepimiz için ilham alınası kreatif bir bakış açısı oluşturmuş. Öyle umuyorum ki, “Tek bir firmanın işi ben bi’ başıma yaparım!” Diyen arkadaşlar da kendince bu fikirden feyz alacaktır.

Ben “Deveciloper” uyarlamasına ve basit işlevli WhatsAppDM uygulamasına hasta kaldım. Üyemize de mikro fikri ve web uygulamasıyla şimdiden başarılar diliyoruz.

31 Yorum
Being avatar
BeingEDİTÖR • 1 yıl önce
Bazı arkadaşlar olayı yarım anlamış, bazıları hiç anlamamışlar. Bazıları anlamış ama kıskançlık yapmışlar. Ortada iki farklı fikir var. Arkadaşımız bunu bir proje haline getirmiş ve çok güzel de işin içine "mizah" katmış. Global sektörde de yaptıkları takdirle karşılanmış. Bizimkiler hala çıkmış yok API kullanmış, yok bunu zaten basit bir API linkiyle yapıyoruz derdindeler. E arkadaşlar madem API'ler havada uçuşuyor siz neden yapmadınız? Sizi yapmaktan alıkoyan nedir ve sizi neden "popi" yapmadılar? Biz veya arkadaşın "Ben bunu API ile yapmadım" gibi bir iddiası oldu mu? Milyar dolarlık bir proje de değil. Proje basit ve Türkiye'de tahminimce API'nın kelime açılımını bilmeyen 50 milyon kadar insana hitap ediyor. Yapılan iş işlevsel biçimde çalışıyor mu? Evet. Konu kapanmıştır. Etrafta bolca API var, hepsini bu arkadaş kapmadan siz de kullanın derim.
adildeveci avatar
adildeveci • 1 yıl önce
Görüyorsunuz. Anlatmaya gerek yok. Valla hocam haklarımı çok güzel savundunuz teşekkürler. Ben bu tarz yorum yapanlara cevap verme gereksinimi bile duymuyorum. Ne demişler: etme cahil ile muhabbet...
adildeveci avatar
adildeveci • 1 yıl önce
şimdi fark ettimde bence bu siteye "no like" butonu koymalısınız smile
DaftPunk avatar
DaftPunk • 1 yıl önce
Bazıları diyor ki hazır api kullanmış, bre dingil!
Herkes bilir kek yapmasını ama herkes kullanır hazır kek tozlarını!
GumuSStore avatar
GumuSStore • 1 yıl önce
Kesin yatırım alacak bir proje smile 3 dilde çıkarmış olmasıda gayet zekice. Bu arada ekipte biz Adil DEVECİ (pazarcı)'yı tutuyoruz. Deveciloper ve adilovskiyi gözümüz tutmadı pek smile
adildeveci avatar
adildeveci • 1 yıl önce
Yatırım işinden pek ümidim yok. Ama benim favorim #Deveciloper
GumuSStore avatar
GumuSStore • 1 yıl önce
Karamsar olmayın, en kötü biz 50 lira ateşler sponsor oluruz.
adildeveci avatar
adildeveci • 1 yıl önce
bende kalp var yapmayın smile
GumuSStore avatar
GumuSStore • 1 yıl önce
Arabada da motor var önemli olan devri tutturabilmek. Senin kalbe vercez coşkuyu, sıkıntı yok, o iş bizde. Yarın holdingde toplantı yapacağız sizin için. Pazarcı'ya 50 ateşliyor muyuz ? oylamaya sunulacak.
adildeveci avatar
adildeveci • 1 yıl önce
bu ne cesaret yiğidim. beni mutlaka ara smile
adildeveci avatar
adildeveci • 1 yıl önce
Hocam para işi yalan olursa şuradaki yüzükten yollsanızda olur smile mausumuz alışsın smile https://www.gumusstore.com/erkek/kapson-kesim-kirmizi-lav-tasli-925-ayar-gumus-erkek-yuzuk
GumuSStore avatar
GumuSStore • 1 yıl önce
Yatırım karın doyurmuyor, pazarcı en azından meyve sebze getirir. Deveciye kalırsak aç kalırız.
adildeveci avatar
adildeveci • 1 yıl önce
valla henüz bişey olduğu yok sadece popi olduk smile
Yusufozgul avatar
Yusufozgul • 1 yıl önce
Twitterda gördüm ilk baya popi oldunuz
byeren avatar
byeren • 1 yıl önce
Ciddi olamazsınız abi ? Bu site gerçekten nasıl popi oluyor ? Ben de özel kod yazdı filan sandım whatsapp'ın web sitesine gir api kısmına gir orada zaten yazıyor kodu nasıl yapacağın https://faq.whatsapp.com/tr/android/26000030/ gayet detaylı bir şekilde de anlatılmış yani...
Erkan avatar
Erkan • 1 yıl önce
wm aracı bunu nasıl bilmiyorsunuz zaten whatsapp ın yapmış olduğu bir şey bu ben kendi yaptığım sitede kullanıyorum https://api.whatsapp.com/send?phone=90xxxxxxxxxx linkin sonuna gidecek telefonu yazıyosunuz o kadar ama tabikide fikirlerin kreatif olduğu gerçeğini değiştirmez smile
WebSeoMerkezi avatar
WebSeoMerkezi • 1 yıl önce
Sistemin api ile o şekilde çalıştığını burada ki herkes biliyor Erkan bey smile

Örnek: https://ayakkabiyolla.com/yeni-sezon/kahve-bot/ adresine eğer mobil giriş yaparsanız direkt olarak whatsapp ile iletişime geçebilirsiniz. Üstelik ürün adı ve linki de mesaj alanına otomatik çekilir. Kodlamanın basit olduğunu biliyoruz, burada @adildeveci 'nin mizahseni ve viral bloglara attığı gol için tebrik ediyoruz smile
WebSeoMerkezi avatar
WebSeoMerkezi • 1 yıl önce
Üçünüzü de tebrik ederiz arkadaşlar smile Biz e ticaret sitelerinde https://api.whatsapp.com/send?phone=05**** şeklinde kullanıyorduk.

Sizin ki de baya güzel olmuş... Numaranın altına bir de textarea koyup https://api.whatsapp.com/send?phone=05****&text=Mesajınız şeklinde olacak Versiyon 2 yi sabırsızlıkla bekliyorum
adildeveci avatar
adildeveci • 1 yıl önce
Merhaba. Sohbete başladıktan sonra zaten bu yapılabiliyor. Arayüzden yapmanın ne faydası olurki? İhtiyaç varsa geliştirilebilir.
WebSeoMerkezi avatar
WebSeoMerkezi • 1 yıl önce
Versiyon 2 de sistemin kendisini geliştirmiş olması gerekir smile
hakancevik avatar
hakancevik • 1 yıl önce
ÇILGIN EKİBİMİZ kısmına çok güldüm yaa smile
bbulakbasar avatar
bbulakbasar • 1 yıl önce
harcadığın zaman için tebrik ederim, bilmem ne kullanmış yapmışsın diyen arkadaşlarada, google'a google yazıp gireni var. zeki olduğunu düşünen varsa kendiside birşeyler yapsın. Hiçbir yorumu okumadan yazıyorum bu cevabıda, sen daha iyisini yap senide alkışlayalım.

Edit: Placeholder'a "Telefon numarası..." yerine "90 xxxxx " formatında birşeyler koysaydın, deneme yanılma ile bulmamış olurdum. Yinede çokta gerekli birşey değil.
adildeveci avatar
adildeveci • 1 yıl önce
Merhaba. Önerinizi dikkate alacağım. İlgili kısımda bi düzenleme yapılacak zaten maskelemesi vardı bozuldu
adildeveci avatar
adildeveci • 1 yıl önce
Dediğinizi türçe versiyon için yaptım. Teşekkürler
isimsiz coder avatar
isimsiz coder • 1 yıl önce
api ile yapılmış basit, kodlanır
Mrtcn avatar
Mrtcn • 1 yıl önce
Palo alto ve fortinet tarafında domain "Risk:Malicious Websites" olarak raporlanmış. Ocak 20 de olmuş bu durum. Being aklında olsun
adildeveci avatar
adildeveci • 1 yıl önce
O nedir yav
grsy avatar
grsy • 1 yıl önce
Adam virali vurdu, gol oldu.
GumuSStore avatar
GumuSStore • 1 yıl önce
570 kez okundu diyor, 70'ini biz okuduk zaten. Viral teorisi çöktü sanırız. Ama program süper, denediniz mi ? Biz denemedik.
grsy avatar
grsy • 1 yıl önce
Adamın sosyal medya hesabını incelemiştim 2 gün önce yerli, yabancı bir çok sosyal medya hesabında ve blogda yer aldı. İnternet wmaraci ile sınırlı değil smile
adildeveci avatar
adildeveci • 1 yıl önce
aynen faceme bakarsanız orda gördüğüm kadarı ile en popi leri paylaştım. baya bir yayıldı
FacebookTwitterGoogle+YoutubeInstagramPinterest

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılar için takipte kalın!

TakipDeposu
WM Aracı Maskotu Boa WM Aracı © 2010 - 2018
Bir Boğa Bilişim markası.
Cesur.NETWM Aracı Cesur.NET İnternet Teknolojileri'nde güvenle barınmaktadır.